AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI SPATIU DE JOACA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Slobozia-Conachi
Numar invitatie: 369699 / 02.02.2015
Denumire contract: AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI SPATIU DE JOACA IN COMUNA SLOBOZIA-CONACHI-CONACHI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Comuna Slobozia-Conachi
Cod fiscal: 3127026, Adresa: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Telefon: 0236/824700, Fax: 0236/824700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Romania, cod postal: 807270, telefon:+40 236/824700, fax:+40 236/824700, persoana de contact:Marina Anisoara Boldea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Romania, cod postal: 807270, telefon:+40 236/824700, fax:+40 236/824700, persoana de contact:Marina Anisoara Boldea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI SPATIU DE JOACA IN COMUNA SLOBOZIA-CONACHI-CONACHI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Valoarea estimata fara TVA: 890.736 lei Valoarea estimata a contractului de lucrarii se constituie din urmatoarele componente: 1. Executie lucrari = 890.736 lei fara TVA, formata din : - Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului - 4.525 lei eligibil - Cap. 4 - Constructii si lucrari de interventii - 878.407 lei (format din 553.901 lei –eligibil + 324.506 lei – neeligibil), defalcata astfel: a) Cap. 4.1 – Constructii si instalatii – 760.506 lei (format din 436.000 lei eligibil + 324.506 lei neeligibil b) Cap. 4.4 – Utilaje si echipamente fara montaj – 4.878 lei eligibil c) Cap. 4.5 – Dotari – 113.023 lei eligibil - Cap. 5.1.1 – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 7.804 lei 2. Valoare diverse si neprevazute = 0 lei PROIECTUL ISI PROPUNE AMENAJAREA UNOR TERENURI DE SPORT SI SPATIU DE JOACA PENTRU COPII
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 890,736 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare: 17.800 lei (raporteaza la valoarea estimata a contractului, fara a fi avuta ?n vedere valoarea aferenta procentului de diverse ?i neprevazute) Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, garantia de participare este irevocabila; Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 16; - Virament bancar; - Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO65TREZ3065006XXX004748 deschis la Trezoreria Galati, Comuna Slobozia-Conachi, cod fiscal: 3127026. - Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formular 17 si anexa. ?n cazul ?n care ofertantul este o asociere, ?ncadrarea ?n categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere ?n ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se ?ncadreaza, ?n mod individual, ?n categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea ?n ansamblu nu se ?ncadreaza ?n categoria IMM.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie – 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: - scrisoare de garantie de buna executie; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari – se prezinta in original; c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.). Restituirea GBE conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 modificata si completata si se va face dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. b) Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 1 Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul. 2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile. 3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2 Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a,c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a,c1) si d) din OUG 34/2006 . Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat ?n faliment ca urmare a hotar?rii pronuntate de judecatorul-sindic; b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c) ?n ultimii 2 ani nu si-a ?ndeplinit sau si-a ?ndeplinit ?n mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului ?n cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n scopul demonstrarii ?ndeplinirii criteriilor de calificare si selectie. 4) Certificatele constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. - Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 4. 6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5. Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Neculau Ion – functia de primar, Stamboala Alexandru – functia de viceprimar, Boldea Marina Anisoara – functia de secretar, Dima Iulia – functia sef birou contabilitate, Nicolau Ionut - responsabil achizitii publice. 1.a) Pentru persoane juridice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice; b) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla. 1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata. Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de ?ndeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala Cerinta minima : Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani (2012,2013,2014) sa fie cel putin egala cu 1.781.472 lei. Operatorii economici vor prezenta copii dupa documente financiare din ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) –Declaratie IMM. Completare Formular 6. (Depunerea bilantului contabil pe ultimii 3 ani) Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.ro,Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici. ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art 69 indice 1 din OUG 34/2006. Completare Formularul 7 si Formularul 7.1,Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 445.368 lei si va fi valabila pe durata de 2 luni. In situatia in care sustinerea unui tert vizeaza resurse netransferabile, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante indeplinirea obligatiilor asumate prin acesta, in situatia in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, scop in care tertul sustinator va depune documente din care sa rezulte propria experienta similara si/sau cifra de afaceri. Scrisoare bancara sau alte mijloace financiare, insotita de cash¬-flow.Scrisoare din partea bancilor/ societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 445.368 lei pentru o perioada de 2 luni. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economic financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intimpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Completare Formular 8 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie;,Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani toate categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de atribuire (in conformitate cu prevederile proiectului tehnic anexat prezentei documentatii), lucrari duse la bun sfarsit, in valoare cumulata de minim 890.736 lei (fara TVA), executate la nivelul a maxim 2 contracte. Prin "lucrari duse la bun sfarsit" se accepta si seconsidera cerinta ?ndeplinita daca operatorul economic prezinta ca experienta similara oricare din variantele prevazute la alin. (1) ale art. 14 din ordinul 509/2011 al ANRMAP. Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similar se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final, respectiv documente din care sa reiasa partea aferenta subcontractarii/asocierii. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate. Completare Formular 9 - Fisa de informatii privind experienta similara Transformarea valorii lucrarilor executate din lei in alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.ro,Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putin urmatoarele utilaje: -1 automacara -1 schela metalica tubulara -1 masina de prelucrat otel beton (taiat, indreptat, indoit, fasonat) -1 panouri cofrag modulare, cu accesoriile aferente -1 buldozer -1 excavator senile -1 autobasculante -1 aparat sudura PEHD conform procedeului cap-la-cap -1 aparat de sudura PEHD conform procedeului electrofuziune -1 aparat de sudura electrica – otel; -1 repartizor finisor de beton statie de betoane si statie cu autorizatie de mediu pentru locatia unde este amplasata, daca sunt statii fixe. In cazul folosirii unor statii mobile, autorizatia de mediu se va prezenta de catre ofertantul castigator dupa emiterea ordinului de incepere a lucrarilor; -1 autobetoniera -1cilindri compactori -1 electrocompresor mobil, -1 motocompresor -1 ciocan pneumatic -1 pompa de injectat mortar -1 autogreder -1 vibrator de interior/exterior -laborator gradul II pentru betoane autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator gradul II, autorizat ISC. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 153/2010 Inspectoratul de Stat in Constructii ISC publicat in Monitorul Oficial 187 din 24 martie 2010. Se solicita laborator gradul II autorizat I.S.C. in vederea respectarii prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii in corelatie cu respectarea cerintelor de securitate, sanatate, mediu ( cerintele Directivelor 89/106/CE, 42/2006/CE, 14/2000/CE) Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/?nchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate ?n realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate. Completare Formularul 10 Se vor prezenta documente care sa ateste starea de functionare a utilajelor, emise de organisme autorizate. Pentru statiile de mixturi asfaltice si betoane se va prezenta autorizatia de mediu in termen de valabilitate in cazul folosirii unor statii fixe. In cazul utilizarii unor statii mobile autorizatia de mediu nu va fi prezentata la data depunerii ofertei, aceasta se va obtine si prezenta pana la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.,Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista privind personalul responsabil pentru ?ndeplinirea contractului - ?n document se vor prezenta informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizarii unei echipe formata din: -sef de santier, cu studii superioare in domeniul constructii civile, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar – 1 persoana ; -responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat, ?n domeniul constructii civile, atestare dovedita cu un Certificat de atestare tehnico-profesionala, ?nsotit de legitimatia valabila la data limita a depunerii ofertelor in conformitate cu prevederile art.14 si art.24 din Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare – 1 persoana; - specialist constructor, specializarea instalatii pentru constructii - 1 persoana -responsabil tehnic cu sudura (RTS) atestat ISCIR in conformitate cu prevederile art.(8), alin 1) din Legea 64/2008 republicata si ale art. 32 din Ordinul ISCIR nr.165/2011 – 1 persoana; -specialist in domeniul cadastrului, goedeziei si cartografiei categoria B, autorizat ANCPI/OCPI sau echivalent in conformitate cu prevederile art.4 alin(4) lit.b) din Ordinul nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate ?n domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Rom?niei – 1 persoana ; -responsabil cu controlul calitatii, cu studii superioare domeniul constructii, specializarea Constructii Civile , desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor – 1 persoana ; -responsabil de mediu, absolvent studii superioare de profil ingineria mediului finalizate prin diploma de licenta sau echivalent/absolvent studii superioare cu certificat de absolvire cursuri ?n domeniul protectiei mediului eliberat de institutii abilitate – 1 persoana; -persoana desemnata de conducatorul unitatii cu competente in activitatea de sanatate si securitate in munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 319/2006 – 1 persoana; -sef punct de lucru, cu experienta de minim 3 ani ?n domeniul constructii civile – 1 persoana; -responsabil tehnic cu executia lucrarilor de instalatii electrice, autorizat ANRE cu legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile art.1 alin (3) si ale art.21 alin.(2) si alin. (4) din Ordinul 11/13.03.2013 – 1 persoana. -sudor autorizat ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD in conformitate cu prevederile art. (8) alin 1) din Legea 64/2008 republicata - se va prezenta autorizatia ISCIR valabila la data limita de depunere a ofertelor – 1 personae Completare Formularul 11 Formular 12 – CV si Anexa,Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original; - declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original; - diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului; - certificate de atestare tehnico – profesionala si legitimatie, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia; - decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; - certificat de absolvire curs in conformitate cu HG 319/2006, pentru persoana cu competente sa desfasoare activitati in materie de sanatate si securitate in munca; - autorizatii ANCPI, OCPI pentru specialistul ?n masuratori terestre si cadastru conform Ordinului nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate ?n domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Rom?niei. -copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autorizata sau angajament de participare (in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 3, litera b din OUG 34/2006 modificata si completata). -pentru toti specialistii autorizati (RTE, RTS, responsabil tehnic cu executia lucrarilor de instalatii electrice autorizat ANRE, specialist atestat ANCPI/OCPI si sudori autorizati ISCIR) nu se vor depune decat atestatele si/sau legitimatiile si angajamentele de participare. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificate/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se va impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor art.23 din Instructiunea ANRMAP nr.1/2013. Aceste documente vor fi prezentate pentru a demonstra experienta solicitata ?n documentatia de atribuire pentru personalul propus a realiza contractul de achizitie publica. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare functie – un specialist nu poate indeplini doua functii in cadrul proiectului. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Completare Formularul 11 Formular 12 – CV si Anexa,Prezentarea Listei cuprinz?nd subcontractantii, ?nsotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. ?n cazul ?n care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se ?ndeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la ?ncheierea contractului de achizitie publica, contractele ?ncheiate ?ntre el si subcontractantii nominalizati ?n oferta. Completare Formular 13 si Anexa,Asocierea Formular 14 - Acord de asociere,Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art 69 din OUG 34/2006 Prezentare Formularul 15 Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”,Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri,valabile la data limita de depunere a ofertelor. Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri. Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2015 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2015 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2015 14:54
Vizionari 663