BECURI
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon:+40 269201069, persoana de contact:BIROUL REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
BECURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitionare becuri
II.1.6) CPV: 31531000-7 - Becuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31,070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare : 620 lei - Perioada de valab: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data la care se face echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP la cursul de schimb BNR. Garantia de participare se exprima ?n lei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si poate fi constituita prin virament bancar sau ?n urmatoarele forme: • printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n docum. de atribuire. • ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?n contul deschis la RO82RNCB0231015466340001 BCR Medias. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare ?n bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n per. de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr.1 din Cap.III Modele de Formulare. Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr.2 din Cap.III Modele de Formulare. Cerinta nr.3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr. 3 din Cap.III Modele de Formulare. Cerinta nr.4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Virgil Marius Metea– Director general SNGN Romgaz SA, 2. Lucian B?rsan – Director Departament Tehnic Achizitii, 3. Costel Totan - director SNGN Romgaz SA Sucursala Medias, 5. Teodora Magdalena Achimet – Director Economic, 5. Mihai Man - presedinte comisie evaluare, 6. Ovidiu Mihai Lapadatu – membru, 7. Adrian Ivan – membru, 8. Florin Deac – membru, 9. Ovidiu Muresan -membru, 10. Cristian Simescu – membru. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 4 din Cap.III Modele de Formulare. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Cerinta nr.1 Persoane juridice/fizice romane Ofertantul trebuie sa prezinte: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” ). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul. Cerinta nr.2 Persoane juridice /fizice straine Ofertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Cerinta nr.3 Declaratie pe propria raspundere, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ?n cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia ?ncadrandu-se ?n categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca ?n situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Bilantul contabil. Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2013, vizat si ?nregistrat de organele competente. Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.,Cerinta nr.2 Cifra de afaceri. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013) de minim 62.000 lei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara. Ofertantul va prezenta obligatoriu o lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca experienta similara livrarea de produse similare in valoare de cel putin 31.000 lei la nivelul a cel putin unui contract. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cerinta nr.1 Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.07.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.07.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2014 11:01
Vizionari 352