ASISTENTA TEHNICA (DIRIGINTIE DE SANTIER) PROIECT IMBUNATATIREA SERVICIILOR URBANE, INFRASTRUCTURA PUBLICA URBANA, ZONA URBANA VEST, MUNICIPIUL TULCEA
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20 , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820033 , Romania , Punct(e) de contact: U.A.T MUNICIPIUL TULCEA , Tel. +40 240519570 , In atentia: IACOB MARIA , Email: primtl@tim.ro , Fax: +40 240517736 , Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ASISTENTA TEHNICA(DIRIGINTIE DE SANTIER) PROIECT ÎMBUNATATIREA SERVICIILOR URBANE, INFRASTRUCTURA PUBLICA URBANA, ZONA URBANA VEST, MUNICIPIUL TULCEA”,
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de livrare sau de executare : MUNICIPIUL TULCEA
Cod NUTS: RO225 - Tulcea
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 604,164 RON
Obiectul contractului:asistenta tehnica(dirigintie de santier) prin realizarea urmatoarelor activiatati - Administrarea si managementul contractului de executie lucrari; - Supervizarea lucrarilor – Inginerul FIDIC; - Activitati post constructie.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7) Informatii suplimentare
Procedura de achizitie publica pentru contractarea serviciului de asistenta tehnica (dirigintie de santier) se face in baza legislatiei in vigoare privind achizitiile publice.Legislatia in domeniul achizitiilor publice se gaseste pe www.anrmap.ro
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 1 - „Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestere”, domeniul major de interventie 1.1. „Planuri integrate de dezvolta
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 16:58
Vizionari 306