Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Contract de furnizare buldoexcavator

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA BUGHEA DE JOS (PRIMARIA COMUNEI BUGHEA DE JOS)

Numar invitatie: 367515 / 17.11.2014

Denumire contract: Contract de furnizare buldoexcavator

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA BUGHEA DE JOS (PRIMARIA COMUNEI BUGHEA DE JOS)

Cod fiscal: 4122493, Adresa: BUGHEA DE JOS ; JUDETUL ARGES, Campulung, Telefon: 0744307518, Fax: 0248/537480;0248/536808

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

BUGHEA DE JOS ; JUDETUL ARGES, Campulung, Romania, cod postal: 117165, telefon:+40 248536808, fax:+40 248537480, persoana de contact:Sanda Gheorghe

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria Bughea de Jos, com. BUGHEA DE JOS ; JUDETUL ARGES, Campulung, Romania, cod postal: 117165, telefon:+40 248536808, fax:+40 248537480, persoana de contact:Sanda Gheorghe

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Contract de furnizare buldoexcavator

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitie buldoexcavator in cadrul proiectului cu titlul „ Achizitionare utilaj in Comuna Bughea de Jos”

II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 276,171 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 5.000 lei. Data la care se va face echivalenta din lei in valuta va fi data publicarii invitatiei de participare. Se va lua in considerare cursul comunicat de BNR de la data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar ?n contul RO79TREZ0472145020401XXX deschis la Trezoreria Municipiului Campulung, Beneficiar: comuna Bughea de Jos; se prezinta ordin de plata confirmat de banca emitenta – copia documentului sau un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; (Model orientativ Formular nr. 1) Ofertele care nu sunt ?nsotite de garantia de participare, ?n cuantumul, forma si av?nd perioada de valabilitate solicitate ?n documentatia de atribuire vor fi respinse conform art.33 alin(3),lit.b)din HG nr.925/2006. Pentru IMM, definite conform legii 346/2004, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50%.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier fiscal 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) – documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (model - Formular nr. 4 )- Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat ?n parte; - Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL" : a) Certificat de atestare fiscala privind modul de indeplinire a obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul ?si are sediul social. Se mai prezinta Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoane juridice. Operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 ali.(4) din HG nr.925/2006 doar in cazul in care procedura de emitere a certificatului fiscal nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata. b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrative teritoriale pe raza careia isi are sediul social ofertantul. Se mai prezinta Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, din care sa reiasa ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferteler, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare din tara ?n care este stabilit - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „CONFORM CU ORIGINALUL”, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G.nr.34/2006 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Personalul primariei: Sanda Gheorghe - primar Leca Octavian- Cornel - viceprimar Tanasescu Ion- Dorel - secretar Zidaru Alina - contabil Enache Ileana-Adi - inspector Tanasescu Mihaela - sef SVSU Trandafir Eugeniu - consilier agricol Irimia Anca-Gabriela - asitent social Dobrescu Viorel - incasator E?anu Ion - consilier local P?slaru Cornelia - consilier local Vlaicu Mircea - consilier local Vladescu Ion - consilier local Tanase Stan - consilier local Coman Bogdan - consilier local Banica Constantin-Valeriu - consilier local Po?toaca Ionu? -Valentin - consilier local Enaru Ion - consilier local Toader Maria - consilier local Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Important: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs Important: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator ?n original sau copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr.1 Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2012,2013) solicitata a fi ?ndeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 552.000,00 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului. Neprezentarea sau prezentarea in alta forma a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013).,In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a furnizat urmatoarele: Cerinta nr.1 Experienta similara: livrarea de produse similare in valoare cumulata de minim 276.000 lei fara TVA,efectuate la nivelul a maxim 2 contracte,Cerinta nr. 2 Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca are experienta similara. Se vor prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse. Cerinta obligatorie: Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii,respectiv detine certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2014 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2014 17:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2014 19:47
Vizionari 397