CL3 Alimentare cu apa si retele de canalizare in Aglomerarea Targu Neamt
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20 , Localitatea: Piatra-Neamt , Cod postal: 610125 , Romania , Punct(e) de contact: Sediul Companiei , Tel. +40 233233340 , In atentia: Stefana Hangan-Stan , Email: office@apaserv.eu, stefan.gaburoi@apaserv.eu , Fax: +40 233218937 , Adresa internet (URL): www.apaserv.eu , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Apã
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CL3 Alimentare cu apa si retele de canalizare in Aglomerarea Targu Neamt
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa:extinderea sist de alim cu apa;contorizarea consumatorilor;reabil st de pompare;reab rezervoarelor pentru inmagazinarea apei; Canalizare:extinderea sist de canalizare; realizarea racordurilor,inclusiv a caminelor de racord;noi statii de pompare in cadrul sistemelor de canalizare;
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 20 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 63,618,744 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Se vor publica in anuntul de participare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara „Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata” •Fondul de Coeziune-79,14% •Co-finantare nationala-20,86%
VI.2) Alte informatii
Clasificare CPV:la obiecte suplimentare se adauga si 45100000-8 Lucrari de pregatire a santierului
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 12:44
Vizionari 295