Continuarea lucrarilor de constructii si instalatii aferente unui ansamblu de cladiri destinat Institutului de Cercetari Avansate de Mediu (ICAM)
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 361353 / 12.06.2014
Denumire contract: Continuarea lucrarilor de constructii si instalatii aferente unui ansamblu de cladiri destinat Institutului de Cercetari Avansate de Mediu (ICAM), situat în Timisoara, Strada Oituz nr. 4C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Universitatea de Vest din Timisoara
Cod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: +40 256592325, Fax: +40 256592381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Continuarea lucrarilor de constructii si instalatii aferente unui ansamblu de cladiri destinat Institutului de Cercetari Avansate de Mediu (ICAM), situat în Timisoara, Strada Oituz nr. 4C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura Continuarea lucrarilor de constructii si instalatii aferente unui ansamblu de cladiri destinat Institutului de Cercetari Avansate de Mediu (ICAM) situat în Timisoara, Strada Oituz nr. 4C, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse în Caietul de sarcini si Proiectul tehnic, anexe la prezenta documentatie de atribuire. Stadiul actual: organizare de santier – finalizata, lucrari de sapaturi si excavatii – complet finalizate, fundatii finalizate, infrastructura demisol – pereti din beton armat, grinzi si placi peste demisol finalizate, lucrari de termoizolatie si hidroizolatie la pereti demisol finalizate. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este 1,0447%, iar valoarea acestora este de 136.820 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13,232,317.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este 261.909 lei prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata. Garantia de participare se va constitui numai în lei în oricare din formele prevazute de legislatie. IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta o declaratie privind încadrarea intreprinderii în categoria IMM (Formularul nr.11). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. CONT IBAN: RO76TREZ621504601X000503 Pentru o evaluare unitara se va avea in vedere un curs lei/alta valuta afisat de BNR cu 3 zile înainte de data limita a depunerii ofertelor. Ofertantii vor prezenta în original la Registratura Universitatii de Vest Timisoara, Bd.V.Parvan nr.4, dovada constituirii garantiei de participare, pâna la data limita de depunere a ofertelor, precum si în SEAP scanata la sectiunea „Documente de calificare” In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii tuturor membrilor asocierii În cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare suma conform cu art. 278 indice 1, alin. 1, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie Se va constitui în cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea prev. art. 90(3) din HG 925/2006. Ofertantii pot constitui garantia de buna executie prin depunerea sumei în numerar la casieria Universitatii de Vest din Timisoara. În cazul în care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare va trebui sa prevada modalitatea de plata a garantiei în cazul executarii acesteia, în conformitate cu prev. Art. 86 alin. 3. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art. 92, alin. 4 din H.G. nr. 925/2006, actualizata dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca Universitatea de Vest din Timisoara, nu a ridicat pâna la aceea data pretentii asupra ei. b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neîncadrarii în situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata. În vederea dovedirii neîncadrarii ofertantului în situatia unui conflict de interese se comunica în cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Prof.univ.dr. Marilen Gabriel Pirtea Rector 2. Dr.Ec. Laurentiu Nicolae Georgescu, Director General Administrativ 3. Prof.univ.dr. Petru Stefea, Prorector 4. Prof.univ.dr. Viorel Negru, Prorector 5. Conf.univ.dr. Madalin Bunoiu, Prorector 6. Prof.univ.dr. Otilia Hedesan, Prorector 7. Conf. univ.dr. Dan Lazea, Prorector 8. Ec. Doina Chilarescu, Director Economic 9. Dr.Ec. Mircea Mihai Rob, Director D.E.P.A.M.I. 10. Florentina Radu, Consilier Juridic 11. Ing. Monica Brihan, Sef Birou Achizitii Publice 12. Ing. Gheorghe Neamti, Serviciul Tehnic si Evidenta Patrimoniu 13. Ing. Elena Nueleanu, Birou Achizitii Publice 14. Ec. Virgiliu Frasie Debretin, Birou Achizitii Publice 15. Ing. Dan Pitic, Serviciul Tehnic si Evidenta Patrimoniu 16. Ing.Victor Carbunaru, Serviciul Tehnic si Evidenta Patrimoniu 17. Prof.univ.dr. Ioan Talpos, Manager proiect 18. Prof.univ.dr. Vasile Ostafe, Responsabil stiintific proiect 1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 1 (Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr.2 (Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si Formularul nr. 25 (Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata)– copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul; În cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat în parte. 2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice – copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. În cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat în parte. 3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în tara în care este stabilit, copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice române, respectiv copie cf. cu originalul si traducere legalizata în limba româna, în cazul persoanelor juridice straine. În cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat în parte. Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata. Cerintele privind obligatiile de plata se considera ca fiind îndeplinite în masura în care operatorii economici prezinta înlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente în domeniu. 2) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta – Formular nr. 17 (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010). 3) Cerinta obligatorie: În cazul în care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala, asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, tertul sustinator trebuie sa faca dovada neîncadrarii în situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Mod de dovedire: • Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neîncadrarea în art. 180 din OUG nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neîncadrarea în art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, actualizata, Formularul nr. 25 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG nr. 34/2006, actualizata), cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si Formularul nr.18 (Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici). Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal înregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata . Mod de dovedire: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (scan certificatului constatator în conformitate cu mentiunea privind valabilitatea continuta de acesta), în care informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi îndeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa. Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse în art. 15 – 25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la înregistrarea în Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decât activitati autorizate, prin autorizare întelegându-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus „[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate”. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa în certificatul ORC la pct. “Sedii si/sau activitati autorizate”, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC, în copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului contractului de lucrari. Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de de minim 26.190.994,32 lei (pentru persoanele juridice române). Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: - cf. cursului mediu lei/alta valuta afisat de BNR, pentru anul 2011 - cf. cursului mediu lei/alta valuta afisat de BNR, pentru anul 2012 - cf. cursului mediu lei/alta valuta afisat de BNR, pentru anul 2013 Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) copii dupa bilanturile contabile anuale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente sau orice alte acte pe care acestia le considera relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri impusa. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: În cazul în care oferta este depusa de o asociatie, îndepl.crit. de calif. si selec. va fi eval. în conf. cu Acordul de asociere depus, cu luarea în cons. a modului în care vor fi folosite resurs.tehn. si umane de care dispun împreuna asoc. si la oblig. asumate de fiec. asoc. potrivit Ctr.de asociere.,În cazul în care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: “autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune îndeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau în considerare pentru partea lor de implicare în contractul care urmeaza sa fie îndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante în acest sens”. Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata în functie de modul în care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun împreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire. Subcontractantul trebuie sa faca dovada neîncadrarii în prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (cf. Art. 13 din Legea nr. 279/2011).,1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri în valoare cumulata de minim 13.095.497,16 lei fara TVA (valoare care nu include cheltuielile diverse si neprevazute) la nivelul a maxim 5 contracte. Pentru o evaluare unitara se va avea în vedere echivalenta lei/alta valuta afisat de BNR la data limita de depunere a ofertelor; certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in care se vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit. 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor)- Formular 22 – în original: a) sef punct de lucru (care va asigura executia propriu-zisa a lucrarilor) cu experienta in domeniul constructiilor civile; se vor prezenta: Diploma de studii/Certificat de formare profesionala in domeniul corespunzator – în copie; Curriculum-vitae - în copie; b) 1 responsabil tehnic cu executia, in domeniul constructiilor civile, se vor prezenta: Atestatul si legitimatia de \"responsabil tehnic cu executia\" in domeniul constructiilor civile care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor,conf.art.14(2) din Legea 10/1995; c) 1 responsabil cu asigurarea calitatii; se vor prezenta Diploma de studii in domeniul constructii- în copie; Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente responsabilului cu asigurarea controlului calitatii, care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor – în copie;Curriculum – vitae – în copie; 3.) Cerinta obligatorie: În cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala, asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata. Acesta va prezenta angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit va fi prezentat de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o îndeplineste (daca este cazul) – in copie,Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent), corespunzatoare activitatilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit– in copie - va fi prezentat de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o îndeplineste (daca este cazul) – in copie. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.06.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2014 14:46
Vizionari 393