Canalizare menajera exterioara Parc Industrial Craiova, Ghercesti
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 364355 / 05.09.2014
Denumire contract: Canalizare menajera exterioara Parc Industrial Craiova – Ghercesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Cod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon:+40 251408200, fax:+40 251408230, persoana de contact:CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
La sediul autoritatii contractante - Consiliul Judetean Dolj, Craiova, Calea Unirii nr.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Canalizare menajera exterioara Parc Industrial Craiova – Ghercesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrarile constau in realizarea unui tronson de canalizare exterioara ape uzate menajere, care pleaca din incinta Parcului Industrial Craiova, respective caminul CM1 (camin nou proiectat), avand cota radier 189,34 m si a carui cota este mai jos cu 1m decat cota radier a caminului de canalizare existent in imediata apropiere si se termina in caminul CMT (camin nou proiectat) avand cota radier 152,42 m, camin care reprezinta punctul de racordare si delimitare cu reteaua publica de canalizare menajera ce urmeaza a se realiza de Primaria Municipiului Craiova, amplasat pe strada Garlesti. Traseul pe care il parcurge tronsonul de canalizare exterioara nou proiectat, este de aproximativ 1130 m si urmeaza traseul conductei de apa, existenta in zona, la o distanta de aceasta in medie de 1,50 m si se pozeaza sub adincimea minima de inghet si sub cota conductei de alimentare cu apa (conform profilului longitudinal, plansele nr. Cm7 ? Cm13). Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 34.304 lei,fara TVA (5%).
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 720,392 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 13000 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor . ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. ?n cazul ofertantilor din categoria ?ntreprinderilor Mici si Mijlocii (fac?nd dovada ?n acest sens prin prezentarea documentelor prevazute ?n Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie ?n proportie de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind ?ncadrarea ?n categoria IMM-urilor. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Pt.plata in valuta se va lua in calcul valoarea leu/alta valuta a BNR din data publicarii invitatiei de participare (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0,5% din pretul contractului. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92 alin.4 din HG 925/2006 Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea (ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG 34/2006) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4 a)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. b)In cazul depunerii unei oferte ?n asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4 Documente de confirmare: • Certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local. • Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul” certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - formulare tip emise de autoritatile competente. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat ?nlesniri la plata de catre organele competente si ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la nivelul lunii anterioare celei ?n care se depun ofertele ?n conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi ?ndeplinite de catre eventualii subcontractanti. b) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. c) In cazul depunerii unei oferte ?n asociere cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentare Formular 5 4. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n art.69^1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: prezentare Formular 6 Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind ne?ncadrarea ?n art.69^1 din OUG 34/2006 – Formular 6. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prioteasa Ion, Iovan Cristinel Nicusor, Tanasescu Alina-Elena, Dinca Aurel, Barbarasa Gheorghe, Stoica Daiana, Avramoiu Daniela, Ungureanu Cristian Aurel, Darac Aurelia, Braica Eleonora, Pappa Dan Radu Ilie, Mitrea Anca Daniela, Placintescu Georgeta, Rebega Daniel Constantin, Barbu Marin, Melega Mircea, Florea Simona Mihaela, Capatina Valentin-Iulian, Surugiu Octavian Viorel, Visan Viorel, Nita Mariana, Iovan Iuliana, Istrate Florina. Persoane cu functii de decizie - consilieri judeteni - C.J.Dolj: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Dr?gnei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei Marian Ioan, Ivanovici Laurentiu, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu-Buica Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Tarnita Daniela, Pauna Cristian-Costel, Vaduva Fanel, Vasile Dorin-Cosmin,Voiculescu Ion. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n art.69^1 din OUG 34/2006 se solicita a fi ?ndeplinita de catre eventualii subcontractanti. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n art.69^1 din OUG 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original/ copie legalizata/ copie conforma cu originalul/electronica iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in situatia in care a acesta a fost depus in copie conform cu originalul). Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani : 1.300.000 lei Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea „Conform cu originalul”, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea ?ndeplinirii cerintei de calificare. Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezenta ?n limba de origine si ?n traducere autorizata si legalizata. Pentru conversia leu/alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an. Nota: ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.,Tert sustinator financiar - daca este cazul ?n conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a),c ind1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 1.130 m de retele de canal Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.,Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.,Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situa?ia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr.1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.,Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afe In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza cteaza mediul. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2014 12:25
Vizionari 462