Contract achizitie masina de maturat strazile
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC SALUBRITATE PUBLICA URBANA CURTEA DE ARGES SRL
Numar invitatie: 361623 / 20.06.2014
Denumire contract: contract achizitie Ma?ina de maturat strazile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SC SALUBRITATE PUBLICA URBANA CURTEA DE ARGES SRL
Cod fiscal: RO27300824, Adresa: str.Progresului nr.27G, Curtea de Arges, Telefon: +40 248723217, Fax: +40 248724694
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.Progresului nr.27G, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon:+40 248723217, fax:+40 248724694, persoana de contact:catalin cazacu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str.Progresului nr.27G, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon:+40 248723217, fax:+40 248724694
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
contract achizitie Ma?ina de maturat strazile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract achizitie Ma?ina de maturat strazile cu sistem de aspira?ie ?i sistem mecanic de colectare a materialului maturat 1 bucata
II.1.6) CPV: 34921100-0 - Masini de maturat strazile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505,839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1. Cuantumul garantiei de participare: 5058 lei. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda este 11.06.2014, curs BNR. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. 3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006(cand se constituie prin OP se va vira in contul BRD Curtea de Arges, sau numerar la casieria unitatii). Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu conform art 87 HG 925/2006 si art 278¹ din OG 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai t?rziu o data cu ?nceperea sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. In cazul in care ofertantul face contestatie iar CNSC o respinge ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare ?n raport cu valoarea estimata a contractului o suma cf.art.278 ind.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 5% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 ?n situatia ?n care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ?n conformitate cu hotar?rea nr.1045/19.10.2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie ?n cel mult 14 zile de la data ?ntocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei- art.92 alin1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 1(inclusiv tert sustinator); ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181: Prezentarea declaratiei conform Formularul nr. 2 (inclusiv tert sustinator -se refera la art.181 lit.a,c1 si d OUG 34/2006) ?ncadrarea ?n una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla ?n nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3 se va prezenta de Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator. ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Lista persoanelor de decizie din cadrul SC SPU CURTEA DE ARGES SRL: DIRECTOR GENERAL: ec.nastea catalin gabriel CONTABIL SEF: ec.HEROIU DOINA si membrii comisiei de evaluare: jr.CAZACU CATALIN; jr.NASTEA GABRIEL, EC.HEROIU DOINA, NEGRU NICOLAE Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta: Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 4 Persoane juridice/fizice rom?ne: Certificat constatator, ?n original,copie legalizata sau copie conform cu originalul emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?nga Trib Terit(ONRC), sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte ob de activ al soc al op ec. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certif in copie conf cu originalul va prezenta documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. Ob. contr. treb sa aiba coresp ?n codul CAEN din certif constat emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate ?n traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant an 2013 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unor certificate/documente (procese verbale de receptie, recomandari, certificat constatator, etc) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar cu principalele livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unòr documente cum ar fi: procese verbale de receptie, recomandari (formular nr. 6), copii dupa documente constatatoare din partea unor beneficiari/clienti (conf. art.97¹ din HG.925/2006) sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea de produse. Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) ?n ultimii3 ani Certificarea sistemului calitatii Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.07.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2014 11:00
Vizionari 314