Consolidarea, modernizarea, extinderea si dotarea corespunzatoare a Scolii cu clasele I-IV din localitatea Obad, Oras Ciacova, judetul Timis;
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Ciacova (Primaria )
Adresa postala: Str.Piata Cetatii nr.8 , Localitatea: Ciacova , Cod postal: 307110 , Romania , Punct(e) de contact: Viorel Stefan , Tel. 0256-399600 , Email: primariaciacova@primariaciacova.ro , Fax: 0256-399600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Consolidarea, modernizarea, extinderea si dotarea corespunzatoare a Scolii cu clasele I-IV din localitatea Obad, Oras Ciacova, judetul Timis;
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Satul Obad, Oras Ciacova
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari de consolidare si modernizare a Scolii cu cl. I-IV Obad; se va extinde cu un corp pe parter; se vor achizitiona echipamente tehnologice,IT,mobilier si echipamente specifice pentru activitatea educationala.
Valoarea estimata fara TVA: 1,279,747 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.07.2011
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Valoarea totala a contractelor de lucrari pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie în urmatoarele 12 luni nu este mai mare decât echivalentul în lei a 4.845.000 Euro.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare în suma fixa de pâna la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie pâna în 10% din pretul contractului de lucrari, fara tva.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013; AXA PRIORITARA 3 \"Îmbunatatirea infrastructurii sociale\" ; D.M.I. 3.4.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2011 12:19
Vizionari 264