Cilindru vibrocompactoar 6 tone
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Administratia Domeniului Public Pitesti
Cod fiscal: RO 4122213, Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Telefon: +40 248221401, Fax: +40 248218266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
sediul ADP Pitesti, Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon:+40 248221401, fax:+40 248218266, persoana de contact:Florentin Mircea Braniste
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul ADP pitesti,Str.Obor , Nr.3, Pitesti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Cilindru vibrocompactoar - 6 tone
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract achizitie Cilindru vibrocompactor 6 tone: 1 bucata, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43315000-4 - Compactoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435,400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare: 7.500 lei - perioada de valab a gar de part:90 zile de la term limita de primire a ofertelor,inclusiv. - forma de constit a garan de part care va fi acceptata. a)Scris de garan bancara b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; c)Suma in numerar depusa la casieria unitatii; d)Prin virament bancar sau cu OP in contul nr:RO18TREZ0465006XXX000180, Trezo Pitesti, cod fiscal 4122213, benef. ADP Pitesti; Conf art 88/HG 925/19.07.2006: (1)Garan de part, constit de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind c?stigatoare,se restituie de AC ?n cel mult 3 zile lucrat de la data constit garan de buna exec. (2)Gar de part, constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita c?stigatoare, se returneaza de AC dupa semnarea contr de achiz publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate c?stigat, dar nu mai t?rziu de 3 zile lucrat de la data expirarii perioadei de valabilit a ofertei. (3)?n cazul ?n care AC se afla, conform prevederilor art. 209 din OUG, ?n situatia de a anula procedura de atrib., garan de particip se restituie dupa data expir termenului de depunere a unei contest cu priv la aceasta decizie, dar nu mai t?rziu de 3 zile lucrat de la aceasta data. (4)Dupa primirea comunic prev la art.206 din ordonanta de urgenta, ofertantii ale caror oferte au fost decl nec?stig. au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de part ?nainte de expir perioadei prev la alin.(2) sau, dupa caz, la alin.(3),daca transmit AC o solicitare ?n acest sens. - Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf prev art. 278¹ din OUG nr.34/2006.Ofertantii in calitate de IMM benef de reducerile reglem de legea 346/14.07.2004.2. Data de echivalenta leu-valuta, la cursul BNR, va fi cu 4 (patru) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta obligatorie: Declaratie privind ne?ncadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul nr. 12 B Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Cerinta nr. 2 Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul nr. 12 C Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens Cerinta nr. 3 Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D. Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Braniste Florentin-Mircea –director; 2. Ograda Cristina –contabil sef; 3. Savulescu Lavinia –jurist; 4. Calin Niculae –sef birou aprovizionare si achizitii publice. 5. Pavel Ionel –inspector specialitate (presedinte al comisiei de licitatie); 6. Rusea Marian –inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie); 7. Radu Popescu Madalina –inspector spec. (membru al comisiei de licitatie); 8. Paun Dumitru –inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie); 9. Pantila Viorel –inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie); 10. Ceapraz Dan –inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie); 11. Visinescu Mihaela –inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie); 12. Bucsan Romeo –sef atelier (membru al comisiei de licitatie); 13. Toma Ovidiu –inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie); Cerinta nr. 4 Cerinta obligatorie (conf. Ordin 314/12.10.2010): Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formularul nr. 13. Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) Se prezinta certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie ?nregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva Cerinta nr. 1 Persoane juridice / fizice romane Obiectul contractului sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de ?ndeplinirea contractului/?n domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare ?n vederea ?ndeplinirii contractului. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 2 Persoane juridice / fizice straine. Forma de ?nregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare de minim 435.400. lei. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de beneficiar. Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? . ?n cazul ?n care contractele sunt ?ncheiate ?n alte monede dec?t leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. Se prezinta formularul nr. 12E cu tabelul anexat. Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentul trebuie sa fie prezentat ?n copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate; dupa caz si traducerea legalizata. Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizarea produselor similare celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 15:08
Vizionari 376