ASFALTARE DC45A in comuna Ileana, judetul Calarasi
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA ILEANA
Cod fiscal: 3796950, Adresa: Comuna Ileana, Judetul Calarasi, Ileana, Telefon: 0242646045, Fax: 0242646048
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Comuna Ileana, Judetul Calarasi, Ileana, Romania, cod postal: 917130, telefon:+40 0242646045, fax:+40 0242646048, persoana de contact:Ion Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Comuna Ileana, Judetul Calarasi, Ileana, Romania, cod postal: 917130, telefon:+40 0242646045, fax:+40 0242646048, persoana de contact:Ion Stan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
ASFALTARE DC45A in comuna Ileana, judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
ASFALTARE DC45A in comuna Ileana, judetul Calarasi.Din valoarea totala a contractului care este de 10.444.177 lei fara TVA rezulta o sumna alocata lucrarilor 9.956.131 lei fara TVA si o suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 488.046 lei fara TVA, corespunzatoare unei cote de cheltuieli pentru diverse si neprevazute de aproximativ 5%.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10,444,177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere:RO22TREZ2035006XXX000074 deschis la Trezoreria Lehliu Gara. Se va prezenta formularul 17.Cuantumul garantiei este de 199.000lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara se va emite in numele asocierii si va acoperi in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 28,cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate ?n original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” ?nsotite de traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota:Se va prezenta Formularul nr. 32 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care executantul este IMM (asoc. de IMM-uri),cuantumul garantiei de buna executie va fi 2,5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie pe propria raspundere, Formularul 2, ?n temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, ?n conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota:Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla ?n situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata. * Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, ?n original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea „conform cu originalul”. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. * Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 3, ?n temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator,numai raportat la prev.art. 181 lit a), c)indice 1 si d)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. *Certificat de participare cu oferta independenta Formular 6. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus. * Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 4, privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:Alexandru Corneliu-primar, Stan Ion-contabil, Toma Cristina Florentina-inspector de specialiate,Pana Ion –sef serviciu SVSU, Toma Aurel consilier local, Dobre Georgiana referent agent agricol, Ionita Ion - casier, Bigan Maria – specialist cadastru, Tutuianu Gheorghe, Nitoiu Ion, Dobre Ion, Ionita Marius Laurian, Ionita M Nicolae, Ionita A Nicolae, Paraschiv Gabriel, Raducanu Traian, Parsoiu Henry-George, Stoica Stefan, Dinu Mihail, Toma Aurel consilieri locali. * certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locala si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. * certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. la bugetul general consolidate al statului scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor. Nota: - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea ?ndeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au ?ndeplinit, ?n conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate ?n original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” ?nsotite de traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na. NOTA: Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat ?n faliment ca urmare a hotar?rii pronuntate de judecatorul sindic; b) nu si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit; c) ?n ultimii 2 ani nu si-a ?ndeplinit sau si-a ?ndeplinit ?n mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului ?n cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, ?n ultimii trei ani, prin hotar?re definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli ?n materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) – d). Cerinta nr. 1: 1.Pentru persoane fizice/juridice rom?ne: *Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2.Pentru persoane juridice/fizice straine: * documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, ?nsotite de traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: ?n cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare si atestare) trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de ?nregistrare ?n copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului ?n original/copie legalizata, (se va verifica prin accesarea http://cc.europa.eu/markt/ecertis/login.do. -Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013)sa fie de cel putin: 19.912.250 lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 31.12.2011, 31.12.2012 sau 31.12.2013 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor a prezenta, ?n copie ?nsotita de traducere certificata ?n limba rom?na, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice ?ndeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul ?n care operatorul economic nu poate prezenta doc solicitate, se vor prezenta documente edificatoare care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, potrivit art. 185, alin. (2) din OUG 34/2006. Pentru cifra de afaceri exprimata ?n alta moneda dec?t leu se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb leu/valuta comunicata de catre Banca Nationala a Rom?niei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: responsabil cu sanatatea si securitatea ?n munca (SSM) numit prin decizie interna cu respectarea prev. art.49 alin.1 din HG 1425/2006(norme de aplicare alegii 319/2006) cu experienta in cel putin un proiect/contract similar.Se va prezenta copie dupa documentele justificative si un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta,Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta specifica dovedita prin participarea si desfasurarea unor activitati similare in cadrul unui proiect similar;se va prezenta copie dupa actul de studiu si un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta,responsabil tehnic cu executia (RTE) ?n domeniul edilitare . Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca „responsabil tehnic cu executia ?n domeniul constructiilor edilitare” in conformitate cu Legea 10/1995 art. 14, Ord. MDLPL 777/2003 cu modificarile ulterioare si HG 925/1995 cap. 4 art.21 si art. 22. Se va prezenta copie dupa atestat,Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare,sef de santier cu diploma de sudii universitare inginerie si experienta - persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a desfasurat activitati similare ?ntr-o investitie similara. Se va prezenta copie dupa actul de studiu si un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta,Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorinsotita de cerificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica avand o valoare cumulata de minim 9.956.000 lei , fara TVA sau echivalentul in alta moneda la cursul BNR din 01.06.2014 la nivelul a unui contract sau maxim 2 contracte.,Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare ?ndeplinirii ?n bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale ?n ?ndeplinirea contractului) dupa cum urmeaza:,Pentru executantul lucrarii: -Manager de proiect - studii superioare. CV semnat in original contin?nd informatii necesare pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor minime.Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a)copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime; Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie. Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001 Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatiifiecare pentru partea de contract pe care o executa. Se vor accepta si oferantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerificarea sau va prezenta orice alt document in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.,Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001 Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o executa. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 60
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR 20
Descriere: DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
GARANTIA ACORDATA LUCRARII 20
Descriere: GARANTIA ACORDATA LUCRARII
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2014 13:16
Vizionari 587