Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Constructie statii de epurare aglomerarile Bragadiru, Domnesti si Branesti

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.

Adresa postala: B-dul. Basarabia, nr 256G, bloc D Cener, et. 5, sect 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Ana Prakab, Tel. 0374.205.200, 0374.205.204, Email: contact@acilfov.ro, Fax: 0212125521, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Societate comerciala

Activitate (activitati)

- Ap?

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

?Constructie statii de epurare aglomerarile Bragadiru, Domnesti si Branesti?

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Lucrari

Proiectare si executare

Locul principal de executare: Judetul Ilfov, aglomerarile Bragadiru, Domnesti, Branesti

Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Activitatea I: ProiectareActivitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)

71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati: Activitatea I: ProiectareActivitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)

Valoarea estimata fara TVA: 54, 250, 737.52RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare

48 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Valoarea garantiei de participare este de 1000000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

-Fonduri europene = 77.12%, -Co-finantare nationala = 22.88%, din care: ? subventie de la Bugetul Statului: 11.80%;? contributie Bugetul Local: 1.81%;? credit contractat de Operator: 9.27%

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Informatii generale despre ofertant: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului in cazul in care oferta este semnata de catre alta persoana decat administratorul( managerul general al firmei), Trecutul litigios (cazierul juridic al firmei), Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal (conform Ordonantei GR 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) in original.Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului juridic sau similar in traducere autorizata si legalizata.Alte informatii referitoare la ofertanti: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data deschiderii ofertelor, Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Certificat de rezidenta fiscala (pt. persoane juridice /fizice straine)

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

-Scrisoare de bonitate bancara, -Acces la finantare: Declaratie bancara, - Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 si bilanturile pe 2007, 2008, 2009 vizate de o societate de audit financiar acreditata din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Se solicita: Sistemul de Asigurare a Calitatii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Sistemul propus de control al calitatii muncii, Planul de management al mediului, Experienta ca antreprenor/proiectant, Experienta in contracte similare, Personalul cheie angajat in contract, Experienta profesionala a personalului cheie, Informatii privind subcontractantii, Date despre societatea mixta/consortiu, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratii de conformitate a produselor (model tip CE ), Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 pentru lucrari hidro-edilitare sau echivalent; Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 pentru lucrari hidro-edilitare sau echivalent lui;Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2007 pentru lucrari de hidro-edilitare sau echivalent lui, Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 pentru servicii de proiectare sau echivalentul lui, Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 pentru servicii de proiectare sau echivalentul lui;

III.2.4) Contracte rezervate

Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii

Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:

- criteriile mentionate in continuare

Criterii

Pondere

1.

Pretul ofertei

60%

Descriere: Componenta financiara

2.

Propunerea tehnica

40%

Descriere: Componenta tehnica

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 08:30

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

27.12.2010 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare

Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 27.12.2010 11:30

Locul: Bd. Basarabiei 256 G, Bloc D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie BI/CI, membrii comisiei de evaluare, eventualii observatori desemnati

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorialde Mediu, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata

Tip de finantare: Fonduri europene

VI.3) Alte informatii

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac

Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642

Organism competent pentru procedurile de mediere

Curtea de Apel

Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213114932

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art.256 2alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.

Adresa postala: B-dul Basarabia, Nr. 256 G, Et.5, Bloc D Center, et. 5, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel. 0374205200, Email: contact@acilfov.ro, Fax: 0374205204

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

09.11.2010 15:29
Vizionari 353