Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Aductiune apa potabila in sistem gravitational din sursele Grohotis-Bobu in comuna Maneciu, judetul Prahova

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA MANECIU

Numar invitatie: 365970 / 15.10.2014

Denumire contract: “Aductiune apa potabila in sistem gravitational din sursele Grohotis-Bobu in comuna Maneciu, judetul Prahova"

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA MANECIU

Cod fiscal: 2843221, Adresa: STRADA TABLA BUTII, NR. 273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA, Maneciu, Telefon: +40 0244295550/ +40 0244295225, Fax: +40 0244295550/ +40 0244295400

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR TABLA BUTII, NR.273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUD PRAHOVA cod: 107355, tel:+40 0244295550/ +40 0244295225, fax:+40 0244295550/ +40 0244295400, pers de contact:FLORIAN TRANDAFIR

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

STR TABLA BUTII, NR.273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUD PRAHOVA cod: 107355, tel:+40 0244295550/ +40 0244295225, fax:+40 0244295550/ +40 0244295400, pers de contact:FLORIAN TRANDAFIR

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

“Aductiune apa potabila in sistem gravitational din sursele Grohotis-Bobu in comuna Maneciu, judetul Prahova"

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Proiectul prevede realizarea unei retele de aductiune apa de 15.050 km captata din 2 paraie si anume : Grohotis si Bobu. Aductiunea este formata din 2 conducte PEHD Dn 160 mm PN 16 pana la desnisipator pe o lungime de 2300 ml, iar de aici o conducta PEHD Dn 315mm PN16 in lungime de 12750 ml pana la gospodaria cu apa existenta. Din valoarea totala estimata de 6.124.401 lei fara TVA, totalul lucrarilor este de 5.822.270 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 302.131 lei fara TVA, reprezentand un procent de 5% din totalul lucrarilor.

II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 6,124,401 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia particip. e 116.445 lei-scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11 eliberata de o banca si trebuie sa contina :- sa fie prezen. in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum. autoritatii si numele op. ecomonic, data valabil. si parafa lizibila si semnatura bancii, sa corespunda sumei fixate, ; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc. de asig.va respecta preved. art86,alin.3 din HGR nr.925/2006 , ordin de plata (cu cond. Confirm. de banca emitenta) sau virament bancar in contul autoritatii contractante RO74TREZ5285006XXX000231 trezoreria Valenii de Munte confirmat. Garantia de part. în val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.- declaratie . Neprezentarea dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei),sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b)neconditionat la prima cerere a beneficiarului. Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.

Garantie de buna executie Garantia buna executie e de 10% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis în cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. În acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant în contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Autorit. contract. va înstiinta contract. despre varsamântul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobânda în favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Factori de decizie ai autoritatii contractante: COSTEA MARCELA TRANDAFIR FLORIAN MIHAILA GEORGIANA FRUSINOIU LIDIA BARBIERUL OVIDIU FLORIN CORDOS VASILE BARBU MIHAIL SAVU IOAN PISAU CONSTANTIN MANESCU LIVIU GHIUTA CONSTANTIN FILIP VALENTIN MICLESCU ION TERZEA FLORIN CHICIUREANU DUMITRU CHICIUREANU CONSTANTIN CIPRIAN CIRSTOCEA LUMINITA GAINUSA CONSTANTIN MARCU PETRICA PETRE ION LUPU STEFAN DANILA COSMIN CONSTANTIN PISAU CATALIN Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Mod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea). Obligatoriu pentru fiecare asociat in parte, atunci cand este vorba de o oferta depusa in numele unei asocieri. 2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil. Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, în original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat in parte, atunci cand este vorba de o oferta depusa in numele unei asocieri. 3. Cazier fiscal al companiei . Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat in parte, atunci cand este vorba de o oferta depusa in numele unei asocieri. 4. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12B 5. Persoanele juridice române vor atasa certificate de atestare fiscala, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele,se vor atasa în original /copie legalizata/copie conform cu originalul. Pentru cerinta de la punctul 6, persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara în care sunt stabilite, în conformitate cu prevederile legale în vigoare din tara în care sunt stabilite. Obligatoriu pentru fiecare asociat in parte, atunci cand este vorba de o oferta depusa in numele unei asocieri. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11,alin. 4 din HG 925-2006. 6. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va complet Formularul nr. 12D Obligatoriu pentru fiecare asociat in parte, atunci cand este vorba de o oferta depusa in numele unei asocieri. 7. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind conflictul de interese.Se va completa formularul nr. 3 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, în original/copie legalizata/ copie conform cu originalul. Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de înregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata în limba româna, dupa documentele care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de înregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2011,2012,2013, sa fie de cel putin: 11.644.540 lei pentru operatorul economic sau echivalentul in euro.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 31.12.2011, 31.12.2012 sau 31.12.2013 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor prezenta, în copie însotita de traducere certificata în limba româna, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice îndeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care, din motive obiective, justifcate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autorit.contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiare a ofertantului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru Contracte de executie retele de apa • Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin 15050 m de retele de apa si/sau aductiuni de apa, la nivelul unui contract sau maxim 2 contracte Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei urmatoarele: certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normelele profesionale din domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.,Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului,personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale în îndeplinirea contractului. Acestia, pe langa CV semnat si depus in original trebuie sa depuna urmatoarele: - manager de proiect cu diploma studii superioare si experienta in aceasta calitate sau similara intr un proiect/contract,sef de santier cu diploma de studii superioare. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de „sef de santier” sau similara într-un contract/proiect indiferent de obiectul acestuia. Se va prezenta copie dupa actul de studii si un act care sa dovedeasca experienta ceruta. Copiile vor fi conform cu originalul,Responsabil cu sanatatea si securitatea în munca (SSM) Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de „responsabil SSM” în cel putin un contract/proiect in care sa fi desfasurat activitati similare.Se va prezenta copie conform cu originalul dupa un act prin care sa se faca dovada detinerii functiei de responsabil SSM,responsabil tehnic cu executia (RTE) în domeniul edilitare. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca „responsabil tehnic cu executia în domeniul retele edilitare” in conformitate cu prevederile legislatiei in domeniu, respectiv Legea nr. 10/1995, HG. 925/1995, Ordin MLPLT 777/2003 modificat si completat prin Ordinul MDLPL 651/651/2007 Se va prezenta copie dupa atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor Pentru operatorii economic care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat, nu se va impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor/candidaturii.,Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii medii sau superioare si experienta generala de cel putin 3 ani; se va prezenta copie conform cu originalul dupa actul de studiu si dupa un act care sa dovedeasca experienta minima ceruta,Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare,Echipamente necesare pentru executarea contractului Declaratie privind echipamente/utilaje/instalatii,pe care operatorul economic le are la dispozitie in vederea indeplinirii contractului. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere/leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile pe perioada de implicare in activitatile ce fac obiectul contractului. Pentru cei care nu detin la data depunerii ofertelor, echipamentele necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului, se poate completa in acest sens si un angajament de punere la dispozitie a utilajelor/echipamentelor-instalatiilor.Se va completa formularul 12H,Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art 69^1 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Se vor completa formularele nr. 12G si nr. 6 si formularul nr. 3,Se va prezenta Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul. Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001 Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru activitatile care fac obiectul contractului In cazul unei asocieri de firme, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza . Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerificarea sau va prezenta orice alt document in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.,Informatii privind standardele de management al mediului, cerinta minima: cerificat ISO 14001 Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru activitatile care fac obiectul contractului- in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. In cazul unei asocieri de firme, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerificarea sau se va prezenta orice alt document in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al mediului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 60

Descriere: Componenta financiara

Garantia lucrarii 20

Descriere: Durata de garantie a lucrarii

Timpul executiei 20

Descriere: Durata de executie a lucrarii



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.10.2014 10:30

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2014 10:36
Vizionari 398