Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Contract de lucrari

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Centrul Chinologic Dr. Aurel Greblea Sibiu

Adresa postala: Calea Dumbravii Nr. 157 Sibiu , Localitatea: Sibiu , Cod postal: 550399 , Romania , Punct(e) de contact: Birou Administrarea Patrimoniului Imobiliar , Tel. 0269235181 , In atentia: Comisar sef de politie Prica Mircea , Email: centrulchinosb@clicknet.ro; ccs@centrulchinologic.ro , Fax: 0269240090 , Adresa internet (URL): www.centrulchinologic.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Ordine si siguranta publica

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

contract de lucrari \"consolidare si modernizare pavilion scoala\"

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Centrul Chinologic Sibiu, str. Calea Dumbravii, nr. 157, Sibiu

Codul NUTS: RO126 - Sibiu

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

lucrari de consolidare si modernizare (consolidare, mansardare, instalatii sanitare,instalatii electrice, instalatii de încalzire, modernizarea blocului alimentar)



Valoarea estimata fara TVA: 6,233,920 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.08.2010

Durata: 365 zile incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Lucrarile vor începe dupa finalizarea investitiei de la bugetul de stat. Oferta va fi valabila minim 90 de zile cu posibilitatea de prelungire în cazul nefinatarii. Obiectivul poate fi vizitat si documentatia poate fi analizata la sediul unitatii.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

plata se va realiza lunar, în perioada 28-31 a lunii, în contul IBAN din trezorerie, în limita alocatiilor bugetare si în functie de lucrarile efectuate si prevazute în contract.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

21.04.2010 13:43

Vizionari 401