Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

CL 9 - Reabilitare si extindere retele apa si canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Compania de Apa Arad S.A.

Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Banea , Tel. 0257-270853, In atentia: Iacob Banea, Email: iacob.banea@caarad.ro, Fax: 0257-270981



I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante



- Apã

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

CL 9 - Reabilitare si extindere retele apa si canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova

II.2) Tipul contractului



Lucrari

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Reabilitare si extindere retele apa si canalizare in Ghioroc, Cuvin, Minis, Paulis si Lipova

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)

45232423-3 - Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.01.2012

Durata: 42 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat



Valoarea estimata fara TVA: 50,762,632 RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Informatii suplimentare se pot solicita de la Biroul UIP-POS MEDIU al autoritatii contractante

SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect\"EXTINDEREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL ARAD\" cofinantat prin POS Mediu (2007-2013)

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii



VI.4) Data expedierii prezentului anunt

14.12.2011 11:22
Vizionari 250