Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Amenajari hidrotehnice in bazinul hidrografic Niraj. jud. Mures

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES

Adresa postala: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540057 , Romania , Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI , Tel. +40 265260289 , Email: licitatii@dam.rowater.ro, marketing@dam.rowater.ro , Fax: +40 265264290/+40 265267955 , Adresa internet (URL): www.rowater/damures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Mediu

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Amenajari hidrotehnice in bazinul hidrografic Niraj. jud. Mures

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Bazin hidrografic Niraj , jud Mures.

Codul NUTS: RO125 - Mures

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrari de regularizare si indiguire pe raul Niraj si afluenti. Servicii de proiectare (faza PT,DE,CS siPAC) lucrari de regularizare si indiguire pe raul Niraj si afluenti : diguri noi, supraanaltari, consolidari de mal; proiectare ( faza PT+ CS , DE si P.AC.) .



Valoarea estimata fara TVA: 109,016,780 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)

71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.05.2012

Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Procedura : licitatie deschisa, Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Cuantumul garantiei pentru participare :2.150.000,0 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare : 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A..

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Criterii de calificare si selectie Sit pers a candidat/ ofertantului:Declaratie în temeiul art.180 OUG34/2006;Declaratie în temeiul art.181 din OUG 34/2006 ;Declaratie în temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 ;Certificat de atestare fiscala buget/locale ;Cazierul judiciar al perso aflate la cond op. ec; Certific.de particip cu oferta independ. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:Certificat constatator emis de ONRC. Capacitatea tehnica si/sau profesionala:Lista a principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani pentru proiectare ( - prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contracte similare privind proiectare de constructii hidrotehnice - regularizari , indiguiri, supraanaltari, consolidari de mal prestat în ultimii 3 ani al carui obiect este similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate);Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani(prezentarea a maxim 3 contracte executate în ultimii 5 ani având ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 100.973.054 lei ) ; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;Declaratie privind subcontractantii(daca este cazul); Standarde de asig. a calitatii,de protectia mediului :ISO 9001 sau echivalent ;ISO 14001 sau echivalent. .

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

09.02.2012 13:23
Vizionari 414