Contract de lucrari Alimentare cu energie electrica Parc Tetarom III posturi (alimentare trafo)
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400094 , Romania , Punct(e) de contact: ALIN TISE , Tel. 0264503300 , In atentia: Corches Mircea-Director Administrare , Email: CJC@CJCLUJ.RO , Fax: 0264503300 , Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Tetarom S.A. - Directia Administrare
Adresa postala: str. Taietura Turcului nr. 47 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400421 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Administrare , Tel. 0264-432750 , In atentia: director Corches Mircea , Email: administrare@tetarom.ro , Fax: 0264-432750 , Adresa internet (URL): www.tetarom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract de lucrari-Alimentare cu energie electrica Parc Tetarom III-posturi(alimentare trafo)
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Parc Industrail Tatarom III, Jucu, jud Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Achizitie, montare si PIF pentru 1 punct de alimentare cu energie electrica si a 6 posturi trafo de 2x1,6 MVA
Valoarea estimata fara TVA: 5,400,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232220-0 - Lucrari de constructii de posturi de transformare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.07.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.08.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.10.2009
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Tariful de racordare va fi inclus in oferta.Durata de executie 3 luni (inclusiv PIF); garantie: minim 2 ani de la data achizitiei.Documentele de calitate si cartea constructiei conform legii.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Cluj-plata se va face esalonat pe situatii de lucrari, grafic de livrare, grafic de montaj, PIF, in functie de sumele alocate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 13:39
Vizionari 311