Analizor volumetric pentru adsorbtia si desorbtia gazelor
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII IZOTOPICE SI MOLECULARE
Adresa postala: CLUJ-NAPOCA; Str.Donat 67-103; , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400293 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIEL POPENECIU , Tel. +40 264584616 , In atentia: Ing. Dumitru CHINCISAN , Email: mariana.andrei@itim-cj.ro , Fax: +40 264420042 , Adresa internet (URL): www.itim-cj.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut national de cercetare dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Analizor volumetric pentru adsorbtia si desorbtia gazelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, str. Donat, Nr. 67-103
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul proiectului Centru de Cercetare si Tehnologii Avansate pentru Energii Alternative CETATEA se va achizitiona un Analizor volumetric pentru adsorbtia si desorbtia gazelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432100-3 - Analizoare de gaz (Rev.2)
51430000-5 - Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
80510000-2 - Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Analizor volumetric pentru adsorbtia si desorbtia gazelor 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 737,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare este de 14000 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. -Modul de constituire a garantiei de participare:Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO 54RNCB0106026617420001 deschis la BCR Sucursala Cluj-Napoca.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari se va putea utiliza orice model de formular agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)–(4) din H.G. nr 925/2006.?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Mod de prezentare–dovada constituirii garantiei de participare (instrumentul de garantare) se prezinta ?n original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Daca garantia de participare se constitue in alta valuta conversia se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP. Instrumentul de garantare emis ?n alta limba, dec?t rom?na, va fi prezentat ?n original si va fi ?nsotit de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.-Valabilitatea garantiei de participare: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.-Restituirea garantiei de participare: in conformitate cu prevederile Art. 88 al HG 925/2006.-Retinerea garan?iei de participare: in conformitate cu prevederile Art. 87 al HG 925/2006 si in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. 2) Modul de constituire: Garantia de buna executie se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO 54RNCB0106026617420001 al autoritatii contractante, deschis la BCR Sucursala Cluj-Napoca. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari se va putea utiliza orice model de formular agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 90 alin. (2) – (3) din H.G. nr. 925/2006. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de buna executie trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. 3) Mod de prezentare – dovada constituirii garantiei de buna executie (instrumentul de garantare ) se prezinta ?n original. Instrumentul de garantare emis ?n alta limba, dec?t rom?na, va fi prezentat ?n original si va fi ?nsotit de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. 4) Restituirea garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile Art. 92 (1) al HG 925/2006. 5) Retinerea garan?iei de buna executie: in conformitate cu prevederile Art. 91 al HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene:Programul – POS CCE.AXA 2, Opr. 2.2.1.\"Centru de Cercetare si Tehnologii Avansate pentru Energii Alternative–CETATEA\", ID 1822, Cod SMIS-CSNR 48797.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Se va depune Formularul Nr. 2. Se va prezenta si de tertul sustinator (daca este cazul).
Nota:?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale care are competente ?n acest sens.
2) Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Se va depune Formularul Nr.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale care are competente ?n acest sens.
3) Certificat de sarcini fiscale, (datorii la bugetul consolidat general) emis de organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei
4) Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) emis de organele competente ale Administratiei Publice Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.
Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la Certificatele de sarcini fiscale, se accepta documente care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Certificatele emise ?n alta limba, dec?t rom?na, se vor prezenta in original /copie legalizata/copie „conform cu originalul” si traducere autorizata si legalizata in limba romana.
5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordinului ANRMAP Nr. 314/2010); Se va depune Formularul Nr. 1.
6) Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Se va depune Formularul nr 10. Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante
Director General Dr. Ing. Adrian Bot
Director Tehnic Ing. Gabriel Popeneciu
Cercetator Stiintific Dr. Ing. Valer Almasan
Director Economic Ec. Diana Nicoara
Sef. Compartiment Achizitii Ing. Dumitru Chincisan
Consilier juridic Jur. Mariana Andrei
Cercetator Stiintific Dr. Diana Lazar
Inginer Tehnolog Ing. Ioan Coldea
Cercetator Stiintific Dr. Gabriela Blanita 1) Certificat constatator, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul’’. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”.
Daca ofertantul clasat pe primul loc a depus Certificatul constatator in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta Certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.
Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, echivalente cu cele solicitate. Aceste documente de se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu 1.400.000 lei,
Conversia leu-valuta se face la cursul mediu de referinta al BNR aferent fiecarui an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declatatie pe proprie raspundere privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) semnata cu numele in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilata. Se vor depune Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sau alt document edificator in acest sens in copie legalizata sau cu mentiunea „conform cu originalul” pe fiecare pagina, semnat cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
Lista personalului tehnic de specialitate implicat in prestarea serviciilor de instalare, punere in functiune si instruirea personalului operator.
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune Formularul Nr. 5, lista principalelor livrari de produse continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritatile contractate sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Se va depune Formularul Nr. 6, avand atasate documentele ce atesta specializarile si abilitatile personalului de specialitate implicat in prestarea serviciilor de instalare, punere in functiune si instruirea personalului, precum si CV-ul. Copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\" dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Nota: In cazul une asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici pentru partea de contract pe care o realizeaza. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1775/05.06.2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2014 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2014 13:00
Locul: Cluj-Napoca, str. Donat nr 67-103
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene:Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice – POS CCE.AXA 2, Opr. 2.2.1.,,Centru de Cercetare si Tehnologii Avansate pentru Energii Alternative – CETATEA’’, ID 1822, Cod SMIS-CSNR 48797.
Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
1) Se va prezenta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va depune Formularul Nr. 4. 2) In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 3) Clauzele contractuale ale prezentei achizitii sunt cele cuprinse in modelul de Contract de furnizare, parte a Documentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Tehnologii Izotopice si Moleculare – INCDTIM Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Donat, nr. 67-103 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400293 , Romania , Tel. +40 264584037 , Email: itim@itim-cj.ro , Fax: +40 264420042 , Adresa internet (URL): http://www.itim-cj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2014 09:46
Vizionari 338