Autoturisme Program Rabla 2014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES TISA
Numar invitatie: 365989 / 15.10.2014
Denumire contract: „Autoturisme – Program Rabla 2014”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES TISA
Cod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon:+40 264433028, fax:+40 264433026, persoana de contact:RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul Administratiei Bazinale de Apa Somes Tisa , Cluj Napoca, str. Vanatorului nr. 17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
„Autoturisme – Program Rabla 2014”
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitionarea de autoturisme prin Programul de stimularea a ?nnoirii Parcului auto national - 3 bucati conform caiet sarcini
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181,193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare • Cuantumul garantiei de participare este de 3500 lei. Cuantumul acesteia a fost stabilit ?n baza art. Art. 85 lit. a) din HG 925/2006.. • Perioada de valabilitate a garantiei de participare – 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se constituie:1) printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original. 2)Virament bancar confirmat de banca emitenta p?na la data deschiderii ofertei. Plata se face ?n contul Autoritatii Contractante: RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj. 3)prin depunerea la casieria autoritatii contractante:a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor; b)a unei sume ?n numerar. Daca ofertantul se ?ncadreaza ?n categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% din garantia de particip. Ofertantul care solicita reducerea conform art. 16 (2) din Legea nr. 346/2004 va prezenta declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se ?ncadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei, echivalenta lei/alta valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006 - completata ?n conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.- completata ?n conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" – conform Ordin ANRMAP 314/2010 - completata ?n conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare; 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata ?n conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare Persoanele care detin functii de decizie ?n organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Canta-Director, Filip Aurel-Director economic, Stroi Petrica-Director tehnic, Gligan Rodica-Sef Birou Achiziti, Pop Sorin - Birou Achizitii, Fodor Gheorghe-Consilier Juridic, Dae Dan – Serviciul Contabilitate , Crainic Dorin - Mecanizare, Tupa Mihaela - Mecanizare, Bogdan Alina-Birou Achizitii, Pocol Daniela-Consilier juridic, Sofronie Diana– Serviciul Contabilitate. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform model Formular 11 din Sectiunea Formulare. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut. Se vor prezenta: Cerinta 1 : 1. Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al ofertantului care va include comercializarea produselor care fac obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic Documentele emise ?ntr-o alta limba vor fi prezentate ?nsotite de traducere autorizata ?n limba rom?na. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata. Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa aiba calitatea de producator validat ( sa fie pe lista producatorilor validati de catre A.F. M. BUCURESTI , conform Ghidului de finantare a PSIPAN 2014 , aprobat prin Ordinul MMSC NR. 364/2014 )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta ?n furnizarea de astfel de produse. Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizorul va prezenta cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; SR- EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribui, in copie certificata „conform cu originalul”, valabile la data depunerii ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2014 14:56
Vizionari 305