Bocanci de protectie cu talpa antiderapanta
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: GRIGORIE DADALAU , Tel. +40 253205401/+40 372819701 , In atentia: DUMITRU MOCIOI , Email: dgrig@cnlo.ro, iboghiu@gmai.com , Fax: +40 253227280/+40 252227281 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Complexul Energetic Oltenia s.a.
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210132 , Romania , Tel. +40 374171129 , Email: eugenia.bardan@ceoltenia.ro , Fax: +40 253222015
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
bocanci de protectie cu talpa antiderapanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: subunitatile miniere subordonate Societatii Complexului Energetic Oltenia s.a. mentionate in anexa nr.1
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie bocanci de protectie cu talpa antiderapanta, pentru protectia personalului direct productiv din carierele de lignit, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
Termenul de livrare este esalonat, conform anexei nr.1, pana la data de 15-12-2014.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de 7662 perechi reprezinta necesarul autoritatii contractante pentru anul 2014, cu livrare in unitatile miniere specificate in anexa nr.1.
Valoarea estimata fara TVA: 336,744.9 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este irevocabila si se constituie in lei, in cuantum de 6.730 lei.Echivalentul ?n alta valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire:a)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta ?n original,?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire-formular nr. 10;b)virament bancar ?n contul autoritatii contractante (RO59RZBR0000060014652248),deschis la Raiffeisen Bank T?rgu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor;-numerar. Se va constitui de cãtre ofertantul/ofertantii declarat/i c?stigãtor/i ?n maximum 15 zile de la incheierea contractului, ?n valoare de 10% din pretul acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire:-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90,alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE.Modalitati legale de plata,in termen de 60 de zile de la inreg.fact.la sediul de livrare.In cazul unei asocieri,plata se va efectua numai catre liderul de asociere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006 (formularul nr. 2) si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (formularul nr.3), completata cu O.U.G. 76/2010.
Evaluarea cerintei: ?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
2.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Formular nr.4. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori
economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.
3.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (Formular nr. 5).
Evaluarea cerintei :?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt:
Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv;
Maria Scurtu - Director Divizia Financiara;
Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic;
Grigorie Dadalau - Director Directia Achizitii;
Dumitru Mocioi - Sef Departament Achizitii Minerit;
Ion Scurtu - Sef Serviciu Achizitii Produse Minerit;
Eugenia Bardan -economist Serviciul Achizitii Produse Minerit.
NOTA: -Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe proprie
raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.
-Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente.
-?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. -DOCUMENTE CARE ATESTA CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE UNITATE PROTEJATA, in baza Legii nr.448/2006, republicata
2008.In acest sens operatorii economici participanti vor prezenta Autorizatia de functionare ca unitate protejata, valabila la data limita de
depunere a ofertelor, eliberata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale,
in original sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va atasa si Ordinul ministrului.
Procedura se desfasoara pentru atelierele protejate care se incadreaza la art.78, alin.(3), lit. b) din Legea nr. 448/2006-"produse sau servicii
realizate prin propria activitate".
Pentru persoane fizice/juridice romane:
-Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator
trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din
certificatul constatator (pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare operator economic, in cazul unei asocieri).
Documentul va fi prezentat fie ?n original, fie ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila, cu mentiunea ,,conform cu original’’.
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Pentru persoane fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional.
NOTA: Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita
ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel in cadrul
sedintei de deschidere a ofertelor.
In cazul unei asocieri constituita in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006, fiecare operator economic membru al asociatiei este obligat sa
prezinte documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta:
a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, sau
b) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii
346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de
garantia de buna executie, in temeiul art.16, alin.2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si
mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)se solicita prezentarea listei principalelor livrari de produse (pentru activitati ce fac obiectul contractului) efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta minima-prezentarea de documente care sa confirme livrarea de
produse/similare ?n valoare CUMULATA de cel putin 336.744,90 lei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
a)se va completa formularul nr. 11
b)se solicita prezentarea declaratiei de conformitate EC, conform modelului stabilit prin art.16, lit.a) din HG 115/2004 (Anexa nr.4);
Modalitatea de indeplinire
b)conform formularului Anexa 4 din sectiunea Formulare;
c)se solicita prezentarea de mostre din fiecare tip de produs ofertat.
Modalitatea de indeplinire
c)se va prezenta o mostra din produsul ofertat
prezentarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau
echivalent, eliberat de un organism abilitat, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau a produselor similare.
In cazul ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiesc asociatia, pentru partea din contract pe care fiecare operator economic, membru al asocierii, o indeplineste.
Modalitatea de indeplinire
prezentarea documentului emis de organismul de certificare in
original sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu original".
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In etapa electronica vor participa operatorii economici ?nregistrati ?n SEAP si ofertele declarate admisibile ?n prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, ?n conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Numarul de runde electronice: 1. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ?n lei/UM, ?n baza criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”. Daca doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret ?n urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa ?n plic ?nchis. Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara ?n lei/um Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2014 11:00
Locul: sediul CEO din str. T.Vladimirescu, nr. 1-15, et.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
?n scopul de a proteja autoritatea contractanta de riscul unui eventual comportament necorespunzator, contestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna conduita pentru ?ntreaga perioada cuprinsa ?ntre data depunerii contestatiei/cererii/pl?ngerii si data ram?nerii definitive a deciziei Consiliului/hotar?rii instantei de judecata de solutionare a acesteia. (2) Contestatia/Cererea/Pl?ngerea va fi respinsa ?n cazul ?n care contestatorul nu prezinta dovada constituirii garantiei prevazute la alin. (1). (3) Garantia de buna conduita se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se depune ?n original la sediul autoritatii contractante si ?n copie la Consiliu sau la instanta de judecata, odata cu depunerea contestatiei/cererii/pl?ngerii. (4) Cuantumul garantiei de buna conduita se stabileste prin raportare la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, astfel: a) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este mai mica dec?t pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. a) si b); b) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este mai mica dec?t pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. c), dar nu mai mult dec?t echivalentul ?n lei a 10.000 euro, la cursul BNR de la data constituirii garantiei; c) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este egala sau mai mare dec?t pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. a) si b), dar nu mai mult dec?t echivalentul ?n lei a 25.000 euro, la cursul BNR de la data constituirii garantiei; d) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este egala sau mai mare dec?t pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. c), dar nu mai mult dec?t echivalentul ?n lei a 100.000 euro, la cursul BNR de la data constituirii garantiei. (5) Garantia de buna conduita trebuie sa aiba o perioada de valabilitate de cel putin 90 de zile, sa fie irevocabila si sa prevada plata neconditionata la prima cerere a autoritatii contractante, ?n masura ?n care contestatia/cererea/pl?ngerea va fi respinsa. Termenul de livrare al produselor este esalonat, conform graficului de livrare din anexa nr.1, pana in data de 15 decembrie 2014.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Complexul Energetic Oltenia s.a.-Departamentul Juridic
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210232 , Romania , Tel. +40 374171177 , Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2014 14:23
Vizionari 314