Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Contract executie lucrari de constructii si instalatii reabilitare si modernizare cladire

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)

Adresa postala: STR STADIONULUI NR 2 , Localitatea: Adjud , Cod postal: 625100 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA RACOVITA , Tel. 0237641908 , Email: gabrielaracovita@yahoo.com,achizitiiadjud@gmail.com , Fax: 0237641912



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Contract executie lucrari de constructii si instalatii ,,Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale , dotarea acesteia cu echipamente specifice, inclusiv echipamente de informare si comunicare -Centru comunitar pentru persoane de varsta a treia

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Adjud, judetul Vrancea

Codul NUTS: RO22 - Sud-Est

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Executie lucrari de constructii si instalatii Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale , dotarea acesteia cu echipamente specifice, inclusiv echipamente de informare si comunicare -Centru comunitar pentru persoane de varsta a treia



Valoarea estimata fara TVA: 1,210,491 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Durata: 7 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Data la care urmeaza sa se transmita anuntul de participare prin care se va initia procedura este luna iulie 2011.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri Uniunea Europeana, bugetul de stat, bugetul local

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reab si modern cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale dotarea acesteia cu echip specifice inclusiv echip de inf si comunicare Centru comunitar pentru persoane de varsta a 3 POR 2007-2013 Axa 1 Domeniul 1.1 centre urbane

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

17.02.2011 13:03
Vizionari 308