Contract de lucrari
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Chinologic Dr. Aurel Greblea Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii Nr. 157 Sibiu , Localitatea: Sibiu , Cod postal: 550399 , Romania , Punct(e) de contact: Birou Administrarea Patrimoniului Imobiliar , Tel. 0269235181 , In atentia: Comisar sef de politie Prica Mircea , Email: centrulchinosb@clicknet.ro; ccs@centrulchinologic.ro , Fax: 0269240090 , Adresa internet (URL): www.centrulchinologic.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
contract de lucrari \"consolidare si modernizare pavilion scoala\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Centrul Chinologic Sibiu, str. Calea Dumbravii, nr. 157, Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
lucrari de consolidare si modernizare (consolidare, mansardare, instalatii sanitare,instalatii electrice, instalatii de încalzire, modernizarea blocului alimentar)
Valoarea estimata fara TVA: 6,233,920 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.08.2010
Durata: 365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile vor începe dupa finalizarea investitiei de la bugetul de stat. Oferta va fi valabila minim 90 de zile cu posibilitatea de prelungire în cazul nefinatarii. Obiectivul poate fi vizitat si documentatia poate fi analizata la sediul unitatii.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va realiza lunar, în perioada 28-31 a lunii, în contul IBAN din trezorerie, în limita alocatiilor bugetare si în functie de lucrarile efectuate si prevazute în contract.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 13:43
Vizionari 401