Amenajare CENTRU COMUNITAR JUDETEAN - COMPLEX DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU COPII SI ADULTI CLUJ
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr.106 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400609 , Romania , Punct(e) de contact: ALIN TISE , Tel. 0264503300 , Email: CJC@CJCLUJ.RO , Fax: 0264503300 , Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajare “CENTRU COMUNITAR JUDETEAN - COMPLEX DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU COPII SI ADULTI CLUJ”
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Cluj Napoca, Str. Einstein nr 14 .
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Reabilitarea si modernizarea cladirii situata în municipiul Cluj Napoca, Str. Einstein nr 14. Astfel lucrarile de recompartimentare / finisaje arhitecturale/ instalatiile de alimentare cu apa, canalizarea, instalatiile electrice necesita reproiectare si înlocuire integrala
Valoarea estimata fara TVA: 6,069,784.42 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.11.2011
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Conform Instructiunii nr. 62 din 24.01.2011 a Autoritatii de Management Programul Operational Regional, in vederea semnarii contractului de finantare
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1- Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere Domeniul de interventie 1.1 – Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul - poli de crestere.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 09:39
Vizionari 289