ASFALTAREA STRAZILOR DIN LOCALITATEA SEBES DIN COMUNA RUSII MUNTI
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA RUSII MUNTI
Cod fiscal: 4728156, Adresa: Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Telefon: +40 0265554088, Fax: +40 0265554004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Romania, cod postal: 547505, telefon:+40 0265554088, fax:+40 0265554004, persoana de contact:Ilie Chis Balan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul autoritatii contractante - Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Romania, cod postal: 547505, telefon:+40 0265554088, fax:+40 0265554004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
"ASFALTAREA STRAZILOR DIN LOCALITATEA SEBES DIN COMUNA RUSII MUNTI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Executie lucrari av?nd ca tema: "ASFALTAREA STRAZILOR DIN LOCALITATEA SEBES DIN COMUNA RUSII MUNTI" Lungimea totala a strazilor propuse pentru modernizare, din localitatea Sebes, comuna Rusii Munti este de 2.247 ml defalcata astfel: - Strada 1, porneste din drumul judetean DJ 164 A si asigura legatura cu drumul forestier Sebes, av?nd o lungime totala de 2080 m; - ?Strada 2, porneste din Strada 1 si are o lungime totala de 167 m; - Conform caietului de sarcini Valoarea totala (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute) este de 2.229.220,35 lei, exclusiv T.V.A din care contravaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 106.052,35 lei, exclusiv T.V.A (procentul cheltuielilor diverse si neprevazute stabilit de proiectant la nivelul devizului general al investitiei este de 5%) conform prevederilor HG 28/2008 cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea contractului este defalcata astfel: Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 0,00 lei Capitolul 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 0,00 lei Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza = 2.121.047,00 lei Capitolul 5 (5.1.1) - Cheltuieli pentru organizarea de santier = 2.121,00 lei Capitolul 5 (5.3) - Cheltuieli diverse si neprevazute (5%) = 106.052,35 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2,229,220.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare va fi de 42.463,00 Lei Gar de part se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pentru perioada prev in doc de atrib. Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de gar trebuie sa prevada daca plata garant se va exec: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiar, pe baza declar acest cu privire la culpa pers garantate. Gar de partic se va exprima ?n lei. Instrument de garantare emis ?n cond legii, este recomandabil a fi eliberat de o banca din Rom?nia sau de o banca din strainatate cu corespondent ?n Rom?nia. De asemenea instrument de garantare emis ?n cond legii este recomandabil a fi eliberat de o soc de asig din Rom?nia sau de o soc de asig din strainatate cu corespondent ?n Rom?nia. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul ?n care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO30TREZ4775006XXX000111 deschis la Trezoreria Reghin Cod Fiscal 4728156. In cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda, atunci se va utiliza cursul de schimb al BNR valabil cu 5 zile ?nainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: - un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. - sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. ?n acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. Astfel contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie ?n documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului. ?n cazul ?n care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din ordonanta - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata ?n conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare – Formular 12A. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, ?nsotita de certificate constatatoare pentru ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste inexistenta obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: - Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; - Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; ?n masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta ?n acest sens, conform cerintelor autoritatii contractante. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de catre persoane autorizate. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se solicita completarea Formularului 40. Declaratie la art. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: CHIS BALAN ILIE – PRIMAR, CIACAU LIVIU- VICEPRIMAR, SIGMIREAN IOAN –SECRETAR, CENGHER VASILE CLAUDIU -SEF BIROU, PISTANILA EMIL –CONSILIER, DIMA CHIRILA – CONSILIER, PUSCAS LEON IOAN –CONSILIER, DIMA ION – CONSILIER, PITI MIHAI DORIN –CONSILIER, CRISAN CRUCITA – CONSILIER, STUPAR FELICIA –CONSILIER, FRENT MARIA CRISTINA –CONSILIER BUMBU LEON –CONSILIER, CIOBA ALEXANDRU FLORIN –CONSILIER Se solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice rom?ne - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe l?nga Tribunalul judetului ?n care este ?nregistrat operatorului economic ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale raportat la data limita de depunere a ofertelor. “Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ?n cazul ?n care operatorul economic care a fost desemnat c?stigator a prezentat certificatul emis de ONRC ?n copie lizibila, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea ?n scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si ?n original sau copie legalizata pentru confruntare. Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care candidatul /ofertantul este rezident, ?n original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse ?n limba rom?na de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2013,2012,2011) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze,Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada dispunerii de personal de specialitate adica a minim unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) ?n domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in conformitate cu prevederile Ordinului MDRT 777/2003 ale Legii 10/1995 si ale HG 925/1995 ; pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte, dupa caz, diplome de studii (inginer CFDP) atestatele profesionale /autorizari inclusiv legitimatii (RTE). Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia ?n aceasta functie, conform legislatiei ?n vigoare. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune o declaratie de disponibilitate,Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ( se accepta orice forma legala de dispunere – proprietate, ?nchiriere, leasing, contract de colaborare etc.) care sa fie ?n str?nsa corelatie cu extrasul de utilaje aferent listelor de cantitati de lucrari elaborate de proiectant. Se vor depune documente suport care sa ateste forma de dispunere a acestora,Prezentarea unei liste a lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si totodata precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. Standarde de asigurare a calitatii Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, ?n domeniul obiectului contractului. Certificatele se vor prezenta ?n copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul”. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, ?n domeniul obiectului contractului. Certificatele se vor prezenta ?n copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul”.,Standarde de asigurare a protectiei mediului Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 ?n domeniul obiectului contractului . Certificatele se vor prezenta ?n copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca exista o asociere atunci standardele sau echivalentele acestora trebuie sa fie ?ndeplinite de catre fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 ?n domeniul obiectului contractului . Certificatele se vor prezenta ?n copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca exista o asociere atunci standardele sau echivalentele acestora trebuie sa fie ?ndeplinite de catre fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2014 10:38
Vizionari 313