Contract furnizare materiale sanitare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Timisoara,str.Hector,nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300074 , Romania , Punct(e) de contact: Gosa Beatrice , Tel. +04 0256221224 , Email: achizitiismtm@gmail.com , Fax: +04 0256221224 , Adresa internet (URL): http://smtm.lasting.ro , Adresa profilului cumparatorului: e-licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare materiale sanitare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Timisoara, str.Marasesti , nr. 5
Cod NUTS: RO424 - Timis
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1,678,844.08 RON
Se vor achizitiona materiale sanitare cf caietului de sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
33141624-0 - Truse de administrare (Rev.2)
33141640-8 - Drenaj (Rev.2)
33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7) Informatii suplimentare
Se vor incheia contracte valabile pana la 31.12.2012 cu posibilitatea de prelungire pana la aparitia bugetului pentru 2013, dar nu mai tarziu de 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire este LICITATIE DESCHISA, Cerintele de selectie si calificare sunt: -declaratie privind eligibilitatea -declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 -certificat de participare cu oferta independenta cf Ord nr 314/2010 -declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/1 din OUG 34/2006 - certificatul de la bugetul de stat si bugetul local -certificat constatator emis de ORC -fisa de informatii generale -experienta similara -declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani -ISO 9001 sau echivalent -Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contribuitiilor catre buget, documente prezentate in traducere autorizata), -Declaratie de conformitate a producatorului in care se precizeaza conformitatea dispozitivului medical importat cu directiva CEE Criteriul de atribuire este \"pretul cel mai scazut\"
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2012 11:53
Vizionari 371