Aparataj electric
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: GRIGORIE DADALAU , Tel. +40 253205401/+40 372819701 , In atentia: Sidonia Pasarin , Email: dgrig@cnlo.ro, iboghiu@gmai.com , Fax: +40 253227280/+40 252227281 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.-Departamentul Achizitii Minerit
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, , Localitatea: Targu-Jiu , Cod postal: 210232 , Romania , Tel. +40 374171129 , In atentia: Sidonia Pasarin , Fax: +40 253222015
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.-Departamentul Achizitii Minerit
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu nr. 1-15 , Localitatea: Targu-Jiu , Cod postal: 210232 , Romania , Tel. +40 371171129 , In atentia: Sidonia Pasarin , Fax: +40 253222015
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.-Departamentul Achizitii Minerit
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu nr. 1-15 , Localitatea: Targu-Jiu , Cod postal: 210232 , Romania , Tel. +40 374171129 , In atentia: Sidonia Pasarin , Fax: +40 253222015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aparataj electric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile miniere de cariera ale Sucursalei Divizia Miniera Targu-Jiu, conform anexei la proiectul de contract
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparataj electric,respectiv:limitatori cursa, intrerupatoare avarie cu funie, disp.deviere laterala banda, cutii de trecere, hupe semnalizare, proiector PCS 02-250w
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38570000-1 - Instrumente si aparate de reglaj si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparataj electric: lotul 1=limitatori cursa cu translatie pt.circuite secundare, intrerupator avarie cu funie;lotul 2=dispozitiv deviere laterala banda;lotul 3=cutii de trecere;lotul 4=hupe semnalizare avarie;lotul 5=proiector PCS 02-250w
Valoarea estimata fara TVA: 105,928 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate
Garantia de participare este irevocabila si se constituie in lei, conform anexei B.Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valuta(curs BNR):5 zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 zile calendaristice de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai târziu o data cu începerea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. CONTUL AUT.CONTRACTANTE PENTRU DEPUNEREA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE:RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248, Raiffeisen Bank- Targu-Jiu Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 10% din valoarea totala, fara TVA a contractului si se va constitui conform art.90 din HG925/2006. În situatia în care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante în conformitate cu hotarârea nr.1045 / 19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui conform art.92, alin.1 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata se face in termen de 60 de zile de la inreg.fact.la registratura achizitorului.In cazul unei asocieri,plata se va efectua numai catre liderul de asociere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei conform Formular nr.1(inclusiv tert sustinator, daca este cazul)
Încadrarea în situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181
Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 2(declaratia tertului sustinator va face referire doar la literele a, c¹ si d, daca este cazul.
Încadrarea în una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din
procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea în prevederile art.69¹.
Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla în nicio situatie prevazuta de art.69¹din OUG
34/2006, conform Formular nr.4 (inclusiv subcontractant si tert sustinator, daca este cazul)
Încadrarea în situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Lista persoanelor de decizie si a persoanelor care verifica si aproba prezenta documentatie din cadrul Societatii Complexul Energetic
Oltenia S.A.:
Ciurel Dan Laurentiu
Scurtu Maria
Dadalau Grigore
Mocioi Dumitru
Manea Elena Laura
Scurtu Ion
Pasarin-Popescu Sidonia
-Certificat de participare cu oferta independenta, cf. Ordin. 314/2010, formularul nr. 3 Persoane juridice/fizice române - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”cu semnatura si stampila operatorului economic) emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea Raportului privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel pana la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.pt.partea din contract pe care o realizeaza.
Persoae juridice/fizice straine- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate în traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse similare cu cele care fac obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani de la data stabilita pentru depunerea ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari,indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta minima pt.calificare:-ofertantii vor
prezenta certificate/documente(exemplu: contracte/ pv de receptie/doc.constatatoare cf.art.97.1 din HG 925/2006 sau oricare alte documente relevante)in original sau copie lizibila emise sau contrasemnate
de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiese ca a livrat,la nivelul unui contract/cel mult 3 contracte, produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, in valoare cumulata de cel putin:
-63284 Lei pentru lotul 1;
-2180 lei pentru lotul 2,
-25962lei pentru lotul 3,
-10062lei pentru lotul 4,
- 4440 lei pentru lotul 5
In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective,operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia,demonstrarea livrarilor de produsese realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul; toate documentele prezentate in vederea indeplinirii cerintei vor fi consemnate in anexa din cadrul formularului
Certificare ISO-sistemul de management al calitatii in conformitate cu SREN
ISO 9001/editia 2008 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte copia
certificatului acordat pt. certificarea sistemului de management al calitatii in
conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001/2008 sau echivalent, de catre
un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pt.domeniul de
activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.In cazul
ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati,cerinta se aplica tuturor
partilor ce alcatuiesc asociatia,standardele de asigurare a calitatii trebuie
indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract pe
care o realizeaza
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
28349
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2014 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2014 11:00
Locul: Departam.Achizitii Minerit-CEO,str.Tudor Vladimirescu, nr 1-15, Targu-Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
În scopul de a proteja autoritatea contractanta de riscul unui eventual comportament necorespunzator, contestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna conduita pentru întreaga perioada cuprinsa între data depunerii contestatiei/cererii/plângerii si data ramânerii definitive a deciziei Consiliului/hotarârii instantei de judecata de solutionare a acesteia. (2) Contestatia/Cererea/Plângerea va fi respinsa în cazul în care contestatorul nu prezinta dovada constituirii garantiei prevazute la alin. (1). (3) Garantia de buna conduita se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se depune în original la sediul autoritatii contractante si în copie la Consiliu sau la instanta de judecata, odata cu depunerea contestatiei/cererii/plângerii. (4) Cuantumul garantiei de buna conduita se stabileste prin raportare la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, astfel: a) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este mai mica decât pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. a) si b); b) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este mai mica decât pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. c), dar nu mai mult decât echivalentul în lei a 10.000 euro, la cursul BNR de la data constituirii garantiei; c) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este egala sau mai mare decât pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. a) si b), dar nu mai mult decât echivalentul în lei a 25.000 euro, la cursul BNR de la data constituirii garantiei; d) 1% din valoarea estimata, daca aceasta este egala sau mai mare decât pragurile valorice prevazute la art. 55 alin. (2) lit. c), dar nu mai mult decât echivalentul în lei a 100.000 euro, la cursul BNR de la data constituirii garantiei. (5) Garantia de buna conduita trebuie sa aiba o perioada de valabilitate de cel putin 90 de zile, sa fie irevocabila si sa prevada plata neconditionata la prima cerere a autoritatii contractante, în masura în care contestatia/cererea/plângerea va fi respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu , Localitatea: Targu-Jiu , Cod postal: 210232 , Romania , Tel. +40 374171177 , Fax: +40 374171177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2014 09:22
Vizionari 347