Construire centrala fotovoltaica si racordarea la RED
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.
Numar invitatie: 366505 / 27.10.2014
Denumire contract: Construire centrala fotovoltaica si racordarea la RED
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.
Cod fiscal: RO 14380546, Adresa: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Telefon: +40 244434028, Fax: +40 244434027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale organizatiilor economice si patronale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Construire centrala fotovoltaica si racordarea la RED
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrarea presupune executia unei unitati de generare a energiei electrice cu panouri fotovoltaice cu o putere de 0,19MWp si racordarea la reteaua electrica de distributie
II.1.6) CPV: 45251100-2 - Lucrari de constructii de centrale electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,240,330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare: 20.000 lei Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara - virament bancar,un ordin de plata in contul autoritatii contractante. -un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Pentru ordinul de plata: Beneficiar: S.C. PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.CF:RO14380546 IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTI In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor, si va acoperi in mod solitar toti ofertantii. Dovada constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare se va depune scanat in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in original. Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC,ofertantilor le sunt aplicabille prevederile OUG 51/2014 privind Garantia de buna conduita. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formularul nr. 6. Pentru o evaluare unitara a cunatumului aferent garantiei garantiei de participare,echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare la cursul de schimb anuntat de BNR
Garantie de buna executie Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoare totala a contractului ,fara T.V.A. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formularul nr. 6.Modul de constituire a garantiei se face in conformitate cu art. 90 din H.G. nr.925/2006 alin.1 si alin. 3. Se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 ,cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului 2. Cazier fiscal pentru operatorul economic Incadrarea ?n situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Acesta se va completa si prezenta si de asociat. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului 3. - Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local,din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Acesta se va completa si prezenta si de asociat , iar tertul sustinator lit.a),c^1), d), dupa caz. Incadrarea ?n situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Completarea Formularului CERT in confirmitate cu Ordinul nr.314/12.10.2010 alPresedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor Publice Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictuluide interese, neicadrarea in prevederile art.69^1din O.U.G.34/2006,cu modificarile sicompletarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art. 691 din O.U.G. 34/2006 sunt: -Tudor Andrei - Director Economic, Lungu Roxana - Director Tehnic, Enache Dan - Sef Serviciu Tehnic, Nita Dan - Expert Achizitii Publice, Ionica Ion-Membru AGA,Mitrea Laurentiu-Membru AGA, Vasile Viorica- Membru AGA, Nicolai Marius- Membru AGA, Popovici Elisabeta - Membru AGA, Niculescu Georgiana -Membru AGA, Tudora Dorin -Memdru AGA, Ciolac Dan -Membru AGA, Mesca Dumitru -Membru AGA, Bratosin Gheorghe -membru CA, Ciornea Isabela -Membru CA, Nicolae Marius -Membru CA , Stoica Maria- Membru CA, Dinu Corneliu- Membru CA. Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinator/subcontractant Incazul depunerii unei oferte de asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantul si/sau asociatii.Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Atestate eliberate de ANRE -tip A( inclusive A3) tip B,tip C2A,in domeniul electric, conform Ordin nr. 23/2013 al ANRE
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 2.200.000 lei. In cazul unei asocieri cifrei de afaceri globala se va demonstra de grupul de asociati prin cumulare. In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator,Informatii privind situatia economica Bilant contabil intocmit la data de:31.12.2011;31.12.2012;31.12.2013 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea (daca este cazul) Se va complata acordul de asociere conform Formularului 12.,Informatii privind subcontractarea (daca este cazul). Se va completa Formular 11 cu precizarea partilor ce se subcontracteaza,Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere,Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajatati/angajate astfel de persoana/persoane): -Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul instalatiilor electrice,energetice (conform Ordinului ANRE nr.11/2013); -Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii; -Electriciani autorizati ANRE gradul -III B sau certificare echivalenta eliberata de o institutie recunoscuta la nivel ational/international ,care respecta standardele europene. Experienta profesionala se demonstreaza prin CV,( cu exceptia specialistilor pentru care se solicita atestate/legitimatii ),iar la RTI-sti si atestatii ANRE ,prin prezentarea atestatelor -in copie conform cu originalul. Se va completa Formularul 10,Experienta similara -Se va completa Formular nr.8 , din care sa reiasa ca s-au executat lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.200.000,00 lei fara tva ,in baza a maxim doua contracte .Lista va fi insotita de certificari de buna executie,cf art 188 ,alin.3 lit a din OUG 34/2006 Se vor prezenta procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie finala aferente contractelor si alte documente care sa dovedeasca experienta similara ; Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Mangement al Calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent,Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Mangement al Mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.10.2014 09:52
Vizionari 363