Consolidare si modernizare cladire primarie
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Comuna Belcesti
Cod fiscal: 4541211, Adresa: Comuna Belcesti , judetul iasi, Belcesti, Telefon: 0232-724110, Fax: 0232-724100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Comuna Belcesti, judetul iasi, Belcesti, Romania, cod postal: 707045, telefon:+40 232-724110, fax:+40 232-724100, persoana de contact:Muntenu Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul primariei belcesti, comuna belcesti judetul iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Consolidare si modernizare cladire primarie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ``Consolidare si modernizare cladire primarie`` - conform: Caietului de Sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire. Valoarea estimata a contractului de lucrari se constituie din urmatoarele componente (cap. 4.1, cap. 4.2 si cap. 4.3) 1. Constructii si instalatii = 604.714,00 lei fara TVA 2. Montaj utilaj tehnologic = 17.829,00 lei fara TVA 3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare) = 29.315,00 lei fara TVA Valoarea estimata fara TVA: 651.858,00 lei Nu exista buget prevazut pentru cheltuieli diverse si neprevazute!
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651,858 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul GP:2% din val estim.= 13.037,16lei (6.518,58lei pentru IMM).In cazul depunerii GP in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE cu 5 zile inainte de data limita de dep a of.Depunerea GP este obligatorie.Modalitatea de constituire: cf art.86 HG925/2006 prin virament bancar/instrument de garant emis ?n cond.lg de o soc bancara/soc de asigurari ?n fav aut.contr.-Formular4. Documentul se va depune in original la sediul aut.contractante cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pt deschiderea of, ?n cuantumul&pt perioada prev ?n DA.Daca GP se constituie prin virament bancar, suma constituita drept GP se va vira ?n contul RO50TREZ4092145020401XXX, deschis la Trez. HIRLAU, CUI 4541211, cu cdtia confirmarii de catre banca p?na la data si ora limita stabilite pt deschiderea of.Perioada de valab a GP-minim 90 zile de la data limita de primire a of. ?n cazul extinderii perioadei de valab a of, perioada de valab a GP va fi prelungita in mod corespunzator, cf art.6 al.2 HG 925/2006. Restituirea GP-?n de 3 zile de la ?ncheierea ctr cu of declarat c?stigator. Cf Art.2781*)OUG 34/2006, daca of depune contestatie si CNSC respinge contest ca nefondata, aut. contr va retine contestat din GP ?n rap cu val est a ctr suma de 4.431,85lei.?n cazul of IMM,GP se constituie ?n prop de 50%.Of va prezenta pana la data limita stabilita pentru dep of & declaratia pv ?ncadrarea ?n categ IMM-Formular3. Dovada se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului si se va depune in original la sediul aut contr cel mai tarziu la data & ora stabilite pentru deschiderea of.In cazul dep de of ?n asociere, GP tr constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de op ec.GP emisa ?n alta limba va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n lb rom?na.Ofertele care nu sunt ?nsotite de dovada constituirii GP in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului (5% pentru IMM), exclusiv TVA. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducere autorizata) - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG. Nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0,5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin.(4) lit.a) si lit.b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Formularul nr. 5 - Scrisoare de garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta: Ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se solicita: • Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata ?n conformitate cu modelul - Formularul 13 - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea formulare. Atentie! a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. b) In cazul depunerii unei oferte ?n asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Cerinta: Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se solicita: • Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 completata ?n conformitate cu modelul - Formular nr. 14 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, din sectiunea formulare. • Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor catre Bugetele consolidate de stat si Bugetele locale. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. • Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilita?ii, eliberate de autorita?i ale ?arii de origine prin care sa dovedeasca ca ?i-au ?ndeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iile catre bugetul de stat ?i bugetul local, ?n conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, la care va alatura traducerea autorizata ?i legalizata a acestora ?n limba rom?na. Atentie! ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Atentie! ?ncadrarea oricaruia dintre asociati ?n oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Atentie! Pentru demonstrarea ?ndeplinirii obligatiilor prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla ?n situatia respectiva; ofertantul/candidatul are ?nsa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, ?n masura ?n care astfel de documente sunt emise ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, dar nu mai t?rziu de data adoptarii deciziei de atribuire. Cerinta: Certificatul de participare cu oferta independenta – (Ordinul nr.314/2010.) Se solicita: • Certificatul de participare cu oferta independenta Formular nr. 15 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta emis in conformitate cu ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP din sectiunea Formulare Atentie! a) In cazul depunerii unei oferte ?n asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Cerinta: Ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 Se solicita: • Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 completata ?n conformitate cu modelul - Formular nr. 17 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din ordonan?a de urgen?a a guvernului nr. 34/2006 din sectiunea formulare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: • Ciobanita Constantin - Primar, • Lupascu Constantin - Viceprimar • Cojocaru Dorina - Secretar • Cojocaru Stelica - Contabil • CONSILIERI LOCALI: • Apostol Dumitru • Alexii Mariana • Balmus Mihai • Baziluc Dumitru • Birladeanu Tudor • Birladeanu Vasile • Costin Marinel • Cotan Gheorghe • Cozmei Mihaela • Munteanu Luminita • Petras Constantin • Prihor Ion • Stavarache Catalin • Stefiuc Mihai • Sima Ion • Cojocaru Constantin Atentie! - se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, c?t si de tertul sustinator Cerinta: Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru ?ndeplinirea contractului respectiv. Se solicita: • Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. • Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata. • Persoane fizice rom?ne: - Autorizatia de functionare, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”), precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Aten?ie! ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele men?ionate pentru partea de contract pe care o realizeaza. Aten?ie! ?n cazul ?n care exista subcontractan?i, in vederea verificarii neincadrarii in art 69^1 din OUG 34/2006 se va solicita certificatul constatator si subcontractantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Bilanturi contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013,Cerinta: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 651.858 lei Ofertantii care se incadreaza in categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii (IMM), astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, publicata ?n Monitorul Oficial nr. 681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si vor sa beneficieze de facilitatile prevazute in aceasta, trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind ?ncadrarea ?n categoria IMM prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Declaratie privind lista principalelor lucrari de executie din ultimii 5 ani Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta similara,Cerinta: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 651.858 lei exclusiv TVA realizata la nivelul a minim un contract maxim 5 contracte, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.,Cerinta: Informatii privind asocierea,Cerinta: Capacitatea profesionala/ personal Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Declaratie referitoare la lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari. Se va asigura personalul necesar pentru realizarea executiei contractului; 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile 1 responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar 1 manager al sistemelor de management de mediu cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar In conformitate cu prevederile art. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documentele doveditoare vor fi: Formularul nr. 22 - Personal ce va fi angajat in proiect Documente doveditoare: CV-ul pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului, exceptie RTE. - Formularul nr. 23 - Curriculum vitae (exceptie RTE) - atestate sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul Acte normative care impun obligativitatea obtinerii atestat RTE: Legea10/1995, HG925/1995, Ordin MLPAT 777/2003. - declaratia de disponibilitate, in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului, Formularul nr. 24 - Declaratie de disponibilitate - angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial. Formularul nr. 25 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane Cerinta: • Respectarea standardelor de asigurarea calitatii - Certificare ISO 9001 sau echivalent a acestuia pentru activitatile ce fac obiectul contractului, de catre un organism independent, acreditat in domeniu conform cu legislatia comunitara, standardele europene sau internationale privind certificarea, in copie ``conform cu originalul`` valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor. • Standarde de protectia mediului - Certificare ISO14001 sau echivalent al acestuia, cu domeniile de activitate solicitate pentru executie lucrari de constructii civile, precizate in cadrul certificatului, in copie ``conform cu originalul`` valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2014 11:02
Vizionari 349