CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL CU 3 SALI DE GRUPA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Erbiceni (Primaria Erbiceni , jud. Iasi)
Numar invitatie: 366643 / 29.10.2014
Denumire contract: CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL CU 3 SALI DE GRUPA IN SAT ERBICENI, COMUNA ERBICENI, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Comuna Erbiceni (Primaria Erbiceni , jud. Iasi)
Cod fiscal: 4541254, Adresa: comuna Erbiceni, judetul Iasi, Erbiceni, Telefon: +40 0232322370, Fax: +40 0232322370
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
comuna Erbiceni, judetul Iasi, Erbiceni, Romania, cod postal: 707190, telefon:+40 0232322370, fax:+40 0232322370, persoana de contact:Elena Lupu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
primaria comunei erbiceni,judetul iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL CU 3 SALI DE GRUPA IN SAT ERBICENI, COMUNA ERBICENI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrarile de constructie pentru executia: ”CONSTRUIRE GRADINITA CU PROGRAM NORMAL CU 3 SALI DE GRUPA IN SAT ERBICENI, COMUNA ERBICENI, JUDETUL IASI” Lucrarile executate vor fi urmatoarele: amenajarea unei suprafete de teren pentru construirea gradinitei, realizarea unui teren de sport si a unui teren de joaca, asigurarea obiectivului cu utilitati Total valoarea estimata fara TVA este: 726.597 lei fara TVA lei fara TVA echivalent a 164.664,14 euro fara TVA, la cursul BNR din data de 29.08.2014, adica 1 euro = 4,4126 lei. • Cap 1.2 - Amenajarea terenului 4.000,00 lei (valoare fara TVA)-eligibil • Cap 1.3 - Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 4.000,00 lei (valoare fara TVA) -neeligibil • Cap. 2.1- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 22.620,00 lei (valoare fara TVA) -neeligibil • Cap 4.1. – Constructii si instalatii 557.757,00 lei (valoare fara TVA)( D01. Gradinita- 443.533,00 lei fara TVA, D02. Teren de sport- 39.040,00 lei fara TVA, D03. Teren de joaca- 12.535,00 lei fara TVA, D04. Sistematizare verticala, alei, platform- 38.188,00 lei fara TVA, D05. Imprejmuire si porti -24.461,00 lei fara TVA) -eligibil • Cap 4.2. - Montaj utilaj tehnologic-Centrala 12.000,00 lei(valoare fara TVA) -eligibil • Cap 4.3.- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj-Centrala 40.000,00 lei (valoare fara TVA) -eligibil • Cap 5.1 Organizare de santier 17.244,00 lei (valoare fara TVA) -eligibil • Cap. 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 68.976,00 lei (valoare fara TVA)reprezentand 10% din cap.4.1. Constructii si instalatii. -eligibil Pentru anul 2014 a fost alocata suma de 500.000,00 lei din bugetul Programului National de Dezvoltare Locala. Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecate ofertant , ca procent de 10 % din valoarea cap.4.1. Constructii si instalatii si se vor include in oferta financiara finala.Ofertantii vor evidentia separat in Formularul F1- centralizatorul financiar pe obiect, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute. Descrierea lucrarilor este disponibila ?n sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 726,597 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de : 13.000 lei Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr- un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO51TREZ4095006XXX600500,deschis la Trezoreria Harlau ,Beneficiar: Primaria Comunei Erbiceni ; cod fiscal:4541254 ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In situatia in care ofertantul se ?ncadreaza in categoria IMM constituirea garantiei de participare se poate face la jumatate din valoarea solicitata, conform legii 346/2006 art. 16 alin (2). Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.
Garantie de buna executie Ofertantul c?stigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului ?n cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie Formular nr. 21 , Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. ?n acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 Conditie de calificare: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completata in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata in original, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 5), Cazier judiciar al operatorului economic, Cazier fiscal al operatorului economic. Cazierele judiciare si fiscale se prezinta in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 Conditie de calificare : Declaratia va fi prezentata in original , dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 6) 3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare) - din care sa rezulte ca au fost indeplinite obligatiilor scadente ?n luna anterioara datei limita de depunere a ofertei - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul". 4. Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si punctele de lucru din care sa rezulte ca au fost indeplinite obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art . 11 alin (4) din HG nr. 925/2006. 5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 9) 6. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.8) Persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?n sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: • Lungu Ionel-primar, • Maxim Marinel - viceprimar • Minea Stefan - Secretar • Hatmanu Antoneta - Inspector • Stefanache Viorica - Referent • Lupu Elena - Referent • Ivan Ioan - Inspector CONSILIERI LOCALI: • Moraru Cristina • Ababei Stefan • Lupu Dumitru • Morarasu Florin • Ciornei Constantin • Gaman Mihai • Vasilache Cornel • Rata Virginia • Rata Mihai • Riscanu Mihai Cristian • Bulancea Danuta • Ivan Constantin • Lupu Constantin • Grigoruta Florin Iulian Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, dintre codurile CAEN autorizate aferente acestora. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru persoanele juridice straine Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati (2011, 2012 si 2013) trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 1.315.000 lei . Ofertantii vor prezenta documentul „Informatii generale” continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati; Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea cifrei de afaceri. Declaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt ?ntreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani Declaratie privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani, contin?nd valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular 11a. Lista principalelor lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani, care sa contina documente/contracte/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc. de lucrari similare obiectului contractului executat ?n ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor (anexa 1 la Formular 11 a). Din lista prezentata, operatorul economic va extrage doua contracte pentru care va intocmi fisa de experienta similara (anexa 2 la Formular 11 a). Executantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani( raportata la data limita de depunere a ofertelor) lucrari similare supuse procedurii a caror valoare cumulata sa fie de minim 650.000 lei, prin maxim 2 contracte . Documentele prezentate ca dovada a experientei similare vor fi insotite de certificari de buna executie, iar respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate conform normelor profesioanale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documentele similare, insotite de traducere autorizata.,Cerinta nr.2 Informatii despre dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinire. (Formular nr. 13) Operatorii economici isi rezerva dreptul de a stabili numarul de utilaje si echipamente necesare indeplinirii contractului de lucrari de executie, supus prezentei proceduri de achizitie (cu respectarea utilajelor minim necesare solicitate), prin dimensionarea acestora in functie de natura si complexitatea lucrarilor . Ofertantii vor face dovada dispunerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului..,Cerinta nr.3 Informatii privind personalul Operatorul economic va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru executia lucrarilor - Sef santier - studii superioare,inginer constructii civile ,experienta profesionala in constructii civile , dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar; Dovedirea indeplinirii acestui nivel se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ,,conform cu originalul,, • diplome studii superioare , • contracte de munca / contracte decolaborare /contracte de prestari serviciii / angajament de participare , • CV , • declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii; - Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) ?n domeniul de activitate conform conform Legii 10/1995 art. 14, publicata, ?n M.Of.12/24.01.1995, cu modificarile ulterioare si H.G. 925/1995, publicata ?n M.Of. 286/11.12.1995); Pentru persoanele desemnate RTE se solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia aflata in perioada de valabilitate la data limita comunicata pentru depunerea ofertelor - Responsabil cu controlul tehnic de calitate – studii superioare, (pentru care a fost emisa decizie interna de numire in functia de responsabil pentru controlul calitatii) care a participat in cel putin un proiect / contract in care sa fi desfasurat activitati similare celor care fac obiectul procedurii . Dovedirea indeplinirii acestui nivel se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ,,conform cu originalul,, • decizie de numire • diplome studii superioare , • contracte de munca / contracte decolaborare /contracte de prestari serviciii / angajament de participare , • CV , • declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii - Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca al santierului – studii superioare. Dovedirea indeplinirii acestui nivel se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate ,,conform cu originalul,, • a unui certificat de absolvire a cursului conform Legii 319/2006 care sa ateste pregatirea privind desfasurarea activitatii de responsabil cu protectia muncii in conformitate cu legislatia in vigoare in domeniul protectiei muncii , respectiv Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatate in munca • diplome studii superioare , • contracte de munca / contracte de colaborare /contracte de prestari serviciii / angajament de participare , • CV , • declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se va prezenta certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din statul respectiv. Personal de executie de specialitate Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe meserii, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului ?n cauza – anexa 2 la Formularul 12a. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii – SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, precizate ?n cadrul certificatului.,Cerinta nr. 2 Standarde de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele SR EN ISO 14001 sau echivalent Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, precizate ?n cadrul certificatului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 70
Descriere: Componenta financiara
Tehnic (T) 30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2014 11:11
Vizionari 495