Agitator magnetic Multipost si Evaporator rotativ cu condensator vertical, Pompa de vid si Regulator de presiune pentru pompa de vid
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 366058 / 16.10.2014
Denumire contract: Agitator magnetic Multipost si Evaporator rotativ cu condensator vertical, Pompa de vid si Regulator de presiune pentru pompa de vid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Universitatea din Bucuresti
Cod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sos Panduri nr 90-92 corp A etaj 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon:+40 743331724, fax:+40 213139575, persoana de contact:Facultatea de Chimie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sos Panduri nr 90-92 corp A etaj 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon:+40 743331724, fax:+40 213139575, persoana de contact:Facultatea de Chimie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Agitator magnetic Multipost si Evaporator rotativ cu condensator vertical, Pompa de vid si Regulator de presiune pentru pompa de vid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Agitator magnetic Multipost si Evaporator rotativ cu condensator vertical, Pompa de vid si Regulator de presiune pentru pompa de vid
II.1.6) CPV: 38436400-4 - Agitatoare magnetice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20,967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de:129 lei lot 1 si 290 lei lot 2 Garantia de participare(indiferent de modalitatea de constituire) se va constitui pana la data limita de depunere a ofertelor,iar dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86(6) din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar,in contul deschis de AC este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trez Sector 5, Depunere la casieria UB, bd M.Kogalniceanu 36-46,S5,Bucuresti, Scrisoare de garantie bancara; Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau o societate bancara. ?n cazul ?n care op ec face dovada de IMM, atunci beneficiaza de preved art16, alin2 din L346/2004, priv stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art6 din Ord27/2006,anexa1,care modifica L346/2004. Gar de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Data de referinta pentru echivalentul Leu/alta valuta va fi data publicarii pe SEAP a anuntului de participare, la cursul BNR Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile icnepand cu termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie se va constitui ?n cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA -Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, - instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. - depunerea la casierie a unor sume ?n numerar virament bancar, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii - Completarea Formularului 1 - ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Cerinta nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii - Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Cerinta nr. 3 Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii - Completarea Formularului 3 - ?n situatia ?n care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla ?ntr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ˆ1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii - Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ˆ1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularele cerute la punctele 1-4 vor fi prezentate in original, semnate si stampilate. Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante, responsabile cu organizare, derularea si finalizare procedurii de atribuire este: Mircea Dumitru Maria Voinea Emil Barna Magdalena Platis Adrian Albu Liviu Papadima Florinel Miulescu Cistinel Sandu Rodica Zavoianu Octavian Dumitru Pavel Anca Cruceanu Bogdan Cojocaru Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice rom?ne) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii - prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate Nota: - Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC". Documentul cerut la punctul 1 se va prezenta in oricare dintre formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2011,2012,2013,Bilantul contabil - Ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de catre organele competente sau orice alt document care poate dovedi capacitatea economica si financiara pentru anul 2013 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar privat Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 16:21
Vizionari 317