Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Construire si dotare gradinita cu program prelungit cu 6 sali de grupa, amenajare incinta si imprejmuire, utilitati

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)

Numar invitatie: 365931 / 13.10.2014

Denumire contract: Construire si dotare gradinita cu program prelungit cu 6 sali de grupa, amenajare incinta si imprejmuire, utilitati

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)

Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: +40 214363709, Fax: +40 214363710

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Construire si dotare gradinita cu program prelungit cu 6 sali de grupa, amenajare incinta si imprejmuire, utilitati

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Intocmire P.T., DTAC, DDE, respectiv construire si dotare gradinita cu program prelungit cu 6 sali de grupa, amenajare incinta si imprejmuire, utilitati. Realizarea proiectul se va face cu luaea in considerare a faptului ca viitorul imobil va trebui sa fie cladire pasiva. In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, informam operatorii economici interesati ca in cadrul valorii estimate indicata la Sectiunea II.2.1) - Cantitatea sau domeniul global din prezenta se regaseste si procentul de 7,78%, respectiv suma de 328616 lei fara TVA reprezentand cota de cheltuieli diverse si neprevazute. Precizam ca aceasta suma, va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu servicii/lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment.

II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 4,778,258 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 80000 lei Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de Banca Central Europeana pentru cea de-a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si ?nregistrarea de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, ?n original, p?na la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, prin posta la sediul Autoritatii contractante sau direct la registratura acesteia, cu exceptia situatiei in care documentul este emis in format electronic si este semnat cu semnatura electronica extinsa valida a entitatii emitente dovezii privind constituirea garantiei de participare Dovada constiutuirii garantiei de participare se va depune si in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie cuantumul garantie de buna executie 10%. Garantia de buna executie se constituie ?n coditiile prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006. in cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, ?n coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 suma initiala pe care o va depune contractantul ?n contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului, si cu prevederile HG. 1045-2011. Modelul garantiei de buna executie este prezentat in Formularul nr. 2. Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului ?n conditiile de mai sus cel mai t?rziu la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Se vor prezenta: - Declaratia de eligibilitate.(Formularul nr 3) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere si Cazier judiciar si fiscal al operatorului economic. Nota: in cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. - Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. - Declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul nr 4) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere , Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?ndeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita depunerii ofertelor si Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare lunii celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos. Nota: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de ?nlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba rom?na. - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010. (Formular nr 5) Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata ?n mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, ?ntelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din ?ntelegeri ?ntre concurenti ?n ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include ?n respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din ?ntelegeri ?ntre concurenti ?n ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate ?n oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent ?nainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor. Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere . Nota: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. - Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr 6) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante: Emilian Oprea - Primar; Andrei Costel- viceprimar, Adrian Tomescu - secretar; Simona-Gabriela Soare, Director economic; Elena Petre, Serviciul achizitii,investitii, integrare si derulare programe europene; Ionica Constantin, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene; Andrei V Ion Robert, Costache Ion, Chiru Adrian-Vasile, Dumitru I. Ionut, Florea Doru, Gheorghiu Gabriel, Ghinea M. Dragos Gabriel, Godin M. Ion, Ion M. Ion, Leanca M. Vasile, Matei Ghe. Niculae, Rus G. Virgil Liviu, Roth Victoria, Rotaru Natalia, Saucius D. Bogdan- Corneliu, Stanica V. Nicoleta - Consilieri. - Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere. Nota: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator si/sau subcontractantii nominalizati, daca este cazul. nformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Toate documente solicitate ?n cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice rom?ne se va permite depunerea acestora ?n oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta ?n original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de ?nregistrare a operatorului economic. Din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de ?ndeplinire: Pentru persoanele fizice/juridice rom?ne se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate iar pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document echivalent. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Conform Regulament 2013 - Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice 2013 se va prezenta Atestat emis de.ANRE tip B si C2A valabile la data limita de depunere ofertelor. Conform L160/2012 si Ord ANRE nr.23/2013 este obligatoriu prezentarea atestatelor ANRE de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine care proiecteaza si executa lucrari in instalatiile electrice. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii lor de rezidenta, care trebuie sa corespunda domeniului contractului. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei pentru acele activitati asumate prin acordul de asociere.In cazul unei oferte comune, certificatul emis de ORC va fi detinut si prezentat de fiecare dintre membrii pentru partea din contract pe care o realizeaza - Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic ?n curs. Conditie de calificare: persoanele juridice straine trebuie sa detina un certificat de rezidenta fiscal sau o declaratie valabila in acest sens. Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta unul din documentele solicitate. Nota: cerinta aplicabila numai persoanelor juridice straine.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Modalitatea de indeplinire Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani ( 2011, 2012 si 2013) trebuie sa fie egala sau mai mare dec?t suma de 8 500 000 lei. Se vor prezenta: - Formularul nr. 7 - Declaratie privind cifra de afaceri globala. - Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013) din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si ?nregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.,Cerinta nr. 2 Dovada prin care se confirma ca ofertantul va avea acces la momentul semnarii contractului, disponibile resurse reale negrevate de datorii (cum ar fi o linie de credit sau alte mijloace financiare confirmate de banci) de cel putin 1.500.000 lei suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv ?ndeplinirii viitorului contract pentru o perioada de maxim 3 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului(calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), in valoare de minim 3.000.000 RON la nivelul a minim un contract. Se vor prezenta: - Formularul nr. 8 – Declaratie privind lista principalele lucrari executate ?n ultimii 5 ani. - Se vor prezenta orice documente in vederea indeplinirii cerintei atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG 34/2006: lista lucrari insotita de certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul execurtiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit).,Cerinta nr. 2: Lista cu utilajele/mijloacele de transport si echipamentele de care dispune ofertantul.(Formular nr 9) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ?n dotarea sa sau ca dispune pentru perioada de executie a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de ?nchiriere/angajamente) de utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate. Ofertantii vor prezenta: Statie totala, software, macara, mini excavator, incarcator frontal sau buldoexcavator, camion pentru transport materiale constructii, pompa de turnare beton montata pe sasiu, camion pentru transport beton, malaxoare electrice pentru mortare si lianti, vibrocompactoare beton, aparat de torcretare, sisteme de cofrare, schela fatade cu plasa de protectie amplasament, motocompresor, mai compactor, placa vibratoare, Laborator pentru asigurarea controlului calitatii atestat ?n ceea ce priveste profilele de incercari si probe impuse de lucrarile rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II. in conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea in constructii,Cerinta nr. 3: Declaratia privind personalul responsabil pentru ?ndeplinirea contractului, ?mpreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte informatii referitoare la studiile, pregatirea prof. si calificarea fiecarei persoane propuse ?n cadrul echipei. (Formular nr 10 si Anexa la Formular nr 10) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru perioada de executie a contractului de personalul/resursele umane rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate.( Formular 13) Personalul minim si obligatoriu solicitat: 1. Manager de proiect/Responsabil de contract Studii Superioare absolvite cu diploma de licenta Certificare manager de proiect COR 242101 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale Experienta generala - minim 5 ani. Experienta profesionala specifica - participarea in cel putin un proiect/contract in care sa fi avut atributii de manager de proiect/responsabil de contract/leader de echipa/coordonator sau echivalent Nota. Pentru expertii atestati in legatura cu prezentarea atestatului/autorizatiei emis in baza actelor normative din Romania, se va aplica prevederile art. 23 din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2013, respectiv operatorii economici stranini care prezinta experti straini ce detin certificate/atestate echivalente emise de autoritati de certificare abilitate din alt stat, nu se va impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor. Operatorul economic va trebui sa intreprinda, acolo unde legislatia nationala o impune, demersurile necesare pentru a putea prezent la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul/certificatul recunoscut de autoritatile romane.,2. Inginer proiectare constructii civile Studii Superioare in specialitatea constructii civile absolvite cu diploma de licenta Experienta generala in domeniul studiilor - minim 5 ani Experienta profesionala specifica - participarea in calitate de inginer proiectare constructii civile in cel putin un proiect/contract.,3. Inginer proiectare instalatii tehnico-sanitare Studii Superioare in specialitatea instalatii pentru constructii civile absolvite cu diploma de licenta Experienta generala in domeniul studiilor - minim 5 ani Experienta profesionala specifica - participarea in calitate de inginer proiectare instalatii in cel putin un proiect/contract.,4. Electrician autorizat(sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi proiectate, conform Ordin 11/2013 al ANRE,5. Arhitect cu drept de semnatura - Copie cu mentiunea”conform cu originalul” a documentului care atesta dobandirea dreptului de semnatura, emis de catre Ordinul Arhitectilor din Romania, conform art.10 din Legea nr.184/2001 privind organizarea si exercitarea profesiei de arhitect.”,6. Verificatori de proiect in domeniile pentru constructii si arhitectura, instalatii, respectiv domeniile: A.1, A.2, A.3, A.7, A.8, A.9, A.10, A11, A12, Af, B.1, B.5, B.7, B.8, B.9, C, Cc,Ci, D.1, D.5, D.7, D.9, E, F, Is, Ie, It. Conform Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003 pentru aprobarea Reglementarii tehnice Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii. Nota: Pentru persoanele nominalizate pentru pozitia verificator proiect se accepta cumularea domeniilor de atestare (se accepta nominalizarea unui verificator pentru mai multe domenii),7. Sef Santier Studii Superioare in specialitatea constructii civile,industriale si agricole absolvite cu diploma de licenta Experienta generala in domeniul studiilor - minim 5 ani. Experienta profesionala specifica: -participarea in calitate de sef de santier in cel putin un proiect - participarea in cel putin un proiect ce vizeaza activitati de executie,8. Inginer instalatii tehnico-sanitare Studii Superioare in specialitatea instalatii pentru constructii absolvite cu diploma de licenta Experienta generala in domeniul studiilor - minim 3 ani. Experienta profesionala specifica: -participarea in calitate de inginer instalatii in cel putin un un contract de executie lucrari similare,9. Electrician autorizat Autorizatie ANRE (sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi realizate, conform Ordin 11/2013 al ANRE,10. Responsabil tehnic cu executia - Detinere atestat/autorizatie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor conform Legii 10/1995, H.G. 925/1995, respectiv Ordin MLPTL 777/2003 – Domeniul I ”Constructii civile, industriale, agrozootehnice”,11. Responsabil controlul calitatii Studii Superioare in specialitatea constructii civile,industriale si agricole absolvite cu diploma de licenta Experienta generala in domeniul studiilor - minim 5 ani Decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul calitatii,12. Responsabil SSM Studii Superioare Decizia de nominalizare ca responsabil SSM,13. Responsabil PSI Studii Superioare Decizia de nominalizare ca responsabil PSI. 14.Personal de executie specialitatile: dulgherie (Cod COR 711501 - Dulgher pentru constructii sau echivalent), betoane (Cod COR 711401- Betonist sau echivalent), montaj schela (Cod COR 821103 - Montator subansamble sau echivalent), zidarie (Cod COR 711205 - Zidar tencuitor sau echivalent), tamplarie (Cod COR 752201 - Tamplar universal sau echivalent), vopsitorie (Cod COR 713102 - Zugrav vopsitor sau echivalent), instalatori instalatii electrice, sanitare, ventilatii si gaze naturale (Cod COR 741101 - Electrician in constructii, 712602 - Instalator apa canal, 712604 - Instalator gaze) - Instalator frigotehnist si izolatii (Cod COR 712 405 - Izolator termic sau echivalent). Nota. Pentru personalul de executie se va preyenta - Atestat profesional in specialitatea pentru care este propus si o experienta profesionala generala de minim 1 ani.,Cerinta nr. 4: Prezentarea Declaratiei privind contractele de lucrari aflate ?n derulare (daca este cazul),Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Formularul nr. 11 - Lista cuprinz?nd subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant ?n parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Cerinta nr. 1 Ofertantul va face dovada ca implementeaza un sistem al calitatii la nivelul Standardului SR EN ISO 9001 (sau echivalent) pentru activitati de executie lucrari insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea acestuia. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.,Cerinta nr. 2 Ofertantul va face dovada ca implementeaza un sistem de management al mediului la nivelul Standardului SR EN ISO 14001 (sau echivalent) pentru activitati de executie lucrari, insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea acestuia. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 90

Descriere: Componenta financiara

perioada de garantie 10

Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor de constructii montaj



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.10.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR

Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 15:02
Vizionari 527