ALIMENTARE CU APA SAT RAHAU, MUNICIPIUL SEBES
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 366137 / 20.10.2014
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA SAT RAHAU, MUNICIPIUL SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Municipiul Sebes
Cod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
ALIMENTARE CU APA SAT RAHAU, MUNICIPIUL SEBES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: „ALIMENTARE CU APA SAT RAHAU, MUNICIPIUL SEBES”, in conformitate cu prevederile Proiectului Tehnic nr. 275/2014 care fac parte integranta din prezentul caiet de sarcini. Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 1.282.023,00 lei fara TVA din care: - organizarea de santier 38.660,00 lei fara TVA; - valoarea pentru executia lucrarii fara diverse si neprevazute este de 1.130.330,00 lei fara TVA (exclusiv organizare de santier); - valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 113.033,00 lei fara TVA( in % de 10.% aplicabil numai la valoarea pentru executia lucrarii fara diverse si neprevazute). Procentul nu se aplica la organizarea de santier).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,282,023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 23.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile raportat la termenul limita de depunere a ofertelor). Garantia se constituie prin: -virament bancar ?n contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201, sau -Instrument de garantare emis de soc. bancara sau soc. de asigurari, ?n original, ?n cuantumul si perioada prevazuta ?n DA. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei va fi depusa in original la A.C. cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP scanata la sectiunea „Documente calificare.”, cf. art. 18 din HG 1660/2006. Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor depune si Anexa 1 – „Declaratie privind ?ncadrarea Intreprinderii ?n categoria IMM”– cf. Legii 346/2004. Echivalenta pentru o garantie depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Mun.Sebes are dreptul de a retine garantia in cf. cu art. 87 din HG 925/2006. Garantia de participare se returneaza in cf. cu art. 88 din HG 925/2006. Orice oferta va fi respinsa daca nu este ?nsotita de garantia de participare ?n cuantumul, forma si av?nd perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie 10% din val. contr. fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1),(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantie de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data ?ncheierii procesului verbal de receptie finala a investitiei care face obiectul contractului mai sus mentionat. Garantia de buna executie se restituie conf. art 92 alin. (4) din HG 925/2006. ?n cazul ?n care ofertantul c?stigator nu constituie garantia de buna executie, Municipiul Sebes va considera contractul ca ne?ncheiat urm?nd a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) Nota: formularul 4 va fi prezentat de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator dupa caz. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)– documentele prezentate trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertant asociat, tertul sustinator (dupa caz). Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006. 3.Certificat constatator taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu”cf. cu originalul”- pt. ofertant/asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor ceritificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel se situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Operatorul economic care prin certificatele depuse ?n oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica. 4.Certificat referitor la plata ?mpozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata la bugetul local, pentru sediul principal si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu”cf. cu originalul”- pt. ofertant/asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor ceritificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel se situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Operatorul economic care prin certificatele depuse ?n oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta ?n prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica. 5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 6.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar –Dancila Adrian Alexandru; Viceprimar –Bogdan Adrian; Secretar municipiu –Vlad Cristina Director Economic – Toma Luminita Carmen; Arhitect Sef –Olteanu Virgil; Sef Serviciu Investitii-Achizitii - Sarbu Maria Rodovica; Sef Serviciu Patrimoniu, Transport si Registrul Agricol – Antonescu Daniela; Sef Birou Colectare Creante Bugetare – Boca Ioan; Consilieri locali: Albu Dorin, Besoiu Ioan, Dreghici Popa Petru Sorin, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin. Nota: Acest formular se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau tertul sustinator. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1): EXPERIENTA SIMILARA Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4 km de retele de apa si sau aductiuni de apa – Formular 8. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, formularul 5E va cuprinde in cumul contractele prezentate ca experienta similara(cf. Ordin 509/2011). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, conform Formular nr. 8A, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. In acest caz, atasat Formularului nr. 8A, se va completa si Formularul nr. 8B (pentru executie lucrari). Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 4 si Formular nr. 6.,Cerinta 2) INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTAREA Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formular 16. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei parti din contract, operatorilor economici care nu si-au exprimat intentia de a subcontracta la faza de licitatie. ?n cazul ?n care operatorul economic declarat c?stigator si-a exprimat intentia de a subcontracta, atunci acesta are obligatia de a prezenta inainte de incheierea contractului de achizitie publica, contractul/contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.,Cerinta 3): INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze d.p.d.v. formal asocierea. Pentru indeplinirea acestei cerinte, se vor completa Formularul nr. 3 si Formularul 3A din Sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire. ?n cazul ?n care operatorul economic declarat c?stigator este o Asociere, atunci asocierea va prezenta inainte de incheierea contractului - Acordul de asociere legalizat. Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente, in activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu sau echivalente, in activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit,. Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 08:20
Vizionari 361