Asfaltare strazi comunale in comuna Jegalia, judetul Calarasi
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA JEGALIA
Cod fiscal: 3796756, Adresa: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Telefon: +40 0242342021, Fax: +40 0242342138
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Romania, cod postal: 917145, telefon:+40 0242342021, fax:+40 0242342138, persoana de contact:ANETA NITU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Romania, cod postal: 917145, telefon:+40 0242342021, fax:+40 0242342138, persoana de contact:ANETA NITU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Asfaltare strazi comunale in comuna Jegalia, judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
\"ASFALTARE STRAZI COMUNALE IN COMUNA JEGALIA, JUDETUL CALARASI\" - Modernizarea si asfaltarea drumurilor pe o lungime de 12.112 ml prevede o structura rutiera formata din:fundatie de balast de 20 cm grosime dupa compactare , strat de piatra sparta ?mpanata, de 12 cm grosime dupa compactare , strat de baza din mixtura asfaltica AB2 de 6 cm, strat de uzura din beton asfaltic BA 16 de 4 cm, santuri permeate si acostamente. Din valoarea totala a contractului care este de 10.824.223lei fara TVA rezulta o sumna alocata lucrarilor 10.318.418 lei fara TVA si o suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 505.805 lei fara TVA, corespunzatoare unei cote de cheltuieli pentru diverse si neprevazute de aproximativ 5%.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10,824,223 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere:RO82TREZ2015006XXX000185 deschis la TREZORERIA BUDESTI Se va prezenta formularul 17.Cuantumul garantiei este de 206.000lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 28,cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate ?n original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” ?nsotite de traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota:Se va prezenta Formularul nr. 32 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri),cuantumul garantiei de buna executie va fi 2,5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie pe propria raspundere, Formularul 2, ?n temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, ?n conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota:Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla ?n situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata. * Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, ?n original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea „conform cu originalul”. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane juridice, se va prezenta at?t cazierul fiscal al administratorului societatii c?t si cel al persoanei juridice. *Certificat de cazier judiciar pentru administrator/firma, valabil la data limita de depunere a ofertelor, ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. * Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 3, ?n temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator,numai raportat la prev.art. 181 lit a), c)indice 1 si d)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. *Certificat de participare cu oferta independenta Formular 6. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus. * Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 4, privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:Vasile Aurel -primar, Panaitescu Nicolae-viceprimar, Lutan Lucica-contabil, Ciuca Marcela-consilier,Radu Nelu -secretar, Necula Vasilica, Chiru Anica, Lutan Constantin, Pacionea Sevastian, Alexandru Petre, Calin Emil, Iordache George, Petre Alexandru, Matei Ionel, Chiriac Marius, Pacionea Mihaela, Nicola Ion, Lolot Costel, Radu Nicusor. * certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locala si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. * certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. la bugetul general consolidate al statului scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor. Nota: - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea ?ndeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au ?ndeplinit, ?n conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate ?n original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” ?nsotite de traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na. NOTA: Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat ?n faliment ca urmare a hotar?rii pronuntate de judecatorul sindic; b) nu si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit; c) ?n ultimii 2 ani nu si-a ?ndeplinit sau si-a ?ndeplinit ?n mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului ?n cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, ?n ultimii trei ani, prin hotar?re definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli ?n materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) – d). Cerinta nr. 1: 1.Pentru persoane fizice/juridice rom?ne: *Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2.Pentru persoane juridice/fizice straine: * documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, ?nsotite de traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: ?n cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare si atestare) trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de ?nregistrare ?n copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului ?n original/copie legalizata, (se va verifica prin accesarea http://cc.europa.eu/markt/ecertis/login.do. -Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 20.636.800 lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 31.12.2011, 31.12.2012 sau 31.12.2013 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor a prezenta, ?n copie ?nsotita de traducere certificata ?n limba rom?na, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice ?ndeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si alta valuta stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte, avand o valoare cumulata de minim 10.318.418 lei , fara TVA sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR din 31.12 al anului respective insotita de cerificari de buna executie care sa indice beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei.,Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare ?ndeplinirii ?n bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale ?n ?ndeplinirea contractului) dupa cum urmeaza:,- Pentru executantul lucrarii: -manager de proiect cu diploma de absolvire si experienta in cel putin un proiect similar,Sef de santier cu diploma de sudii universitare inginerie . Experienta : Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de „sef de santier”.,responsabil cu sanatatea si securitatea ?n munca (SSM) Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de „responsabil SSM” ?n cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, ?n conformitate cu legislatia ?n vigoare.,Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului;,responsabil tehnic cu executia (RTE) ?n domeniul edilitare . Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca „responsabil tehnic cu executia ?n domeniul constructiilor edilitare”, in conformitate cu Legea 10/1995 art. 14, Ord. MDLPL 777/2003 cu modificarile ulterioare si HG 925/1995 cap. 4 art.21 si art. 22.,Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001 Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Se vor accepta si oferantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerificarea sau va prezenta orice alt document in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.,Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001 Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie 20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii
Termen de executie 20
Descriere: Termen de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2014 00:21
Vizionari 395