Amenajare si revitalizare Centrul istoric al Municipiului Craiova (executie)
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova jud. Dolj , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200585 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 251415907 , In atentia: Sabina Dumitru - sef serviciu , Email: sabinadumitru@primariacraiova.ro , Fax: +40 251411561 , Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajare si revitalizare Centrul istoric al Municipiului Craiova (executie)
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de amenajare si revitalizare a Centrului istoric al Municipiului Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 58,124,581 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 19 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Categorii de lucrari: reabilitare strazi si trotuare, reabilitare retea de alimentare cu apa, reabilitare retea de canalizare, inlocuire conducte de apa calda menajera, inlocuire retele iluminat stradal, amenajarea spatii verzi existente si crearea de noi spatii verzi, montare mobilier urban, etc.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarile vor fi finantate din Fondul European de Dezvoltare Sociala, Bugetul local si Bugetul de stat.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect \"Amenajare si revitalizare Centrul istoric al Municipiului Craiova\" depus in cadrul POR 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul de interventie 1.1, Subdomeniul: Poli de crestere
VI.2) Alte informatii
Procedura aplica: Licitatie deschisa; Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut; Criterii de calificare: Situatia personala a ofertantului (declaratie neincadrare in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, certificat de participare cu oferta independenta, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul consolidat, declaratie privind conflictul de interese - art.69^1 din OUG 34/2006), Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent), Situatia economico-financiara (bilanturile contabile pe 3 ani, informatii generale cu declarararea cifrei de afaceri, cerinta minima privind cifra medie de afaceri globala pe 3 ani: 116.000.000 lei excl. TVA); capacitate tehnica si/sau profesionala(Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,experienta similara: 58.000.000 excl.TVA, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratie privind personalul mediu angajat si a cadrelor de conducere, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii), standarde de asigurare a calitatii(ISO 9001:2008), standarde de protectia mediului (ISO 14001, declaratie mediu).
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2012 16:01
Vizionari 391