CANALIZARE MENAJERA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOSOROD (CONSILIUL LOCAL BOSOROD)
Numar invitatie: 366399 / 23.10.2014
Denumire contract: CANALIZARE MENAJERA ?N LOCALITATILE BOSOROD SI CHITID, COMUNA BOSOROD, JUDETUL HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA BOSOROD (CONSILIUL LOCAL BOSOROD)
Cod fiscal: 4521338, Adresa: BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Telefon: 0254733050, Fax: 0254733050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Romania, cod postal: 337095, telefon:+40 254733050, fax:+40 254733050, persoana de contact:Crintoae Ionel.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Romania, cod postal: 337095, telefon:+40 254733050, fax:+40 254733050.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
CANALIZARE MENAJERA ?N LOCALITATILE BOSOROD SI CHITID, COMUNA BOSOROD, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Canalizarea menajera in satele Bosorod si Chitid, Comuna Bosorod, Judetul Hunedoara Contractul ce urmeaza a fi atribuit vizeaza executia de lucrari pentru investitia: „Canalizare menajera in satele Bosorod si Chitid”, conform proiectului tehnic, parte integranta din caietul de sarcini al prezentei proceduri. Valoarea estimata fara TVA: 4703151.lei (care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute), din care; Executie lucrari 4506464 lei Diverse si neprevazute 196687 lei. Procentul de 4,182% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 196687lei (procent din valoarea estimate)
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4,703,151 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 50.000lei. Valabilitate garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar (in contul RO59TREZ3675006XXX002529 deschis la Trezoreria Hunedoara) sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, conform Formular nr. 26 – Scrisoare de garantie bancara. Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata – prezentare Formular nr.28 – Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88, alin.1 si 2 din HG 925/2006. Pentru garantia de buna conduita se vor aplica prevederile OUG nr.51/2014.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie a contractului (Formular nr.27) se constituie de catre contractant ?n scopul asigurarii autoritatii contractante de ?ndeplinirea cantitativa, calitativa si ?n perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului (fara TVA). Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89, alin.(2) din HG 925/2006; in oricare dintre formele de la art. 90, alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90, alin.(1) si (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011. Modul de restituire: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: ?n cazul ofertantilor care se incadreaza ?n categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie – conf. Formular nr. 28 – Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. ?n cazul ?n care ofertantul este o asociere, ?ncadrarea ?n categoria IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl. ulterioare - completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul); 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl. ulterioare - completare Formular nr.2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a), c¹) si d); Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular nr. 3 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl. ulterioare - completare Formular nr. 4 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Grecu Ioan-primar, Cacuci Tiberiuviceprimar, Mazare Cristian-secretar, Crintoae Ionel-consilierul primarului, Marcu Gabriela-contabil (contabil), Fulea Ioan Eugen-inspector specialitate, Rujoiu Liliana Mihaela-consilier (imp.-taxe), Gruiescu Monica Maria-inspector, inclusiv cu persoanele care aproba bugetul aferent AC, necesar finantarii contractelor de achizitie publica - consilierii locali: Stanila Remus, Birlovean Sorin Viorel, Alionescu Onu, Cacuci Ovidiu Ionel, Jujan Ioan, Gruescu Ioan, Gruescu Emil, Balas Marius Ioan, Albu Cristian Ovidiu, Bruzan Silviu. 5. Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie, devin aplicabile prevederile art.9, alin. (3) din Ordinul nr.509/2011. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate ?n original sau in copie conform cu originalul, ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pt. persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, cu exceptia certificatelor constatatoare si certificatelor fiscale si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de ?ndeplinirea contractului/?n domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare ?n vederea ?ndeplinirii contractului. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013) a ofertantului trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului: 4.506.464lei fara TVA (raportata la valoarea estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute). Conversia leu/valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an (2011: 1 euro=4,2379 lei; 2012: 1 euro=4,4560 lei; 2013: 1 euro=4,4190 lei). In cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza in categoria IMM, ?n conf. cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. - Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.,Cerinta 2 Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii serviciilor si lucrarilor. Ofertantul va prezenta un document prin care sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a contractului, pentru o perioada de minimum 3 luni, pentru o valoare cel putin egala cu 375.538lei.,In cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, prezentand in acest sens: Formular nr.1, Formular nr.2, Formular nr.4. Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani (pana la data limita a depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare, in valoare/valoare cumulata de minimum 4.506.464lei exclusiv TVA, la nivelul unui contract-maxim 2 contracte. Lista trebuie sa fie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.,Utilaje/dotari Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Se solicita prezentarea de documente care atesta faptul ca ofertantul poate dispune (dotare proprie/prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor implicate ?n realizarea contractului de lucrari. Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se poate prezenta un angajament.,Personal Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.9. Personal de specialitate - nivel minim: Sef santier cu studii superioare de profil ingineresc. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor - detinerea atestat de specialitate pentru domeniul Constructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala si/sau legitimatie si declaratie de disponibilitate/decizie interna. Temei legal Legea nr.10/1995. Inginer instalatii; Responsabil SSM care detine certificate de absolvire curs in domeniul SSM. Responsabil asigurarea calitatii care detine decizia de numire/certificate absolvire curs ca responsabil cu asigurarea calitatii ?n domeniul constructiilor aferente infrastructurii de canal.,Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Nu se accepta subcontractarea ?n integralitate a lucrarilor.,?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca cerintele de la „Situatia personala a candidatului/ofertantului” si „Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare)”, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta.,In cazul in care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate – Prezentare Formular nr.15 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului. Persoana ce asigura sustinerea va completa Formular nr.16 – Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (priv.utilajele, echipamentele ...) si Formular nr.17 – Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (priv. personalul). Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu ISO 9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau, daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.,Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu ISO 14001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2014 09:42
Vizionari 380