Amenajari interioare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire si instalatii de ventilatie la parterul Blocului cu 120 de apart. din Bdul Unirii nr. 57
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN,P-TA PETRU MAIOR NR.41 , Localitatea: Reghin , Cod postal: 545300 , Romania , Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU , Tel. 0265511112 , Email: cameliaharsan@primariareghin.ro , Fax: 0265512542 , Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajari interioare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire si instalatii de ventilatie la parterul Blocului cu 120 de apart. din Bdul Unirii nr.57
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Reghin, B-dul Unirii nr.57
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Vor fi executate lucrari de amenajare a parterului Blocului cu 120 de apartamente din Bdul Unirii pe o suprafata de 1551.97 mp. Se vor executa compartimentari, lucrari de finisaje, instalatii electrice, sanitare, de incalzire si ventilatii
Valoarea estimata fara TVA: 1,151,612.9 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.08.2011
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Valoarea totala a contractelor de lucrari pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie in urmatoarele 12 luni este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabila 90 de zile de la primirea ofertelor. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Decontarea lucrarilor se va face incepand cu anul 2012.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 13:53
Vizionari 376