Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Aparate de aer conditionat 35.000 BTU/h

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Numar invitatie: 367725 / 21.11.2014

Denumire contract: Aparate de aer conditionat 35.000 BTU/h

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, camera 401, Cluj –Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon:+40 264405505, fax:+40 264405500, persoana de contact:COSMIN GEODESCU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj-Napoca, Romania

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Aparate de aer conditionat 35.000 BTU/h

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitie si montare aparate de aer conditionat, conform solicitarilor din Caietul de sarcini.

II.1.6) CPV: 39717200-3 - Aparate de aer conditionat (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 40,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 800 lei Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la procedura. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. La modul de constituire al Garantiei de participare : se vor avea in vedere prevederile art.86 alin(1) din H.G. nr. 925/2006 Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, conform art. 6 din Legea 346/14.07.2004. (Contul: RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj) Valabilitatea Garantiei pentru participare la procedura este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate; - oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. -



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea: completare formular anexat. 2. Declaratie cu privire la ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste ?n nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular anexat 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste ?n situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular anexat. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Claudia Anastase Director Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala Director Economic Sucursala: Leontina Magdas Alte persoane care semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: Cosmin Geodescu, Lucian Bondor, Mioara Vaida, Romulus Matei, Gheorghe Augustini, Bianca Terebes, Mariana Haiduc, Gabriela Flueras, Calin Groza, Vasile Petrusel, Marius Pop, Cristian Budu, Adela Moldovan 4. Certificate privind taxele si impozitele: a) Certificate privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia – formulare tip eliberate de organismele abilitate, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original‚ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original‚ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si totodata, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate, nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925. Certificatele se vor prezenta in original‚ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular anexat 1.Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata . 2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista de experienta similara Lista principalelor livrari de produse similare (inclusiv montaj) efectuate in ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2014 13:39
Vizionari 331