Constructia de cladiri infrastructura in vederea realizarii unui sistem agro-logistic regional integrat
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serv.Achizitii Publice, Serv.Proiecte cu Finantare Internationala , Tel. 0256-408367/408430 , In atentia: Ec.Lucretia Schipor, Ec.Cristina Scutariu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Constructia de cladiri -infrastructura in vederea realizarii unui sistem agro-logistic regional integrat
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Timisoara, Piata de Gros, str. Ovidiu Balea nr.2
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Constructia de cladiri -infrastructura, in vederea realizarii unui sistem agro-logistic regional integrat, conform cu documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 757,475.09 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45213100-4 - Lucrari de constructii de cladiri comerciale (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.10.2011
Durata: 11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile se vor executa in vederea atingerii obiectivelor si indicatorilor stabiliti prin cererea de finantare depusa in vederea atragerii finantarii nerambursabile in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013, acronim RAL-System, Cod proiect HURO/0802/153
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98% -Fonduri UE + FEDR, 2% -Buget local. Garantie de participare in suma fixa de pina la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;garantie de buna executie de maxim 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria – România 2007-2013, acronim RAL-System, Cod proiect HURO/0802/153
VI.2) Alte informatii
Lucrarile fac parte din Proiect: \"Sistem agro-logistic regional integrat\", Cod proiect HURO/0802/153
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 09:01
Vizionari 319