Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

CENTRALA TERMICA LA LICEUL TEHNOLOGIC DE TRANSPORTURI

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI

Numar invitatie: 365888 / 14.10.2014

Denumire contract: CENTRALA TERMICA LA LICEUL TEHNOLOGIC DE TRANSPORTURI

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

MUNICIPIUL PLOIESTI

Cod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: +40 244516699, Fax: +40 244513829

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon:+40 244516699/480, persoana de contact:Registratura

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria Municipiului Ploiesti, Sala de sedinte, etaj 3

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

CENTRALA TERMICA LA LICEUL TEHNOLOGIC DE TRANSPORTURI

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Se achizitioneaza: servicii de proiectare si executie lucrari Centrala termica la Liceul Tehnologic de Transporturi, conform cerintelor Caietului de sarcini, dupa cum urmeaza:- servicii de intocmire a documentatiei tehnice Proiect instalatie de utilizare gaze naturale;- executia, finalizarea, si intretinerea in perioada de garantie a lucrarilor de executie “CENTRALA TERMICA LA LICEUL TEHNOLOGIC DE TRANSPORTURI” Valoarea estimata a contractului, conform Devizului general este de 466.278,59 lei fara T.V.A. din care: - C+M = 404.241,52 lei fara T.V.A;- proiectare si inginerie = 20.011,96 lei fara T.V.A;- 42.025,11 lei fara T.V.A reprezentand ,,cheltuieli diverse si neprevazute” prin aplicarea procentului de 10% conform Devizului General. Lucrarile reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute se vor executa numai daca conditiile concrete o impun. Plata cheltuielilor aferente lucrarilor diverse si neprevazute se va face cu conditia ca aceste lucrari sa respecte preturile ofertate pentru articolele cu corespondent in oferta de baza. Serviciile/lucrarile ce pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care pot genera cheltuieli suplimentare vizeaza urmatoarele categorii: servicii de proiectare conform Caietului de sarcini, lucrari de istalatii termice, instalatii de gaze, instalatii electrice, montare centrale termice, lucrari de demontari si desfaceri.

II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 466,278.59 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantum: 8400 lei /4200 lei pentru ofertantii IMM daca este cazul.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor - Forma de constituire a garantiei de participare: intr-una dintre formele prevazute la art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza Formularul 18 anexat Fisei de date. - Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.- Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006. Nota: pentru echivalen?a se va avea in vedere “echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor”- Returnarea garantiei de participare se va conform art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Garantie de buna executie Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) - alin.(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta. In cazul in care ofertantul nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: completarea si prezentarea Formularului 2. In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006; - Declaratie privind eligibilitatea – art. 180 din OUG nr. 34/2006: completarea si prezentarea Formularului 3. In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta declaratia privind eligibilitatea; - prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic; - prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie “conform cu originalul”, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de platã a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurãri sociale cãtre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n mãsura ?n care operatorii economici prezintã ?nlesniri la platã de genul esalonãrilor sau compensãrilor, aprobate de cãtre organele competente ?n domeniu. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 4 si anexei cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti; - d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti; - d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti; - d-na Anca Agapie - Administrator Public al Municipiului Ploiesti; - d-na Oana Cristina Iacob - Secretar Municipiul Ploiesti; - d-na Simona Albu - Director Executiv Directia Administratie Publica, Juridic Contencios,Contracte; - d-na Elena Vasile – Director executiv Directia Economica; - d-na Mihaela Irina Iamandi – Director Executiv Directia Tehnic Investitii; - d-na Madalina Craciun – Director Executiv-Adjunct Directia Tehnic Investitii; - d-na Corina Ilinca - Director Executiv-Adjunct Directia Tehnic Investitii; - d-na Carmen Radu - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte; - d-na Doina Bana - Sef Serviciu Dezvoltare Intretinere Unitati Cultura, Invatamant, Sanatate; - Consilieri locali: Cosma Marcian, Ganea Cristian Mihai, Dragulea Sanda, Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Mateescu Radu Valentin, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Suga Nicolae, Lupu Adrian Gelu, Minea Constantin Gabriel, Neagu Daniel Puiu, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Ionescu Ionut Cristian, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (ordinul ANRMAP nr. 170/2012). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: - completarea si prezentarea Formularului 5 prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul se va prezenta in numele asocierii.Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale. Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; - nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; - ?n ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; - a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; - prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente. Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca lucrarile ce fac obiectul contractului au corespondent in codul CAEN mentionat in certificatul constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si/sau valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul. - prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 6). Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, insotite de traducerea autorizata legalizata a acestora in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 840.000 lei. Se solicita: - prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012 si 2013 ; - prezentarea bilanturilor contabile/balantelor de plati/alte documente echivalente. Nota1: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 186 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. In acest caz se vor respecta prevederile Anexei 2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Nota2: In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de catre oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratia si Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,Experienta similara: Executarea in ultimii 5 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor), in baza a maxim 3 contracte, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, in valoare cumulata de minim 400.000 lei fara TVA. Se vor prezenta: - un Formular de Experienta similara pentru fiecare contract mentionat in sustinerea experientei similare; - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si in care sa se mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Nota1: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste experienta similara invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. In acest caz se vor respecta prevederile Anexei 2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Nota2: In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Daca grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 190 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.,Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani,Lista personalului tehnic responsabil de care dispune ofertantul in cadrul contractului,Informatii referitoare la calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului,Lista subcontractantilor si specializarea acestora (daca este cazul) Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/document echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 14001/document echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 09:51
Vizionari 381