CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA GAVOJDIA (PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA)
Cod fiscal: 4483935, Adresa: GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Gavojdia, Telefon: 0256/335921, Fax: 0256/335938
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Gavojdia, Romania, cod postal: 307180, telefon:+40 256335921, fax:+40 256335938, persoana de contact:DANUT-TOMA STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
PRIMARIA GAVOJDIA, LOCALITATEA GAVOJDIA, NR.295, JUDETUL TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
“CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE, LOCALITATEA LUGOJEL,COMUNA GAVOJDIA, JUDETUL TIMIS “
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE, LOCALITATEA LUGOJEL,COMUNA GAVOJDIA, JUDETUL TIMIS va deservii toate gospodariile localitatii cat si unitatile economico-sociale de pe raza localitatii Lugojel, asigura dezvoltarea si igienizarea ambientului localitatii Lugojel, comuna Gavojdia.Sistemul cuprinde : - reteaua de canalizare - statia de epurare.Reteaua de canalizare menajera este echipata cu un numar de 222 camine de vizitare de schimbre a directiei si de racord tot din PVC, amplasate din 50 ?n 50 m, prin intermediul carora se preiau apele uzate de la consumatori.Lungimea totala a retelei de canalizare menajera pentru localitatea Lugojel este de 11.181 m.Statia de epurare compacta, containerizata, supraterana pentru un debit mediu de 120 mc/zi.Valoare estimata totala inclusiv cu cheltuieli diverse si neprevazute este 3 227 753 LEI fara TVA, respectiv 727 332 EURO, Curs BNR leu/euro la data de 23.10.2013 , 1 Euro = 4.4378 lei din care DIVERSE SI NEPREVAZUTE 5% suma de 152 035 LEI FARA TVA.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3,227,753 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 60 000 lei; - perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor; - Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original); b) prin virarea sumei ?n contul deschis de autoritatea contractanta la RO25TREZ62321360250XXXXX deschis la Trezoreria Lugoj, Beneficiar: Comuna Gavojdia, cod fiscal 4483935 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului,prezentarea ordinului de plata (cu conditia confirmarii ordinului de plata de catre banca p?na la data si ora deschiderii ofertelor). Garantia se va constitui ?n favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.Pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in ALTA VALUTA data de referinta echivalenta leu/alta valuta este curs BNR din data de 23.06.2014.
Garantie de buna executie Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.; - Modul de constituire: se va specifica ?n cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia ?n care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante; suma minima pe care o va depune executantul ?n cont va fi de cel putin 0,5% din valoarea contractului, excl. TVA.). Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C). 2. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se ?ncadreaza ?n prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G.34/2006 : Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D). Aceasta declaratie se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante :Stoica Danut-Toma, Zgriba Ioan, Moica Lenuta-Daniela, Lazarescu Diana ,Sava Teodor, Andrei Danut ,Mitran Marian-Doru,Antanas Carina-Alina, Andrei Cornel, Avram Petru, Blidariu Emil-Nicolae, Breban Maria-Oana , Enchescu Doru, Gaspar Ioan, Iacob Dimitrie-Nicolae, Popa Petru-Trandafir, Tiru Petrica-Coriolan. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani,printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de ?ndeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E) si Cazierul fiscal al operatorului economic. 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora (prin exceptie: se accepta prezentarea de documente care confirma reesalonarea datoriilor restante ale operatorului economic, emise de institutiile publice abilitate); documentele prezentate trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor de plata scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de ?ndeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F) - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat; - Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor ?n a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local; Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile prevazute ?n certificat trebuie sa fie reale si actuale la data limita a depunerii ofertelor); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoanele juridice/fizice straine Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) Documentele, emise ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/ administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale,sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii. - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013), care trebuie sa fie de minim: 6.000.000 lei; - Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ?n limba rom?na ale documentelor solicitate - Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului la data de: 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013.,Ofertantul va demonstra ca dispune sau are acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de 500 000 lei pentru o perioada de 4 luni la momentul incheierii contractului de lucrari pentru obiectivul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara, linie de credit etc. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 4 luni. Plata se va efectua in fct. de sumele alocate de MDRAP . La fiecare aloc. bug, dupa rectificarea bugetului local cu suma alocata, executantul va emite factura care va fi achitata de beneficiar Cf.Norm.Metod. de apl. a H.G.28/2013 aprobate prin Ordinul MDRAP nr.1851/2013, alocarea fondurilor de catre MDRAP se efect. esalonat, ?n limita plafoanelor anuale aprobate la nivelul ministerului, p?na la finalizarea decontarii valorii contractate a obiectivului.,Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Angajamentul ferm al tertului sustinator trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, ?n mod legitim, ?ndeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; vor fi ?ndeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006 si 11 ind.1 din HG 925/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi ?ndeplinita de catre o singura persoana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat minim 1 contract similar, maxim 2 contracte similare care sa fi avut ca obiect realizarea a minim 11 181 ml de retele de canal ?n mediul rural. (numarul de ml este egal cu cel care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribui), respectiv ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate minim de aceiasi capacitate cu cea propusa spre executie 120 mc/zi .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data ?ncheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate ?n conformitate cu normele profesionale ?n domeniu si ca au fost duse la bun sf?rsit.,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii: - Certificari (valabile la data limita de depunere a ofertelor) privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent).,Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica ?n timpul ?ndeplinirii contractului de lucrari: - Certificari (valabile la data limita de depunere a ofertelor) privind implementarea sistemului de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.09.2014 08:47
Vizionari 396