Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Amenajari interioare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire si instalatii de ventilatie la parterul Blocului cu 120 de apart. din Bdul Unirii nr. 57

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN

Adresa postala: REGHIN,P-TA PETRU MAIOR NR.41 , Localitatea: Reghin , Cod postal: 545300 , Romania , Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU , Tel. 0265511112 , Email: cameliaharsan@primariareghin.ro , Fax: 0265512542 , Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Amenajari interioare, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire si instalatii de ventilatie la parterul Blocului cu 120 de apart. din Bdul Unirii nr.57

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Reghin, B-dul Unirii nr.57

Codul NUTS: RO125 - Mures

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Vor fi executate lucrari de amenajare a parterului Blocului cu 120 de apartamente din Bdul Unirii pe o suprafata de 1551.97 mp. Se vor executa compartimentari, lucrari de finisaje, instalatii electrice, sanitare, de incalzire si ventilatii



Valoarea estimata fara TVA: 1,151,612.9 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.08.2011

Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Valoarea totala a contractelor de lucrari pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie in urmatoarele 12 luni este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabila 90 de zile de la primirea ofertelor. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Decontarea lucrarilor se va face incepand cu anul 2012.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

09.06.2011 13:53

Vizionari 376