Buldoexcavator si Incarcator frontal
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL S.A.
Adresa postala: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800058 , Romania , Punct(e) de contact: CAMELIA SGRUMALA , Tel. +40 0236473380 , Email: achizitii@apa-canal.ro , Fax: +40 0236473367 , Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Buldoexcavator si Incarcator frontal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Societatea APA CANAL SA Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autovehicule specifice pentru activitatea societatii: buldoexcavatoare (3 buc) si incarcator frontal cu cupa (1 buc).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1,451,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare = 14.000 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - \"prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original\"(model Formularul 8 - Formulare); - numerar la Caseria societatii - OP – confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se det. echivalentul lei/alta valuta (curs BNR) la intocmirea of.va fi:cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertei (nu se va lua in considerare ziua depunerii ofertei). 1.Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi ?ncheiat. Constituire: printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din economii la fondurile de coeziune. Fonduri de Coeziune- 76,46%, Co-finantare (Buget de stat, bugete locale, imprumut autoritatea contractanta)-23,54%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 1 - ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;
2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formularul 2 - ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru
atribuirea contractului de furnizare. Se solicitata prezentarea:
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”).
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile (original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”).
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HGR 925/2006.
AC va avea ?n vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ord. M FP nr. 752/2006;
3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69.1 din OUG nr.34/2006-Formularul 3 - ?n situatia ?n care din documentele solicitatereiese ca ofertantul se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentruatribuirea contractului de furnizare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC, precum si cele ce participa la organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de achizitie sunt: Gelu Stan, Podaru Nita, Andresan Elena, Camelia Sgrumala, Condurache Carmen, Violeta Cazan, Razvan Georgescu, Victor Gutu, Virgil State, Viviana Tanu, Smadu Mirela
4.Certificatului de participare cu oferta independent – Formularul 5 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acest certificat va fi prezentat fie ?n original, fie ?n copie legalizata, ?n copie lizibila, cu mentiunea ,,conform cu originalul’ semnata si stampilata’, sau in forma electronica ,;
Pentru persoane fizice rom?ne :
2. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de ?ndeplinirea contractului.
Persoane juridice /fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate astfel: copie \"conform cu originalul\" si
traducerea legalizata in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare ale firmei se vor completa conform solicitarilor
(formularul anexat. Cifra de afaceri-Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani (2011, 2012, 2013): mai mare sau cel putin egala cu 2.000.000 lei. Acte doveditoare: Documente relevante - bilantul contabil din ultimii trei ani ( 2011, 2012, 2013) inregistrat la organele competente sau orice alte documente prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind situatia economico-financiara Informatii
Generale - Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1.Lista principalelor livrari similare - livrari similare de produse, efectuate ?n ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
1.2.Experienta similara in ultimii 3 ani: ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare cumulata de min. 1.200.000 lei, in baza a max. 3 contracte. De la benefiarul produselor similare cu cele din Caietul de sarcini se va prezenta un document/contract/proces verbal de receptie/etc. din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare si valoarea.
Modalitatea de indeplinire
Lista principalelor livrari de produse similare, Experienta similara
-Formularul 7, 7.1 si 7.2
Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau
echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei.
Documentul trebuie sa fie prezentat ?n copie certificata pentru
conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele
autorizate; dupa caz si traducerea legalizata.Documentul
prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de
management al calitatii pentru furnizarea produselor similare
celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini.
Modalitatea de indeplinire
Sistemul de asigurare a calitatii aplicat - Certificatul SR EN ISO 9001/2008
sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica a prezentei proceduri, doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P. Refuzul unui op. ec. de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de lic. elec. este asimilat cu retragerea ofertei si pierderea garantiei de participare, in conf. cu disp. art. 87 alin1, lit. a), din HG. nr. 925/2006.Ofertele depuse ?n cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot dec?t sa ?mbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Numarul de runde ale L.E.: 1 (una). Durata runda: 1 (una ) zile.Operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica va fi cel cu pretul cel mai scazut dupa desfasurarea rundei L.E.Daca dupa finalizarea rundei, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 007/2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2014 12:00
Locul: Societatea APA CANAL SA Galati, str. C.Brancoveanu nr. 2, C.P. 800058 - Serv. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operatioanl sectorial de mediu, Axa 1:”Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata”
Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii au obligatia de a analiza cu atentieDocumentatia de Atribuire si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si specificatiile tehnice continute in aceasta Documentatie. In situatia in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasipret, Autoritatea Contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara ?n plic ?nchis, caz ?n care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Clauza suspensiva: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Autoritatea de Management, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Autoritatea de Management. In cazul ?n care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Autoritatea de Management nu se va semna, Autoritatea Contractanta ?si rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Autoritatii de Management cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila ?ncheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri ?nteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Autoritatea de Management nu pot fi consideratiraspunzatoare pentru vreun prejudiciu ?n cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Autoritatea de Management au fost notificate asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asum?ndu-si ?ntreaga raspundere ?n raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi ?n situatia descrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea APA CANAL SA
Adresa postala: Srt. C. Brancoveanu nr. 2 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800058 , Romania , Tel. +40 236473380 , Email: office@apa-canal.ro , Fax: +40 236473367 , Adresa internet (URL): www.apa-canal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2014 05:47
Vizionari 380