Canalizare sii statie de epurare comuna Valea Marului, judetul Galatii
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA MARULUI (PRIMARIA VALEA MARULUI)
Numar invitatie: 365013 / 23.09.2014
Denumire contract: Canalizare sii statie de epurare comuna Valea Marului, judetul Galatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA VALEA MARULUI (PRIMARIA VALEA MARULUI)
Cod fiscal: 3655900, Adresa: COM.VALEA MARULUI , JUD.GALATI, Valea Marului, Telefon: +40 0236863400, Fax: +40 0236863400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
COM.VALEA MARULUI , JUD.GALATI, Valea Marului, Romania, cod postal: 807320, telefon:+40 0236863400, fax:+40 0236863400, persoana de contact:DUMITRACHE COSTICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Primaria Valea Marului, judetul Galati, str. preot Gheorghe Gafton , nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Canalizare sii statie de epurare comuna Valea Marului, judetul Galatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrarile de proiectare si executie includ: a) Activitatile de proiectare solicitate: ?ntocmirea proiectului tehnic – PT, ?ntocmirea detaliilor de executie si a caietelor de sarcini. Proiectul va include si toate documentele necesare (memorii, desene, breviare de calcul, etc) pentru elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie ?n conformitate cu legislatia nationala; asistenta tehnica din partea proiectantului. b) Lucrarile de constructie cuprind: Obiectul nr.1 Retea de canalizare menajera ?n satul Mindresti; Obiectul nr. 2 Retea de canalizare menajera ?n satul Valea Marului; Obiectul nr. 3 Statie de epurare la Valea Marului Diverse si neprevazute 10% - 1256952.9
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13,916,820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare se va constitui in cuantum de 150.000 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO35TREZ24A740600710101X deschis la Trezoreria Municipiului TECUCI, cod fiscal 3655900, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertele care nu sunt ?nsotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile, conf.art.33 alin.3 lit.b) din HG nr.925/2006(model Formularul nr.4).In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii Invitatiei de participare, la cursul de schimb valutar stabilit de BNR.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie va fi ?n cuantum de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind ne?ncadrare ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : a) Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrare ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (completare Formular nr. 6, din Sectiunea IV – Formulare ). Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrare ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul . b) Cazierul judiciar al operatorului economic / certificat echivalent pentru persoane juridice straine; Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. c) Cazierul fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine – ?n conformitate cu H.G. 31 / 2003, valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor. Cazierul fiscal se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal. Cerinta nr. 2: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.9 din Sectiunea IV - Formulare). Documentul se depune ?n original. Cerinta nr. 3: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Conditie de calificare : ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Modalitatea de indeplinire : a) Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 10, din Sectiunea IV - Formulare). Documentul se depune ?n original. Declaratia va fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Doca Virgil-primar, Ghinies Maricel-viceprimar-presedintele comisiei de evaluare,Mitrut Narciza – secretar comuna-membru comisie evaluare, Munteanu Viorel- - referent contabil-membru ?n comisia de evaluare,Dumitrache Costica-referent –membru ?n comisia de evaluare,Fuica Neculai-referent-membru ?n comisia de evaluare, Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice rom?ne: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fiereale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei ?n oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta. Se vor avea ?n vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de ?ndeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: ?n cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu legale din tara ?n care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie ?nregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata . NOTA: ?n In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa ?ndeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare. 2. ?n cazul ?n care este declarata c?stigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia ?si vor legaliza asocierea ?nainte de semnarea contractului. 3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Cerinta nr. 3: Atestat/ autorizare pentru proiectare si executarea de instalatii electrice, conform Ordinului ANRE nr.23/2013. Modalitatea de indeplinire: Atestat/autorizare pentru proiectare si executia de instalatii/lucrari electrice eliberat de ANRE(sau echivalent) pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani, respectiv 2011,2012,2013, sa fie de minim 20.000.000 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013 vizate si ?nregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea „Conform cu originalul”, stampilat si semnat de ofertant, sau alte documente care sa reflecte o imagine fidele a situatiei economico-financiare a ofertantului Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat ?n limba de origine si ?n traducere autorizata si legalizata. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual ?n lei / alta valuta, la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an. Nota: ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.,Cerinta nr. 2 Sustinerea financiara a lucrarii Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o valoare de minim 1.000.000 lei, pentru o perioada de 2 luni. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor servicii similare prestate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori,perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca aprestat/ dus la bun sf?rsit, ?n ultimii 3 ani, servicii similare, a caror valoare cumulate a fost de minim 200.000 lei, fara tva, la nivelul unui contract,maxim 2 (doua) contracte.Prin formulare "servicii duse la bun sf?rsit" se ?ntelege: servicii receptionate partial; servicii receptionate la sf?rsitul prestarii. Pentru dovedirea experientei similare: prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie eliberat de autoritatile contractante care sa confirme prestarea de servicii. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, serviciile prestate, perioada (inclusiv data incheierii contractului), valoarea contractului;Numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.?n situatia ?n care experienta specifica a fost dob?ndita ?n calitate desubcontractant/asociat se va prezenta contractul de ubcontractare/asociere precum si documente doveditoare care atesta ?ndeplinirea cerintei privind experienta similara. Pentru contractele exprimate ?n alte monede dec?t lei se va folosi pentru conversie cursul mediu de schimb leu/alta valuta comunicat de catre BNR pentru anul ?n care lucrarile similare au fost executate/receptionate.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat ?n limba de origine si ?n traducere autorizata si legalizata.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atuncicapacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Documentele se vor prezenta ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Cerinta nr. 2 Lista principalelor lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani, contin?nd valori,perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat/ dus la bun sf?rsit, ?n ultimii 5 ani, lucrari similiare in valoare cumulata de minim 10.000.000 lei, fara tva, la nivelul unui contract,maxim 2 (doua) contracte. Pentru dovedirea experientei similare: prezentarea a cel putin a unui document/contract/nota proiectant la receptie/proces verbal de receptie eliberat de autoritatile contractante care sa confirme executia lucrarilor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, lucrarile executate, cantitatea (lungimea),perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor si valoarea lucrarilor.; Numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Prin formulare "lucrari executate/ duse la bun sf?rsit" se ?ntelege: lucrari receptionate partial care sunt ?nsotite de proces-verbal de receptie partiala;lucrari receptionate care sunt ?nsotite de proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; lucrari receptionate care sunt ?nsotite de proces-verbal de receptie finala; ?n situatia ?n care contractul a fost semnat ?nainte de perioada de 5 ani,autoritatea contractanta va lua ?n considerare lucrarile executate si duse la bun sf?rsit ?n perioada solicitata si va avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n acesta perioada. ?n cazul ?n care ofertantul a participat la executia unor lucrari similare, ?n calitate de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia ?n cadrul contractului prezentat. Pentru contractele exprimate ?n alte monede dec?t lei se va folosi pentru conversie cursul mediu de schimb leu/alta valuta comunicat de catre BNR pentru anul ?n care lucrari,Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii trei ani.Lista personalului responsabil – „cheie” care va fi angajat ?n cadrulcontractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta. Personal cheie prentru proiectare: 1.Coordonator proiectare – cerinte: persoana cu studii superioare 2. Geodez/topograf – cerinte: cu atestat ANCPI, conf. Ordin nr.107/29.03.2010,valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru geodez-topograf nu se solicita alte documente ! Modalitatea de ?ndeplinire: a)Curriculum vitae, cu semnatura persoanei ?n original, pentru specialistiiangajati ?n contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa ?n cadrulcontractului (conform denumirilor specificate) si ?ndeplinirea cerintelorprecizate (nu se solicita pentru specialistii autorizati). b)Copii diplome/atestari/certificari, care sa ateste experienta declarata sau ?n lipsa acestora deciziile de numire ?n pozitiile respective si documentul ?n baza caruia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari ?n vigoare). c)copie de pe fisele de informatii din sistemul REVISAL/contract munca, ?n cazul persoanelor angajate, sau copie Contract de colaborare/ contract de prestari servicii, valabile la data limita de depunere a ofertelor. d) Angajament de participare pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului (formularul 16); Persoanele desemnate ?n cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/sustinatorului tert, conform Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor. Cerinta nr. 4 Personal cheie pentru executie: 1.Manager proiect – cerinte: persoana cu studii superioare absolvite cudiploma de licenta; atestat ca si manager de proiect, fie prin sudii postuniversitare, fie prin cursuri care s-au finalizat cu certificari recunoscute la nivel national/international; experienta profesionala specifica dovedita prin participarea ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii. 2.Sef santier – cerinte: persoana cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta, specializarea Amenajari si constructii hidrotehnice/ Retele edilitare/Instalatii pentru constructii/?mbunatatiri funciare (sau echivalentul acestora); experienta profesionala specifica dovedita prin participarea ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare,dar nu identice celor care fac obiectul prezentei proceduri. 3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) – cerinte: atestat ?n domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala,(domeniul IX), atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, ?nsotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1195, Ordin nr.777/2003 si a HG nr.925/1995, sau de un alt organism echivalent. 4.Responsabil calitate CQ in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala; cerinte: dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul de constructii edilitare.,Cerinta nr. 5 Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului . Ofertantul va prezenta orice document care atesta detinerea (dotarea proprie/?nchiriere/leasing/etc.) utilajelor. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor. Cerinta nr. 6 Ofertantul va face dovada ca dispune sau are acces la un laborator gradul II pentru efectuarea incercarilor de laborator a probelor prelevate pe toata perioada de executare a lucrarilor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea ?n constructii si Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si ?ncercari ?n activitatea de constructii, aprobat prin H.G. nr.808/2005. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor. Cerinta nr. 7 Informatii privind subcontractantii Declaratia privind partea/pãrtile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializãrile acestora, completatã ?n conformitate cu Formularul nr.18 din Sectiunea IV – Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona ?n formular ca nu este cazul); Cerinta nr. 1 Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, doar pentru executie lucrare. Se va prezentat certificatul ?n perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor,?n copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor avea ?n vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de ?ndeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.,Cerinta nr. 2 Standarde de protectie a mediului Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, doar pentru executie lucrare.. Se va prezentat certificatul ?n perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor,?n copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor avea ?n vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de ?ndeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2014 10:11
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.09.2014 12:03
Vizionari 354