Cabluri si cleme
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 011172 , Romania , Punct(e) de contact: Dep. Achizitii , Tel. +40 372115082 , In atentia: Cosmin Dragomir , Email: cosmin.dragomir@enel.com , Fax: +40 372871911 , Adresa internet (URL): www.enel.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cabluri si cleme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Nord-Est Logistic Parc, Sos. de centura nr.220, Jud Ilfov.
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3,912,062.18 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LOT I - valoare estimata CS 1=249448.18; CS2=332449.03; CS3=249664.98 lei f TVA. LOT II - valoare estimata CS 1=120000; CS2=160000; CS3=120000lei f TVA. LOT III - valoare estimata CS 1=223650; CS2=298200; CS3=223650 lei f TVA. LOT IV - valoare estimata CS 1=580500; CS2=774000; CS3=580500 lei f TVA. Pt. toate loturile CS2 reprezinta contractul subsecvent cu valoarea cea mai mare. Frecventa: pt toate loturile-CS1 va fi atribuit imediat dupa semnarea Acordului cadru; CS2 va fi atribuit in trim. IV 2015, CS3 va fi atribuit in trim. III 2017.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de cabluri ecranate, cabluri conectare grupuri masura, cleme si conectori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31320000-5 - Cabluri de distributie a curentului electric (Rev.2)
31211340-3 - Cleme pentru conectarea sigurantei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile aferente se regasesc in documentul "II.2)Cantitatea sau domeniul acordului cadru(CC)",atasat prezentei documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: 3,912,062.18 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate
1.Cuantum: Lot I - 10.000 lei (5.000 lei pt. IMM-uri), Lot II - 6.000 lei (3.000 lei pt. IMM-uri), Lot III - 10.000 lei (5.000 lei pt. IMM-uri), Lot IV - 24.000 lei (12.000 lei pt. IMM-uri). Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau in alta moneda, va fi cel publicat de BNR in data publicarii anuntului de participare. 2.Valabilitate: 90 zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor; 3.Mod de constituire: a)prin instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, •conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, în conformitate cu contractul garantat; sau •neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; b) prin virament,(O.P.confirmat de banca) în contul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA: pentru moneda RON - RO33 CITI 0000 0007 6002 3019 sau pentru moneda euro - RO11 CITI 0000 0007 6002 3027, conturi deschise la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN SUC. ROMANIA; cod SWIFT : CITIROBU. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii se vor avea in vedere prevederile OUG 51/2014 care vine sa completeze OUG 34/2006. Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b). 1.Cuantum: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.; 2.Valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent; 3.Mod de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/soc.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.90 alin. (1); 4.Restituirea de buna executie se face cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(1).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1;
- Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2;
- Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare, Formular F2.3;
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii în cadrul consiliului de administratie/organ de
conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
In cf. cu art. 71 din HGR 925/2006,cu modificarile si completarile ulterioare, singurele persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Director General Enel Distributie Muntenia - Giuseppe Fanizzi;
Director Achizitii – Cosmin-Constantin Trofin;
Presedinte comisie evaluare (Manager Achizitii) - Ciprian Stefan;
Membru comisie evaluare - Cosmin Dragomir;
Membru comisie evaluare - Cecilia Tapu;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea în
aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4;
- Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale – original/copie legalizata /copie lizibila certificata „conform cu originalul”. (sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara în care ofertantul este rezident. Certificatele trebuie sa prezinte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente în luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor, cu respectarea Ordinului MFP nr.752/2006, privind procedura de eliberare a certificatelor fiscale.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente în domeniu, si dovada încadrarii în termen, în cazul existentei unor datorii;
- Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul), Formular F2.5;
- Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a candidaturilor.
- Persoane juridice române: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - în original/copie legalizata /copie lizibila certificata „conform cu originalul”.
- Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana juridica, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este stabilit în original/copie legalizata/ copie lizibila certificata „conform cu originalul”. Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri. - se va specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013). Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin:
- lot I: 664898,06 lei fara TVA, respectiv 332449,03 lei fara TVA pentru IMM-uri;
- lot II: 320000lei fara TVA, respectiv 160000 lei fara TVA pentru IMM-uri;
- lot III: 596400 lei fara TVA, respectiv 298200 lei fara TVA pentru IMM-uri;
- lot IV: 1548000 lei fara TVA, respectiv 774000 lei fara TVA pentru IMM-uri;
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume:anul 2011– 1 Euro=4.2379 Lei, anul 2012– 1 Euro=4.4560 Lei,anul 2013-1 Euro =4,4190 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor
monede decat Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru fiecare an pentru respectivele monede.
Documente de confirmare: - Bilanturile contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013 (pentru anul 2013 se vor admite si alte documente, la alegerea ofertantului, in sustinerea cifrei de afaceri). Se prezinta copiile respectivelor documente.
- Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3; Documentele de confirmare se
depun in copie, conforme cu originalul.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara
invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui
angajament ferm al persoanei respective, prin care confirma ca va pune la
dispozitia ofertantului a resurselor financiare invocate.Se vor prezenta
informatii privind tertul sustinator (daca este cazul).
Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.1. prin care va
declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la
art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta completat -
Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se
încadreaza în situatiile prevazute la art. 181 lit a),c1) si d) din O.U.G.
nr.34/2006. Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.3. prin
care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile
prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament, Formular F2.1, Formular F2.2, Formular F2.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare LOT, candidatiii vor prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a candidaturilor).
Cerinta minima: din lista prezentata va trebui sa rezulte ca operatorul economic a livrat produse similare printr-un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de :
- lot I: min. 300000 lei, fara TVA;
- lot II: min. 160000 lei, fara TVA.
- lot III: min. 290000 lei, fara TVA.
- lot IV: min. 750000 lei, fara TVA.
Se solicita prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin. (1) lit.a) din OUG34/2006. Pentru calculul echivalentei, ofertantii care trebuie sa
efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru fiecare an pentru monedele respective (prezentate pe site-ul www.bnr.ro).
Pt. livrarile efectuate in 2014 pana la data limita de depunere a candidaturilor, se va folosi cursul de referinta al monedei utilizate (prezentate pe site-ul www.bnr.ro) din ultima zi a lunii anterioare lunii in care
este prevazuta data limita de depunere a candidaturilor.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F5; Documente/certificate emise sau
contrasemnate de catre beneficiari.
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii cf.art. 188, alin 1, lit.c).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F6
Pentru fiecare LOT ofertat, se vor prezenta informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoare la capacitatea de exercitare a
activitatii profesionale (înreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat în parte pentru partea din contract pe care o
va realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor
membrilor asociati. În cazul în care o asociere de operatori economici este declarata câstigatoare, relatia contractuala si facturile se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere
prezentat la data depunerii candidaturii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare
de catre asociat. În Formularul F21 se va specifica liderul
asociatiei
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care
confirma ca va pune la dispozitia ofertantului a resurselor tehnice si profesionale invocate. Se vor prezenta Informatii privind tertul sustinator
(daca este cazul).
Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.
Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la art. 181 lit a),c1) si d) din O.U.G. nr.34/2006.
Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.3. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament, Formular F2.1, Formular F2.2, Formular F2.3.
Informatii privind asigurarea calitatii în conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite în alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi în masura în care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici înregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces în sistem.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2014 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana , Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2014 16:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a include in documentele aferente candidaturii o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de selectie precizate la punctul III.2 vor fi selectati la etapa de negociere; autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de candidati selectati. Numar de agenti economici preconizat: 3. Acordul cadru se incheie cu maxim 3 operatori economici. Valorile propunerilor financiare, rezultate in urma negocierii din etapa II a procedurii de atribuire, se vor introduce in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) in vederea desfasurarii licitatiei electronice. Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului exista doua sau mai multe oferte egale ca valoare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara ce se va prezenta in plic inchis. Noile oferte prezentate nefiind susceptibile de a produce un avantaj incorect in raport cu ceilalti ofertanti, in sensul ca noile oferte nu trebuie sa afecteze clasamentul. Astfel ofertele cu pret egal, prin reofertare pot fi imbunatatite pana la nivelul celui mai bun pret ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. In cazul ofertelor aflate pe locul 2, se va reoferta fara a atinge valoarea ofertei de pe locul 1. In cazul ofertelor aflate pe locul 3,se va reoferta fara a atinge valoarea ofertei de pe locul 2. In cazul ofertelor egale clasate pe primul loc, reofertarea nu implica modificarea clasamentului, avand in vedere ca ofertele trebuie obligatoriu imbunatatite. Acordul cadru va fi semnat cu ofertantii clasati pe primele 3 locuri. Acesti 3 ofertanti vor transmite in termen de 2 (doua) zile lucratoare, urmatoarele formulare: F9 si F11, completate cu noile valori. Formularele se vor transmite la sediul Autoritatii Contractante, în original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului. Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la fax: 0372/871.911 sau e-mail cosmin.dragomir@enel.com, originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti,bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul A, Receptie, in atentia Serviciului Achizitii Produse – Cosmin Dragomir. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A., Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Str. Buzesti nr. 62-64, sector 1,et. 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 011017 , Romania , Tel. +40 0212065045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2014 12:56
Vizionari 430