Contractare servicii de curatenie
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Oradea Transport Local SA
Cod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon:+40 259423245, fax:+40 259426010, persoana de contact:birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Contractare servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de curatenie: periodic-semestrial la tamplaria din cladirile administrative si zilnice ?n mijloacele de transport ?n comun ?n principal la sediul achizitorului si la capete de linii; inclusiv produse de curatenie si ustensile, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoare 6000 lei (IMM beneficiaza de reducere 50%) sau echivalent in alta valuta la cursul BNR inainte cu 5 zile de la data stabilita pt depunerea ofertelor. Se constituie prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin orice instrument de garantare cu respectarea conditiilor art.86 din HG 925/2006. Se va prezenta ?n original cel tarziu la data si ora stabilite pt primirea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Valabilitate minima solicitata: 100zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se vor avea in vedere prevederile art.90 alin.(1)-(2) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla ?ntr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 si vor prezenta formularele 12A si 12B. Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legale, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele fizice/ juridice care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.19. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legii, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.20. Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A. - Declaratie privind ne?ncadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 12 B. - Declaratie pe propria rãspundere privind ne?ncadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Declaratie pe propria rãspundere privind participarea la procedurã conform Ordin ANRMAP 314/2011 - Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificare nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3) din Ordinul 509/2011 ANRMAP. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. Autoritatea contractanta va lua ?n considerare, la verificarea ?ndeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, at?t declaratia pe propria raspundere prin care se confirma ?ndeplinirea cerintei, c?t si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant ?n urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor. Persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bolojan Ilie Gavril PrimarMalan Mircea Viceprimar Muresan Ovidiu Viceprimar si presedinte CMMAP Kis Gabor Ferenc Consilier Local Ritli Laszlo Csongor Consilier Local Felea Adrian Ioan Consilier Local Negrean Daniel Dumitru Consilier Local Bonchis Ioan Consilier Local Vulcu Daniel Sorin Consilier Local Dan Octavian Consilier Local Mohan Aurel George Consilier Local si membru AGA Campan Ioan Consilier Local Lascu Tudor Sebastian Consilier Local Debelka Boglarka Lilla Consilier Local Dulca Camelia Mariana Consilier Local si membru AGA Popa Dan Lucian Consilier Local Filimon Teofil Laviniu Consilier Local Manea Mihai Consilier Local Tau Ioan Consilier Local si membru AGA Doina Bunea Consilier Local Huszar Istvan Eric Consilier Local Delorean Ion Iulius Consilier Local Szabo Jozsef Consilier Local si membru AGA Sarkozi Zoltan Consilier Local Adrian St?nga Consilier Local Ile Cristian Consilier Local si membru AGA Coste Marina Adelina Consilier Local Puscas Cristian Consilier Local Gogoneata Emilia Membru CA Miclaus Sorin Dan Membru CA Nica Romeo - Emilian Membru CA Pacurar Calin Membru CA Urdea Florin Membru CA Giurea Mina Membru C.M.M.A.P. Andrica Liviu Membru C.M.M.A.P. Bara Octavian Membru C.M.M.A.P. Ioan Lezeu Membru C.M.M.A.P. Csuzi Istvan Director General si membru CA Purge Ioan Director Economic Pop Viorel-Mircea Director Tehnic si membru CA Malita Mihaela Simona Consilier Juridic Fodre Gabriela Sef birou achizitii BAR MARIUS-DAN Expert achizitii publice MOCANU GEORGETA-TANIA Sef birou tehnic BOT FLORICA Functionar documentare MARC NICOLAE Subinginer TEODOROF CLAUDIU-RADU Sef birou aprovizionare SILADI LEONTIN-GICA Sef sectia nr.2 COTRAU VASILE-CALIN Inginer BOICAN FLORIAN Sef atelier TUDUC LIVIU Sef sectia nr.1 ILE IOAN Sef depou MURESAN IOAN Maistru Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, copia legalizata sau originalul certificatului constatator emis de ORC, sau document edificator echivalent ?n cazul personelor juridice straine, ?nainte de comunicarea privind rezultatul procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantii vor prezenta Certificat constatator privind obiectul de activitate sau echivalent in cazul persoanelor fizice/ juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale in care se mentioneaza cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani, in lei. Pt calculul echivalentei in lei- daca e cazul – se va lua in calcul cursul mediu anual valutar comunicat de BNR Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima privind experienta similara se calculeaza la nivelul mai multor contracte, a caror valoare cumulata este de minim 300.000 lei. Pt calculul echivalentei in lei- daca e cazul – se va lua in calcul cursul mediu anual valutar comunicat de BNR. Prin experienta similara se ?ntelege prestarea de servicii de curatenie din ultimii 3 ani. Daca un grup de operatori depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Declaratia privind lista principalelor prestari ?n ultimii 3 ani.,Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Se va prezenta declaratie privind subcontractantii, lista acestora cuprinzand datele de identificare a acestora si acorduri de subcontractare in care se va specifica in mod concret partea de contract care ii revine subcontractantului si valoarea acesteia. In cazul in care exista resurse de care dispune subcontractantul si acestea urmeaza a se lua in calcul in vederea respectarii criteriilor si cerintelor minime, se solicita depunerea actelor doveditoare conform cu specificatiile din documentatia de atribuire.,Se vor prezenta acordurile de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pt indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele asociatilor, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.07.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 09:55
Vizionari 358