Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Construire Casa de cultura in comuna Clinceni, judetul Ilfov

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CLINCENI

Numar invitatie: 366055 / 16.10.2014

Denumire contract: Construire Casa de cultura in comuna Clinceni, judetul Ilfov

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

PRIMARIA COMUNEI CLINCENI

Cod fiscal: 6506628, Adresa: COMUNA CLINCENI , STRADA PRINCIPALA , NUMARUL 118 , JUDETUL ILFOV, Clinceni, Telefon: 0214567234, Fax: 0214567234

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

COMUNA CLINCENI , STRADA PRINCIPALA , NUMARUL 107A , JUDETUL ILFOV, Clinceni, Romania, cod postal: 077060, telefon:+4 0214567234, fax:+4 0214567234, persoana de contact:Primaria Comunei Clinceni

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria Comunei Clinceni, Strada Principala, nr. 107A, Judetul Ilfov

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Construire Casa de cultura in comuna Clinceni, judetul Ilfov

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

In cadrul contractului de lucrari „Construire Casa de Cultura, Comuna Clinceni, Judetul Ilfov”. Terenul de amplasament este situat in Comuna Clinceni, sat Clinceni, tarla 35, parcela 198, nr. cad. 57858, judetul Ilfov. Regimul de inaltime al constructiei este proiectat la Ds+P+1E. Valoarea maxima estimata de catre proiectantul de specialiate si aprobata pentru executia acestor lucrari este de 1.994.948.04 lei exclusiv TVA (din care 45.950,59 lei pentru dotari). In acest deviz nu sunt prevazute diverse si neprevazute.

II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 1,994,948.04 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa obligatoriu, in original, inainte de ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri. Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 39.898,96 lei, respectiv echivalentul in alta valuta luind in calcul cursul leu/alta valuta comunicat de catre BNR in ziua de 07.05.2014.Mentionam ca in centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari necesare a fi executate nu au fost prevazute diverse si neprevazute. Garantia de participare va fi valabila , in mod obligatoriu, pentru o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In mod obligatoriu garantia de participare va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Mentionam ca in centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari necesare a fi executate nu au fost prevazute diverse si neprevazute. În cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în categoria întreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere în ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se încadreaza, în mod individual, în categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea (privind neîncadrarea în prevederile art.180 din ordonanta) Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. NOTA: Încadrarea în oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata Cerinta nr. 4 Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Se va completa, pe modelul formularului anexat, in mod obligatoriu atat de catre fiecare ofertant cat si de catre ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori, daca este cazul. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie:Adrian Budeanu– Primar; Simion Ion – Viceprimar; Vlad Liliana - Secretar;; Radu Valentin - Consilier; Niculae Gheorghe - Consilier; Bigan Constantin - Consilier; Mirea Florea - Consilier; Costache Valeriu - Consilier; Petre Iulian - Consilier; Poenaru Ion - Consilier; Bacov Alexandru - Consilier; Radu Claudiu Valentin - Consilier; Boscu Cristian Laurentiu - Consilier; Balaci George Catalin - Consilier; Chira Cristian Marcel - Consilier; Ciobotaru Andrei - Consilier; Petrache Elena - Responsabil Achizitii Publice; Cerinta nr. 5 Pentru persoane juridice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, însotite de traduceri legalizate în limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Alte documente •Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. •Certificat de taxe si impozite locale privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru, sau echivalent, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. •Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat în Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila „conform cu originalul” semnata si stampilata de catre ofertanti. Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice române Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata „conform cu originalul” de catre ofertant. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste Înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita de la ofertantul declarat câstigator prezentarea acestui document în original sau copie legalizata. Cerinta nr. 2 Persoane juridice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. In cazul în care în tara de origine sau în tara în care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca în tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. 1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, în original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate „conform cu originalul” de catre ofertant.) 2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic în curs (documentul se va prezenta în original, copie legalízata sau copie semnata si stampilata „conform cu originalul” de catre ofertant.) Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, însotite de traduceri legalizate în limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau în considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între operatorul economic si persoana respectiva. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata, în conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).,Cerinta nr. 1 Deoarece platile aferente lucrarilor executate urmeaza sa se efectueze la intervale mai mari de 60 de zile de la data executiei acestora, ofertantii trebuie sa faca dovada ca nivelul indicatorului financiar „lichiditate generala” calculat pentru anul 2013 sa fie cel putin 99%. Formula de calcul a indicatorului financiar „lichiditate generala” este: Lichid. gen. = (Active circulante/datorii curente) x 100 În cazul asocierii cerintele obligatorii impuse referitoare la nivelul indicatorului financiar „lichiditate generala” calculat pentru anul 2013 trebuie sa fie îndeplinite de catre fiecare din membrii grupului. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,Cerinta nr. 3 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013) si sa fie cel putin egala cu 3.900.000 lei .Mentionam ca in centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari necesare a fi executate nu au fost prevazute diverse si neprevazute. În cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facând dovada în acest sens prin prezentarea documentelor prevazute în Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera îndeplinita în proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei îndeplineste conditia de IMM. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR Lei/alte valute pentru anii: 2011, 2012,2013. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,Cerinta nr. 4 Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) vizate si înregistrate de organele competente Copia dupa bilant va fi semnata si stampilata de catre ofertanti pe fiecare pagina si se va face mentiunea “conform cu originalul” pe fiecare pagina. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între operatorul economic si persoana respectiva. În cazul în care ofertantul/candidatul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata, în conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Atunci când un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza în conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006,Cerinta nr. 1 Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care parti din contract urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie în acest sens. În cazul în care exista subcontractanti, acestia se vor identifica împreuna si în conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art. 45 alin (2) din OUG 34/2006 actualizata. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea în ceea ce priveste modul de îndeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include în propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract; - ofertantul trebuie sa indice în ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi; - ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzând subcontractantii; - subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la rândul lor. La încheierea prezentului contract, achizitorul va solicita prezentarea contractelor încheiate între viitorul contractant si subcontractantii nominalizati în oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a înlocui subcontractantii nominalizati în oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala înlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.,Cerinta nr. 2 Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0,4 KV, conform cerintelor Ordinului 24/2007 al ANRE. Dovedirea indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat, semnat si stampilat “conform cu originalul” de catre societate, in termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,Cerinta nr. 3 Conform cerintelor din „lista cu cantitatile de utilaje” parte a proiectului tehnic elaborat de catre proiectantul de specialitate, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil pentru executarea integrala a contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. automacara cu brat cu zabrele – minim 1 buc; b. vibrator de exterior pentru beton actionat electric – minim 1 buc; c. masina de fasonat otel-beton – minim 1 buc; d. autopompa hidraulica de beton – minim 1 buc; e.Schela metalica tubulara de exterior – 800 mp; f.incarcarcator frontal pe pneuri – minim 1 buc;,Cerinta nr. 4 Pentru asigurarea optima a managementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 9 (noua) specialisti, din care: •minim 1 (un) absolvent de studii superioare, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca manager de proiect – pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;,•minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare in constructii specializarea Constructii Civile Industriale si Agricole, sau echivalentul acesteia, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca Sef de Santier lucrari – pentru functia de Sef Santier Constructii; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv diplome studii superioare, atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor,si prin CV-uri (prezentate in original) anexate precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,•minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare in constructii specializarea Instalatii, sau echivalentul acesteia, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani in specialitatea absolvita cu diploma de licenta si care a participat la minim un proiect/contract ca Sef de Santier lucrari – pentru functia de Sef Santier Instalatii; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv diplome studii superioare, atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si prin CV-uri anexate precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,•minim 1 (un) inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare tehnice, absolvite cu diploma de licenta, autorizat ANRE (sau echivalent) tip B – pentru functia de Inginer Retele Electrice. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv diplome studii superioare, atestate/autorizatii conform ordin ANRE 23/2013, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,•minim 1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de domeniul I „Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere”, conform Ordinului 777/2003 al MLPTL – pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole;Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv atestatul si/sau legitimatia conform prevederilor art. 22 din Instructiuni nr. 1, emisa in aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) si art. 188 alin (3) lit. c) din OUG nr. 34/2006. de depunere a ofertelor,precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,minim 1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia pentru lucrari de instalatii electrice, conform Ordinului 11/2013 al Presedintelui ANRE – pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia lucrari de instalatii electrice; Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv atestatul si/sau legitimatia conform Ordinului 11/2013 al Presedintelui ANRE, precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,•Minim 1 (un) absolvent studii superioare, – pentru functia de manager calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv diplome studii superioare, atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, dispozitii interne pentru managerul de calitate si managerul de mediu si prin CV-uri anexate precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,•Minim 1 (un) absolvent studii superioare, – pentru functia de manager mediu. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, respectiv diplome studii superioare, decizii numire/dispozitii interne pentru managerul de calitate si managerul de mediu si prin CV-uri anexate precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,•Minim 1 (unu) responsabil securitate si sanatate în munca – pentru functia de coordonator securitate si sanatate în munca. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii semnate si stampilate „conform cu originalul”, decizii numire/dispozitii interne pentru managerul de calitate si managerul de mediu si prin CV-uri anexate precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,Cerinta nr. 5 Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratia va fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. NOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata,Cerinta nr. 6 Lista lucrarilor executate în ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat lucrari similare, a caror valoare cumulata a fost de minim 1.900.000 lei la nivelul a maxim 3 contracte, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrari si precizeaza daca au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,Cerinta nr. 7 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, in cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de instalatii termice in valoare de minim 57.000,00 lei exclusiv TVA. Pentru dovedirea indeplinirii experientei similar solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (contract/ procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme executia de lucrari de constructii instalatii termice , din cel mult doua contracte cumulate, in suma de minim 57.000,00 lei exclusiv TVA. Pentru situatiile financiare exprimate în alte monede decât euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul în care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.,Cerinta nr. 8 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de instalatii ventilatie in valoare de minim 100.000 lei exclusiv TVA.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (contract/ procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme executia de lucrari de instalatii de ventilatie, din cel mult doua contracte cumulate, in suma de minim 100.000,00 lei exclusiv TVA. Pentru situatiile financiare exprimate în alte monede decât euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul în care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.,Cerinta nr. 9 Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de instalatii electrice in valoare de minim 120.000 lei exclusiv TVA.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (contract/ procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme executia de lucrari de instalatii electrice, din cel mult doua contracte cumulate, in suma de minim 120.000,00 lei exclusiv TVA. Pentru situatiile financiare exprimate în alte monede decât euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul în care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.,Cerinta nr. 10 Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata.Ca o alternativa la cerintele nr.7, nr.8 si nr.9 se poateprezenta cel putin un contract la nivelul caruia sa se regaseasca cele trei tipuri de lucrari in valoare cumulata de cel putin 1.900.000 lei (fara cota de diverse si neprevazute), exclusiv T.V.A. (echivalent în lei/alta valuta la cursul mediu anual comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv).Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea criteriilor.Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare documente care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit: - certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari sau procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala sau documente constatatoare eliberate de beneficiarul/clientul respectiv. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul (autoritati contractante sau clienti privati), denumirea contractului, valoarea, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora; Dovada indeplinirii cerintelor minime se poate realiza prin prezentarea a unuia sau mai multor documente din care sa rezulte executarea lucrarilor. Cerinta nr. 1 Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, în domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului (conform codurilor CPV publicate), emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate în termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor. Certificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata „conform cu originalul” de catre ofertanti. Certificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite în alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise în alta limba decât româna trebuie sa fie însotite de traducerea autorizata în limba româna si legalizata la notariat. În cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie îndeplinite de toti membrii asocierii, în conformitate cu natura partii din contract pe care o vor îndeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate. ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt în curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta nr. 2 Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, în domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului (conform codurilor CPV publicate), emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate în termen de valabilitate la data-limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in copie „conform cu originalul” semnata si stampilata de catre ofertanti. Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite în alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise în alta limba decât româna trebuie sa fie însotite de traducerea autorizata în limba româna si legalizata la notariat. În cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie îndeplinite de toti membrii asocierii, în conformitate cu natura partii din contract pe care o vor îndeplini conform acordului de asociere. ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt în curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 70

Descriere: Componenta financiara

Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de finisaje si instalatii executate 20

Descriere:

Durata de garantie acordata produselor de tamplarie PVC 10

Descriere:



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 15:49
Vizionari 481