Concesiunea de lucrari publice privind finantarea, constructia si operarea parcarii subterane P-ta Avram Iancu-municipiul Arad
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310130 , Romania , Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN , Tel. +40 257281850-289 , In atentia: Ing. Ignat Ioan , Email: achizitii@primariaarad.ro , Fax: +40 257284744 , Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Concesiunea de lucrari publice privind finantarea, constructia si operarea parcarii subterane P-ta Avram Iancu-municipiul Arad
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: P-ta Avram Iancu din Municipiul Arad (suprafata de 18,530 mp si zona afectata ?n timpul constructiei)
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
finantarea, proiectarea, constructia, remedierea a tuturor defectiunilor, operare de catre Concesionar, pe riscul acestuia, a obiectivului “Parcare subterana ?n P-ta Avram Iancu din Municipiul Arad”
Valoarea estimata fara TVA: 94,678,767 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45213312-3 - Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
98351000-8 - Servicii de gestionare a parcarilor de autovehicule (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.10.2014
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Studiu de fezabilitate a fost aprobat prin H.C.L.M. Arad nr. 316/28.12.2011 Data pentru ?nceperea procedurii de atribuire este data orientativa, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunii de Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Conditii referitoare la contract Fiind vorba de Concesiune de lucrari publice, aceasta se va desfasura ?n trei etape: Etapa I-elaborarea, avizarea, aprobarea documentatiilor tehnice: Proiect tehnic (PT), Caiet de sarcini (CS), Detalii de executare (DE) Termen maxim 6 luni (cca 180 zile calendaristice) Etapa II- ?ntocmirea si depunerea documentatiei necesare, inclusiv a studiilor si a avizelor ?n vederea obtinerii autorizatiei de construire. Etapa III- executia lucrarilor- ?ncepere, derulare, receptie la terminarea lucrarilor
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2014 08:25
Vizionari 319