Aliaje si materiale auxiliare pentru lipirea metalelor
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Cod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon:+40 0213074120, fax:+40 0213074555, persoana de contact:Iulian Alexandru Dinica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon:+40 0213074120, fax:+40 0213074555, persoana de contact: Adrian Leaota
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Aliaje si materiale auxiliare pentru lipirea metalelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Aliaje si materiale auxiliare pentru lipirea metalelor
II.1.6) CPV: 44315300-4 - Materiale de sudare sau de sudare puternica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3,050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare: 46 lei. Per.de valab. a garantiei de part.:90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor,cu posib.de prelungire la cererea aut.contract.Mod de constituire:virament bancar sau instr.de garantare,irevocabil,emis in cond.legii de o societ.bancara ori de o soc.de asigurari;acesta se prezinta ?n original,?n cuantumul si pt per. prev.?n doc.de atrib.; lichiditati depuse la casieria aut.contractante,doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de pl., cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta,p?na la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor.Plata se face in contul RO50BRDE410SV84247194100,deschis la BRD Ag.Stirbei Voda–Buc. Aut. contract. are dreptul de a retine garantia de part.,ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmat.situatii:a)si-a retras oferta, ?n per.de valab. a acesteia; b)oferta sa fiind stab c?stigatoare,refuza sa semneze contractul ?n perioada de valab.a ofertei.c)oferta sa fiind stab. castigatoare, nu a constituit garant. de buna exec. in per. de valabilit. a ofertei.Garantia de particip.se elibereaza cf.art.88 din HG925/2006.In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la RATB-SDCAP nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3; 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4; 3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 9. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:Vincentiu Daniel Antonescu - Director General, Doman Daniel Florentin - Director Intretinere Sisteme Energetice si Cale de Rulare, Duta Mariana - Director Financiar Contabilitate, Bunea Valeriu - Director Programare si Siguranta Circulatiei, Dragnea Adrian - Director Mentenanta si Administrare Sisteme, Savu Ileana - Director Administrativ si Asistenta Sociala, Cazan Gheorghe - Director Uzina de Reparatii, Oprea Cristina Elena – Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe - Sef Serviciu Tehnic, Andrei Amalia Eugenia - Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Iulian Alexandru Dinica - Sef Serviciu Derulare Contracte si Achizitii Publice-Interimar, Mindrila George - Sef Birou Plan Analiza, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Vascan Tudorel - Inginer S.T., Parvulescu Gheorghe - Sef Serviciu U.R., Cristache Eduard Cosmin - Sef B.T.S.C.T.A., Ivan Sorin - Sef B.T.S.C.T.E., Capra Gheorghe - Inginer U.R., Marin Marian - Subinginer B.T.S.C.T.A., Titu Daniel - Inginer Sef T.A., Voinea Nicu - Inginer Sef T.E., Strehaianu Gabriel - Subinginer B.T.S.C.T.E., Pirjol-Popescu Cosmin - Consilier juridic Serv. Derulare Contracte si Achizitii Publice, Ivan Cristina Irina - Economist Serv. Derulare Contracte si Achizitii Publice, Tinca Nicoleta Angela - Economist Serv. Derulare Contracte si Achizitii Publice, Leaota Adrian - Consilier juridic Serv. Derulare Contracte si Achizitii Publice, Antonescu Viorel - Consilier Juridic S.J.C., Pericica Ofelia Petronela - Consilier Juridic S.J.C., Silviu Florea Constantin - Consilier Juridic S.J.C., Maria Jacota - Consilier Juridic S.J.C., Gabriela Scarlat-Elena - Inginer – BPA, Toma Catalina - Sef Birou Tehnic U.R., Serban Maria - Sef Sectie R.E.S., Stama Adrian - Sef Birou Tehnic R.E.S., Strugaru Angela - Sef Atelier R.E.S., Vladescu Viorel - Sef Serviciu S.E.A., Berceanu Nicula - Inginer S.E.A., Cronakis Iulian - Inginer S.T., Rizea Laurentiu Vergil - Inginer S.T., Marin Stefan - Inginer U.R., Ionescu Tautu Catrinel - Inginer U.R., Florin Badiu - Sef Serviciu Derulare Contracte si Achizitii Publice. Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Financiar Contabil. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6 1.Persoane juridice/fizice rom?ne:Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” sau certificatul emis de ONRC in forma electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma”copie conform cu originalul”. 2. Persoane juridice /fizice straine:documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - Se va completa si prezenta Formularul 5 - informatii generale. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2014 09:09
Vizionari 397