Contract de lucrari de reparatii curente, inlocuire tamplarie, reparatii invelitori, reabilitare fatade, placare alei
Contract de lucrari de reparatii curente, inlocuire tamplarie, reparatii invelitori, reabilitare fatade, placare alei, UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 386542 / 01.04.2016
Denumire contract: Contract de lucrari de reparatii curente - ?nlocuire t?mplarie, reparatii ?nvelitori, reabilitare fatade, placare alei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Cod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Contract de lucrari de reparatii curente - ?nlocuire t?mplarie, reparatii ?nvelitori, reabilitare fatade, placare alei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract de lucrari de reparatii curente - ?nlocuire t?mplarie, reparatii ?nvelitori, reabilitare fatade, placare alei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU
II.2.1) Valoare estimata: 808,227.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de: 3.030 lei pentru Lotul 1; 3.440 lei pentru Lotul 2; 3.620 lei pentru Lotul 3; 5.430 lei pentru Lotul 4; 620 lei pentru Lotul 5. Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza. I.M.M. – urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria I.M.M. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei. Forme de constituire a garantiei de participare: - Depunerea ?n contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, p?na la data limita de depunere a ofertelor; - Numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 – 5; - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura; - Virament bancar sau orice alt instrument de garantare emis ?n conditiile legii - conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). - ?n conformitate cu prevederile art.86, punctul 5, lit.b) din HG 925/2006, autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei de participare prin depunerea unei sume in numerar la caseria unitatii; Dovada constiuirii garaniei de participare se va ?ncarca ?n S.E.A.P., semnata cu semnatura electronica p?na la data limita de depunere a ofertelor, iar G.P. constituita prin instrument de garantare se prezinta si ?n original la sediul autoritatii contractante, p?na la data limita de depunere a ofertelor. Neprezentarea garantiei de participare ?n cuantumul, forma si av?nd perioada de valabilitate solicitate ?n documentatia de atribuire duce la respingerea ofertei Echivalenta pentru garantia de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii inivitatiei de participare.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie reprezinta 10% (sau 5% pentru I.M.M.) din valoarea totala a contractului de lucrari fara T.V.A., se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui cu termen de valabilitate astfel ?nc?t sa poata fi restituita executantului, dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea acesteia se restituie ?n termen de 14 zile de la data ?ncheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarii, daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; - restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. Instrumentul de garantare prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitatea: Solicitat [ X ] - Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei ?n Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla ?n una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare. - Se va prezenta si de catre tertul sustinator ; 2) Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta: Solicitat [ X ] - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei ?n sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla ?n una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare; - Se va prezenta si de catre tertul sustinator ( art. 181, lit. a, c1, d din OUG 34/2006); 3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: Solicitat [ X ] - Completarea Formularului 3 AM „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”; 4) Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: Solicitat [ X ] - Completarea Formularului nr. 13 „Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006”. - Se va prezenta si de catre tertul sustinator. - Persoane care aproba/ semneaza documente emise ?n legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin-Adalbert, Anghel Ionel-Toader, Marginean Petru-Sebastian, Druta Alexandru, Boca Ionel, Ivanescu Marius-Lucian, Aftimescu-Deleanu Claudiu, Todoran Alexandru, Ilisan Liliana-Patricia, Pintea Claudiu, Lengyel Petru, Craciun Victoria, Codrea Cornelia, Curtean Ileana-Rodica. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, ?n raza caruia este situat sediul ofertantului. Din certificatul ORC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune ?n original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original / copie legalizata (?n cazul ?n care a fost depus ?n copie lizibila conforma cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 B. Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu (lei): L1=303.500; L2=344.200; L3=362.300; L4=543.600; L5=62.600. Operatorul economic va prezenta o declaratie cu media cifrei de afaceri globala anuala pe ultimii 3 ani: 2013, 2014, 2015. IMM – urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria IMM Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.,Cerinta nr. 2 Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul) Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea; - declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181, lit. a), c1), d) din ordonanta; - declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Experienta similara Cerinta 1 Lucrari executate ?n ultimii 5 ani ?n valoare de cel putin (lei): L1=151.700; L2=172.100; L3=181.100; L4=271.800; L5=31.300; Modalitate de ?ndeplinire: Ofertantul va prezenta - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani (formular nr.12 F) din care sa rezulte ca a executat lucrari similare obiectului contractului. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.,Cerinta 2: Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit,Cerinta 3: Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrarilor Ofertantul va prezenta: Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrarilor precum si dovada calificarii acestuia, astfel ?nc?t numarul de muncitori sa acopere necesarul de ore de munca pe categorii de forta de munca rezultat din extrasul de manopera si ?ncadrarea ?n termenul de finalizare al contractului de achizitie publica. Se va nominaliza persoana de specialitate (subinginer sau inginer de constructii) care va conduce lucrarile de executie la fata locului.,Cerinta 4: Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original. Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181, lit. a), c1), d) din OUG 34/2006; - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006; Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm (art. 190 din O.U.G. 34/2006). Cerinta 1: Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii, conform standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) PROCEDURA
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2016 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) MOD DE FINANTARE
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.03.2016 10:37
Vizionari 503