Contract executie lucrari de constructii si instalatii reabilitare si modernizare cladire
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Adresa postala: STR STADIONULUI NR 2 , Localitatea: Adjud , Cod postal: 625100 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA RACOVITA , Tel. 0237641908 , Email: gabrielaracovita@yahoo.com,achizitiiadjud@gmail.com , Fax: 0237641912
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract executie lucrari de constructii si instalatii ,,Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale , dotarea acesteia cu echipamente specifice, inclusiv echipamente de informare si comunicare -Centru comunitar pentru persoane de varsta a treia
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Adjud, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Executie lucrari de constructii si instalatii Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale , dotarea acesteia cu echipamente specifice, inclusiv echipamente de informare si comunicare -Centru comunitar pentru persoane de varsta a treia
Valoarea estimata fara TVA: 1,210,491 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Data la care urmeaza sa se transmita anuntul de participare prin care se va initia procedura este luna iulie 2011.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Uniunea Europeana, bugetul de stat, bugetul local
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reab si modern cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale dotarea acesteia cu echip specifice inclusiv echip de inf si comunicare Centru comunitar pentru persoane de varsta a 3 POR 2007-2013 Axa 1 Domeniul 1.1 centre urbane
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 13:03
Vizionari 308