Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Amenajare CENTRU COMUNITAR JUDETEAN - COMPLEX DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU COPII SI ADULTI CLUJ

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)

Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr.106 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400609 , Romania , Punct(e) de contact: ALIN TISE , Tel. 0264503300 , Email: CJC@CJCLUJ.RO , Fax: 0264503300 , Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Amenajare “CENTRU COMUNITAR JUDETEAN - COMPLEX DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU COPII SI ADULTI CLUJ”

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Cluj Napoca, Str. Einstein nr 14 .

Codul NUTS: RO113 - Cluj

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Reabilitarea si modernizarea cladirii situata în municipiul Cluj Napoca, Str. Einstein nr 14. Astfel lucrarile de recompartimentare / finisaje arhitecturale/ instalatiile de alimentare cu apa, canalizarea, instalatiile electrice necesita reproiectare si înlocuire integrala



Valoarea estimata fara TVA: 6,069,784.42 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)

45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)

45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)

45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.11.2011

Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Conform Instructiunii nr. 62 din 24.01.2011 a Autoritatii de Management Programul Operational Regional, in vederea semnarii contractului de finantare

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1- Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere Domeniul de interventie 1.1 – Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul - poli de crestere.

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

08.09.2011 09:39
Vizionari 289