Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Bocanci (diverse tipuri)

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE \"TRANSELECTRICA\" S.A.

Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon:+40 234207120, fax:+40 234517456, persoana de contact:Secretariat S.T.Bacau

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica,etaj 1

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Bocanci (diverse tipuri)

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitia de bocanci din piele, cu respectarea cerintelor din specificatia tehnica atasata, in sectiunea General-Documentatie de atribuire.

II.1.6) CPV: 18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 22,400 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este in valoare de 448 lei (50% reducere prin incadrarea in categoria IMM), valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1.printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara (Formular 14) ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original; 2.prin virament bancar, efectuat in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; 3.prin numerar depus la casieria Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, Bacau. In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul de schimb al BNR afisat la data publicarii anuntului de participare in SEAP.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din pretul contractului, fara TVA (50% reducere prin incadrarea in categoria IMM), exprimata in lei, constituita: 1.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original); 2.prin numerar, depus la casieria Sucursalei de Transport Bacau. In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Document solicitat - Formular 2 ”Declaratie privind situatia personala a operatorului economic”, insotit de urmatoarele documente: 1.Formular 23 „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010; Nota: In cazul unei asocieri Formularul 23 „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”, trebuie prezentat de reprezentantii asocierii. 2. Formular 27 “Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006”; -Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac, Director tehnic Sucursala- Petru Marius Danciu, Director economic Sucursala-Ana Gotcu, Oficiul Juridic-Cristinel Lungu, Serviciul C.M.S.S.M.- Cristinel Serban, George Pal, Serviciul Buget, Finante, Contabilitate- Delia Adina Ciuhat, Serviciul Comercial - Maria Draghia. Maricica Bucsa, Lidia Malaia, Lacramioara Uricaru, Maria Comorasu. -Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica, operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 27. -Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor, este considerata inacceptabila, conform art.36, alin.(1), lit.g) din HG nr. 925/2006, actualizata. 3.Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul” urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general); 3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale). Nota: -in masura in care procedura de emitere a certificatelor de la pct. 3.a) si 3.b) nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie de proprie raspundere potrivit art.11, alin.(4) din HG nr. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011. -cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii. b.Situatiile prevazute in Formular 2 ”Declaratie privind situatia personala a operatorului economic” se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul, astfel: -pct. A „Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, actualizat” si -pct. B „Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, actualizat”, lit. a), c^1) si d). c.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formular 2. d.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, continand informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: 1.original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ”conform cu originalul”, semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care certificatul constatator a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata; 2.electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa; -in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza; Cerinta nr.2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate. Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea “conform cu originalul”, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr.1 Mostra pentru produsul ofertat Nota: Se demonstreaza prin prezentarea unei mostre pentru produsul ofertat, in forma finala de comercializare, avand inscriptionat vizibil si lizibil caracteristicile produsului, cu respectarea cerintelor din specificatia tehnica,Cerinta nr. 2 Certificat de examinare EC de tip si anexele la acesta pentru bocanci clasa de protectie S3 si marcaj SRC conform SR EN 20345:2012, document emis de un organism, acreditat si notificat la nivel european, care sa ateste conformitatea produsului ofertat, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, in conformitate cu prevederile HG 115/2004, actualizata „privind stabilirea cerintelor esentiale de securitate ale echipamentelor individuale de protectie si a conditiilor pentru introducerea lor pe piata”. Nota: Se permite prezentarea, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ”conform cu originalul”, semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta nr. 3 Informatii privind asociatii (daca exista) Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf. art.190, alin.(3) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la Ord. ANRMAP nr. 509/2011. Cerinta nr.1 Certificat ISO 9001 sau echivalent Nota:Cerinta se probeaza cu documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se permite prezentarea documentelor in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ”conform cu originalul”, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

Din S.E.A.P.sau la solicitare-autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2014 11:31
Vizionari 371