CONTRACT DE LUCRARI DE INTRETINERE CONSTRUCTII HIDROTEHNICE
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Cod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon:+40 236460016/ 300, fax:+40 236460847, persoana de contact:SERVCIIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul R.A.A.F.D.J.Galati strada Portului nr.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activitãþi portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
CONTRACT DE LUCRARI DE INTRETINERE CONSTRUCTII HIDROTEHNICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Obiectul procedurii il constituie realizarea de catre executant a volumului de lucrari de intretinere constructii hidrotehnice in Zona Sulina, Mm 1+1482-Mm 2+430, Mm 1+1284-Mm 2+430 –, mal drept refacere pereu zidit ,refacere rostuire pereu, completare terasament pereu zidit si completare anrocamente la baza pereului SUMA AFERENTA PROCENTULUI DE DIVERSE SI NEPREVAZUTE PRECUM SI PROCENTUL AFERENT CHELTUIELILOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA ESTE O (ZERO)
II.1.6) CPV: 45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 626,083.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800 deschis la BRD Galati, printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta în original, conform Formularului 3, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai târziu la deschiderea ofertelor si trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta (în exteriorul acesteia).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata prin documentatie vor fi respinse. In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului în termen de 15 (cinsprezece) zile de la data semnarii contractului de ambele parti si înregistrarii acestuia la sediul achizitorului. Garantia de buna executie va avea valabilitatea pâna la finalizarea de drept a contractului(expirarea perioadei de garantie) plus 30 zile. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari,care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. În cazul constituirii prin retineri succesive executantul are obligatia ca în termen de 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si înregistrarii acestuia la sediul achizitorului sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante si sa depuna în contul astfel deschis suma de 1% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul îndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Ofertantul (operator economic, lider,asociat,tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia privind eligibilitatea Formular 11; Nota: În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. 2.Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formular 12. In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181, litera a), c^1) si d). Nota: În cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).Ofertantul (operator economic, lider,asociat,tert sustinator) trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular 14 conform ordin ANRMAP nr.314/2010 4.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Ofertantul (operator economic, lider,asociat,tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^ 1din OUG34/2006 Formular 13 Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valerica Anghel-director general, Dorian Dumitru- director general adjunct, Felicia Tanase-director economic, Cristian Sendrea-director comercial, Rada Pivniceru-sef serv. juridic, Mihaela Lisinschi- sef serv.achizitii, Mihai Popescu Teclu sef serv. hidrotehnic, hidrologie Comisia Dunarii, Cristi Vlas sef birou hidrotehnic, Oana Razvan inginer serv. hidrotehnic, hidrologie Comisia Dunarii si Elena Ungureanu sef serv.financiar contabilitateFormular 13 se va completa de catre subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul. 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) respectiv: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie si Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul depunere a ofertelor. Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie. In conformitate cu prev.art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie. Persoane juridice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii (dupa caz),Informatii referitoare la responsabilul tehnic cu executia atestat în lucrari de constructii hidrotehnice.,Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii prin declaratie, angajamente de punere la dispozitie, proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: -remorcher -1 buc; - macara plutitoare -1 buc; -gabara fluviala – 1 buc; -slep/barja -1 buc;,Executarea de catre ofertant in ultimii 5 ani de lucrari similare. Dovada indeplinirii cerintei se va face prin prezentarea listei principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executare, locul, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In lista cu lucrarile similare din ultimii 5 ani sa se regaseasca lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 500.000 lei fara TVA executate la nivelul a maxim 2 contracte. Precizam ca ultimii 5 ani se raporteaza la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Executarea de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar sau o lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2014 08:16
Vizionari 314