Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Constructia de cladiri infrastructura in vederea realizarii unui sistem agro-logistic regional integrat

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serv.Achizitii Publice, Serv.Proiecte cu Finantare Internationala , Tel. 0256-408367/408430 , In atentia: Ec.Lucretia Schipor, Ec.Cristina Scutariu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Constructia de cladiri -infrastructura in vederea realizarii unui sistem agro-logistic regional integrat

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Timisoara, Piata de Gros, str. Ovidiu Balea nr.2

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Constructia de cladiri -infrastructura, in vederea realizarii unui sistem agro-logistic regional integrat, conform cu documentatia de atribuire.



Valoarea estimata fara TVA: 757,475.09 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45213100-4 - Lucrari de constructii de cladiri comerciale (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.10.2011

Durata: 11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Lucrarile se vor executa in vederea atingerii obiectivelor si indicatorilor stabiliti prin cererea de finantare depusa in vederea atragerii finantarii nerambursabile in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013, acronim RAL-System, Cod proiect HURO/0802/153

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

98% -Fonduri UE + FEDR, 2% -Buget local. Garantie de participare in suma fixa de pina la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;garantie de buna executie de maxim 10% din pretul contractului, fara TVA.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria – România 2007-2013, acronim RAL-System, Cod proiect HURO/0802/153

VI.2) Alte informatii

Lucrarile fac parte din Proiect: \"Sistem agro-logistic regional integrat\", Cod proiect HURO/0802/153

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

18.03.2011 09:01
Vizionari 319