ARMATURI SI PIESE SCHIMB ARMATURI IP
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: A.I. CUZA, NR. 5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210140 , Romania , Punct(e) de contact: Marian VOINEA , Tel. +40 0372819791 , In atentia: Gheorghe IRIZA , Email: marian.voinea@ceoltenia.ro , Fax: +40 253223248 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ARMATURI SI PIESE SCHIMB ARMATURI IP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: C.E.Oltenia-Sucursala Electrocentrale Craiova II, loc. Craiova, str. Bariera Valcii, nr. 195, jud. Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE ARMATURI SI PIESE SCHIMB ARMATURI IP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42132000-3 - Piese pentru robinete sau vane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Lot 1 – Piese pentru robinete :conform anexa 1 la Caietul de sarcini nr.203/04.04.2014: poz.1 pana la poz. 19 inclusiv-aferente lot 1;
-Lot 2 – Piese pentru supape : conform anexa 1 la Caietul de sarcini nr.203/04.04.2014: poz.1 pana la poz. 4 inclusiv-aferente lot 2;
-Lot 3 – Robinet de inchidere : conform anexa 1 la Caietul de sarcini nr.203/04.04.2014: poz.1 pana la poz. 6 inclusiv-aferente lot 3;
Valoarea estimata fara TVA: 299,976 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
140 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gp este de :Lot 1= 3.000,00 lei; Lot 2= 1.500,00 lei; Lot 3= 1.200,00 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este: a)virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari, in original (conf formular).Instrumentul de garantare se va depune in original. Nota: Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare va prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare culpa persoana garantata; a.2)neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie privind culpa persoana garantata. b)ordin de plata confirmat de banca, cont IBAN RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu, (dovada se depune la sediul Achizitor pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei); c) depunere la casierie Achizitor sume in numerar(suma maxima ce poate fi depusa ?ntr-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). IMM constituie GP cuantum 50% valoare.?n masura ?n care CNSC respinge ca nefondata o eventuala contestatie sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din GP suma de: 1.569,62 lei pentru Lot 1; suma calculata (in functie de val estimata a loturilor) conform art. 278^1(1)a), b), din O.U.G. nr. 34/2006. GP se poate constitui si in alta moneda (pentru echivalenta lei/alta moneda, se va avea in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor). Cuantumul GBE este ?n procent de 10 % din val contractului , fara T.V.A. Se constituie prin: - orice instrument de garantare emis ?n cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari; - retineri succesive din val facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant ?ntr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0,5% din val contractului, conf art. 90, alin.3, din H.G.925/2006, cu complet si modif aduse de H.G. 1045/2011. Din acest cont pot fi dispuse plati at?t de contractant cu avizul scris al autorit contractante c?t si de nitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit contractante. Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constit a GBE, din modelul de contract, parte a docum de atrib, complet?nd Formularul de oferta – Formularul 8, pct.6. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta. Caz IMM, GBEx: 5% pret contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberat de autoritatile competente), in original, sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu original”. Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.
2. Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - (Formular nr. 1)
Evaluarea cerintei: ?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
3. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006(Formular nr.4).
Evaluarea cerintei :?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu- Director Divizia Energie; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea-Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca-Director Adj. Achizitii; Sorin Teiu-Sef Serviciu Achizitii Produse Energie; Gheorghe Iriza-Sef Birou Achizitii Produse-Echipamente Tehnice; Marian Voinea-Birou Achiziti Produse-Echipamente Tehnice.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna tebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.
NOTA: -Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe proprie
raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.
-Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente.
-?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 1. Pentru persoane fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente, din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) copie lizibila \"conform cu originalul\". In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care candidatul/ofertantul este rezident.
NOTA: Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:Fisa de informatii generale ale ofertantului. Cerinta minima:Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011,2012 si 2013, sa fie cel putin: Lot 1= 200.000,00 lei; Lot 2= 100.000,00 lei; Lot 3= 80.000,00 lei; (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR).
Modalitatea de indeplinire
Completare si prezentare formular nr. 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Lista a principalelor furnizari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra funizarea de produse similare printr-o declaratie. Cerinta minima: din lista sa rezulte ca au fost furnizate produse similare in valoare cumulata de cel putin : 100.000,00 lei,- pentru Lot 1; 50.000,00 lei,- pentru Lot 2 si 40.000,00 lei,- pentru Lot 3, la nivelul a minim un contract sau maxim 3 contracte. Dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie/etc. prin care sa confirme furnizarea de produse similare. Facem mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR. Cerinta 2: Informatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii,ofertantul trebuie sa prezinte: - Formular 11 - „Acordul de asociere”, - Formular 12 - „?mputernicire pentru reprezentare la procedura” NOTA: In cazul asocierii: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata ?ntr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o ?mputernicire scrisa semnata de fiecare partener ?n parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili ?n mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni ?n numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului. e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ram?na ?n aceasta forma asociativa pe toata durata de realizarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Completare si prezentare formular nr. 7. Prezentarea de copii dupa informatii/documente relevante. Prezentare Formular 11, in original. Prezentare Formular 12, in original. Formularele 11 si 12 se vor prezenta numai in cazul asocierii. Documentele emise in alta limba dec?t limba romana se vor prezenta ?nsotite de traduceri autorizate. ?n cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. ?n cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi ?ndeplinite prin cumul. In cazul ?n care oferta comuna este declarata c?stigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul ?ncheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica.
Cerinta 1: Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat. - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite ?n alte state ale Uniunii Europene. Aceste documentele se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana.
Modalitatea de indeplinire
Certificarea sistemului calitatii - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite ?n alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NUMARUL DE RUNDE ELECTRONICE: 1 RUNDA. DURATA RUNDEI: 1 ZI. ?n faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici ?nregistrati ?n SEAP si doar ofertele declarate admisibile ?n prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, ?n conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul, ?n baza criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”. Operatorii economici nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si nu pot vedea cea mai buna oferta. Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret (preturi egale) ?n urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa ?n plic ?nchis. Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2014 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2014 14:00
Locul: C.E. Oltenia, Directia Achizitii, Sala de licitatii, B-dul Republicii, Bloc 22, Parter, Tg-Jiu, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCEVAP si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Departajarea ofertelor cu acelasi pret /Lot clasate pe primul loc/Lot, in urma licitatiei electronice: -in situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare. 2. Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ?nsotita de o anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire. 3. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (Formularul nr. 3). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.4. Pentru operatorii economici: inregistrati ca IMM-uri: Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. ?n cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia ?ncadr?ndu-se ?n categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca ?n situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, atunci asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr.346/2004. 5.Prezentare (numai in cazul subcontractarii) Formular 10, in original-informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantului / subcontractantilor propusi. 6.Completarea formularului B – Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului, conform art. 69.2, alin. 2 din O.U.G. nr. 77/27.11.2012. 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie (Formular nr. 2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform 256^2 alin (1) lit b si alin (2) din OUG 34/2006, respectiv in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OG34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Complexului Energetic Oltenia
Adresa postala: str. AI Cuza, nr.5 , Localitatea: Tg-Jiu , Cod postal: 210132 , Romania , Tel. +40 0253205411 , Email: office@cenoltenia.ro , Fax: +40 0253227280 , Adresa internet (URL): www.cenoltenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2014 08:40
Vizionari 391